SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Z J臉ZYKIEM FRANCUSKIM Katowice oferta pracy A.S.D. WORLD TAX ODDZIA艁 W POLSCE

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Z J臉ZYKIEM FRANCUSKIM

Wynagrodzenie: 2聽775 - 3聽490 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: - Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefon贸w, skanowanie dokument贸w). Wsp贸艂praca oraz sta艂y kontakt z filiami z ca艂ej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywaj膮cych si臋 na terenie Francji : kontakt z klientem, zarz膮dzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporz膮dzanie wyja艣nie艅, zbieranie dokument贸w, itp.). Redagowanie wniosk贸w, sprawdzanie / wype艂nianie formularzy dot. delegacji. Drobne t艂umaczenia.- Firma oferuje: Ciekaw膮 prac臋 w szybko rozwijaj膮cej si臋 mi臋dzynarodowej firmiePraca w m艂odym i dynamicznym zespole; Sta艂y kontakt z j臋zykiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narz臋dzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy, a nast臋pnie umowa na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienno艣膰 i dok艂adno艣膰. Motywacja do pracy. Znajomo艣膰 narz臋dzi MS Office (Word / Excel) oraz przegl膮darki internetowej. Bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com

Data publikacji: 2017-04-14

Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)

Pracodawca: A.S.D. WORLD TAX ODDZIA艁 W POLSCE

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Francuska 35, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefon贸w, skanowanie dokument贸w). Wsp贸艂praca oraz sta艂y kontakt z filiami z ca艂ej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywaj膮cych si臋 na terenie Francji : kontakt z klientem, zarz膮dzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporz膮dzanie wyja艣nie艅, zbieranie dokument贸w, itp.). Redagowanie wniosk贸w, sprawdzanie / wype艂nianie formularzy dot. delegacji. Drobne t艂umaczenia.- Firma oferuje: Ciekaw膮 prac臋 w szybko rozwijaj膮cej si臋 mi臋dzynarodowej firmiePraca w m艂odym i dynamicznym zespole; Sta艂y kontakt z j臋zykiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narz臋dzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy, a nast臋pnie umowa na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienno艣膰 i dok艂adno艣膰. Motywacja do pracy. Znajomo艣膰 narz臋dzi MS Office (Word / Excel) oraz przegl膮darki internetowej. Bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽775 - 3聽490 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2775 do 3490 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy, a nast臋pnie umowa na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Z J臉ZYKIEM FRANCUSKIM

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽775 - 3聽490 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 14.04.2017

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - bardzo dobry, w pi艣mie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienno艣膰 i dok艂adno艣膰. Motywacja do pracy. Znajomo艣膰 narz臋dzi MS Office (Word / Excel) oraz przegl膮darki internetowej. Bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka francuskiego (warunek konieczny).

Nazwa pracodawcy: A.S.D. WORLD TAX ODDZIA艁 W POLSCE

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.asd-int.com

Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
DZIA艁ALNO艢膯 RACHUNKOWO-KSI臉GOWA; DORADZTWO PODATKOWE.

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du

Data dodania oferty pracy: 14.04.2017

Oferta pracy wa偶na do: 14.05.2017

Data udost臋pnienia oferty pracy: 14.04.2017

Data przyj臋cia oferty pracy: 14.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 2聽400 PLN

Szukanie odbiorc贸w polskich owoc贸w i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie um贸w oraz prowadzenie dokumentacji sprzeda偶owej
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - 艁臋czeszyce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y I WINDYKACJI - od 2聽000 PLN

fakturowaniesprzedazy, przyjmowanie i rejestrowanie zam贸wie艅, nadzorowanie termin贸w p艂atno艣ci, dzia艂ania windykacyjne , monitoring nalezno艣ci
Safari sp贸艂ka jawna - 2017-01-20 - 呕abia Wola (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWO艢CI - od 2聽500 PLN

ksi臋gowanie faktur, sporz膮dzanie deklaracji, optymalizacja koszt贸w
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Krak贸w (ma艂opolskie)

POZOSTALI OPIEKUNOWIE DZIECI臉CY - od 1聽850 PLN

w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Przedb贸rz (艂贸dzkie)

SPECJALISTA DS. ZAKUP脫W - od 2聽300 PLN

realizacja dzia艂a艅 zakupowych w firmie, poszukiwanie i aktywny udzia艂 w procesie pozyskiwania nowych dostawc贸w oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi dostawcami
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2016-03-08 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW DZIA艁ALNO艢CI PODSTAWOWEJ W ZAKRESIE PROMOCJI, REKLAMY ORAZ ORGANIZACJI WIDOWNI - od 1聽850 PLN

Opracowywanie i realizacja materia艂贸w promocyjnych i reklamowych, monitorowanie i analiza rynku pod k膮tem potrzeb i oczekiwa艅 odbiorc贸w wydarze艅 kulturalnych, bezpo艣redni kontakt z odbiorcami wydarze艅 kulturalnych, planowanie i koordynacja dzia艂a艅 impresaryjnych, udzia艂 w projektach marketingowych, aktywne pozyskiwanie patron贸w medialnych i instytucjonalnych, organizacja widowni.
Kieleckie Centrum Kultury - 2016-03-23 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - P艁ACOWYCH - od 3聽500 PLN

Kompleksowa obs艂uga dokumentacji pracowniczej od zatrudnienia do zwolnienia.Sporz膮dzanie um贸w cywilnoprawnych, um贸w o prac臋 oraz innych wynikaj膮cych z potrzeb pracodawcy.Zg艂aszanie wszelkich zmian dotycz膮cych pracownik贸w w programie P艂atnik.Kontrola i wprowadzanie ewidencji czasu pracy, prowadzenie ewidencji urlop贸w wypoczynkowych, zwolnie艅 lekarskich oraz wszelkich innych nieobecno艣ci.Naliczanie wynagrodze艅 i diet przys艂uguj膮cych pracownikom.mile widziana znajomo艣膰 programu Navireo
TECHNO MARINE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-06-23 - Malbork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWO艢CI ZARZ膭DCZEJ - od 2聽000 PLN

kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-ksi臋gowych, kadrowo-p艂acowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kwidzyn (pomorskie)

SPRZ膭TACZKA - od 1聽850 PLN

Sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych, magazynowych.
ZAK艁AD OBS艁UGI ROLNICTWA " BIRAWIT" WITOLD JANUSZEWSKI - 2016-04-06 - Szczuczyn (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2聽000 PLN

kontakty handlowe i reklamowe z odbiorcami ukrai艅skimi i z obszaru Unii Europejskiej do tych cel贸w jest potrzebna bieg艂a znajomo艣c j臋zyka ukrai艅skiego i angielskiego
"SMYKOLAND" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-09 - 呕abno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSI臉GOWYCH - od 2聽500 PLN

-bie偶膮ca obs艂uga sekretariatu -rejestrowanie zdarze艅 ksi臋gowych w systemieERP Optima -wprowadzenie do systemu bankowego przelew贸w bankowych iksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych,prowadzenie kasy firmowej i preliminarza-wsp贸艂praca z firmami zewn臋trznymi -inne
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA AUDYTOR WEWN臉TRZNY - 3聽500 - 4聽500 PLN

samodzielne realizowanie zada艅 w ramach przydzielonego zakresu obowiazk贸w i odpowiedzialno艣ci, ustalenie zakresu rocznego planu wykonywania audyt贸w we wszystkich dzia艂ach Sp贸艂ki, organizacja i realizacja audyt贸w wewn臋trznych we wskaznycm obszarze funkcjonowania, kontrola zgodno艣ci wybranych aspekt贸w dzia艂ania Sp贸艂ki w stosunku do uwarunkowa艅 zewn臋trznych i procedur wewn臋trznych, prowadzenie dokumentacji z realizowanych dzia艂a艅, analizyprocedur funkcjonuj膮cych w Sp贸艂ce i ocena ryzyka zwi膮zanego z niedostosowaniem si臋 do nich, opracowanie rekomendacji zwi膮zanych z procesami zapobiegawczymi, monitorowanie i wsparcie wdra偶anych rekomendacji, przygotowanie okresowych raport贸w dot. obszaru audytu wewn臋trznego, wsp贸艂praca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Sp贸艂ce w zakresie audytu wewn臋trzego, ocena istniejacych mechaniz贸w kontrolnych efektywno艣ci proces贸w oraz proponowanie zmian wp艂ywaj膮cych na podniesienie efektywno艣ci w tym obszarze
Jastrz臋bskie Zak艂ady Remontowe Sp贸艂ka z o.o. - 2017-08-04 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ I ZAM脫WIE艃 - 2聽000 - 2聽400 PLN

sk艂adanie zam贸wie艅 dotycz膮cych zakupu materia艂贸w i podzespo艂贸w od wybranych dostawc贸w, organizowanie transport贸w na terenie ca艂ego kraju, negocjowanie warunk贸w zakup贸w, budowanie relacji z dostawcami, dba艂o艣膰 o w艂a艣ciw膮 terminowo艣膰 wysy艂ek i jako艣膰 dzia艂a艅 magazynowych,wystawianie wszystkich dokument贸w magazynowych, zakupowych oraz kontrola ich obiegu, zarz膮dzanie biurem (segregacja dokumentacji, sporz膮dzanie pism), prowadzenie dokumentacji ISO z zakresu zakupu materia艂贸w i kontakt贸w z dostawcami, wsp贸艂praca z pozosta艂ymi dzia艂ami firmy (kadry, ksi臋gowo艣膰, handel), sporz膮dzanie comiesi臋cznych sprawozda艅 do wynagrodze艅
Interplastik Sp. z o.o. - 2015-11-27 - 艢widwin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 2聽000 PLN

-sprzeda偶 towar贸w og贸lnobudowlanych, realizacja zam贸wie艅 dostaw, wycena asortymenu.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolno艣l膮skie)

KUCHARZ - od 1聽850 PLN

Przygotowywanie da艅 kuchnii polskiej
P.P.H.U. "MALIBU" Jolanta Ma艂a艅czak - 2016-01-28 - Wierzchowice (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW PLANOWANIA I CONTROLLINGU - od 3聽000 PLN

Planowanie Controllingu oraz analizy ekonomiczne.Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 7-15 w Ko艂obrzegu.
Uzdrowisko Ko艂obrzeg S.A. - 2017-03-02 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 13 PLN

t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych,redagowanie ofert dla klient贸w z Chin,kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA I SPRZEDA呕Y - 997,4 PLN

bie偶膮ca obs艂uga klienta, wykonywanie czynno艣ci administracyjno-biurowych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, kszta艂towanie pozytywnego wizerunku firmy, praca przy komputerze powy偶ej 4 godzin
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - O偶ar贸w Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 3聽500 PLN

obs艂uga klienta, wystawianie dokument贸w handlowych, prowadzenie rozlicze艅 finansowych, prowadzenie korespondencji handlowej r贸wnie偶 w j臋zyku angielskim.
Re Alloys sp. z o.o. - 2017-02-10 - 艁aziska G贸rne (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA - od 4聽900 PLN

Obs艂uga zam贸wie艅. Obs艂uga wierzytelno艣ci. Rozwi膮zywanie spor贸w. Obs艂uga skarg klient贸w. Lubricant service. Zarz膮dzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji proces贸w.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Krak贸w (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2聽500 PLN

Podejmowanie dzia艂a艅 zmierzaj膮cych do pozyskiwania nowych klient贸w na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kana艂贸w dystrybucji oraz obs艂uga kontakt贸w z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Prowadzenie wszelkich dzia艂a艅 zwi膮zanych ze sprzeda偶膮 eksportow膮. Bran偶a narz臋dziowa. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 8.00 do 16.00.
Fabryka Narz臋dzi Skrawaj膮cych FENES S.A. - 2018-04-19 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNOLOGII BEZZA艁OGOWYCH STATK脫W POWIETRZNYCH - od 1聽850 PLN

operator VAVmarketingfotografowaniefilmowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Buk (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 1聽850 PLN

nadz贸r nad realizacj膮 zam贸wie艅, realizacja zam贸wie艅 , wystawianie faktur, WZ, wystawianie zlece艅 itp. umiej臋tno艣膰 obs艂ugi systemu SYMFONIA handel.
AKCES-MED SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-08 - Jasionka (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2聽400 PLN

Aktywne dzia艂ania maj膮ce na celu rozw贸j sprzeda偶y - praca na planach sprzeda偶owych, sporz膮dzanie analiz, rozlicze艅, raport贸w, ankiet, kontakt i opieka nad partnerami biznesowymi firmy.Pracodawca oferuje:Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o prac臋 (pierwsza umowa pr贸bna na 3 m-ce), praca w m艂odym zespole, niezb臋dne narz臋dzia do pracy, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiej臋tno艣ci (po okresie pr贸bnym).Praca w systemie 1 zmianowym, proponowane wynagrodzenie w okresie pr贸bnym 2400 z艂
Konsorcjum Handlowe ODRA PAK Sp.zo.o. - 2018-07-18 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA DANYCH - od 1聽850 PLN

Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, aktualizacja danych
ENERGETYK ENERGY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2016-05-06 - Kalisz (wielkopolskie)