SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH - STAŻYSTA Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: dbałość o miejsce pracy, sporządzanie ofert dla klientów, obsługa programów touroperatorów do sprzedaży oferty, obsługa klientów
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
dbałość o miejsce pracy, sporządzanie ofert dla klientów, obsługa programów touroperatorów do sprzedaży oferty, obsługa klientów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik obsługi turystycznej*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Łaziska Górne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łaziska Górne
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik obsługi turystycznej*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2017
Data dodania oferty pracy: 24.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Kamieńsk (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Realizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, realizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2018-01-10 - Głuchołazy (opolskie)
Monitoring rynku spożywczego, wyszukiwanie dostawców, prowadzenie negocjacji warunków zakupu, cen, umów. Inicjowanie i organizowanie przetargów, realizacji zakupów towarów.
Nowakowski Gorąco Polecam Sp. z o. o - 2016-12-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
sprzedaż płytek gresowych i ceramicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu subiekt, obsługa klienta. Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godz. 8-16
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP.K. - 2017-02-17 - Słupsk (pomorskie)
sprawdzanie kart pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Lubin (dolnośląskie)
1. Zarządzanie kalendarzami menagerów.2. Wsparcie administracyjne menagerów.3. Zarządzanie zamówieniami i rozliczeniami dla menagerów.4. Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych managerów. 6. Wykonywanie innych czynności wyznaczanych przez przełożonego. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywne poszukiwanie nowych klientów poprzez kontakty telefoniczne i w trakcie wyjazdów służbowych, przesyłanie ofert handlowych, wycena i nadzór nad bieżącymi projektami
INEX Systems Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Jasin (wielkopolskie)
Prowadzenie bieżącej dokumentacji biura i rekrutacji pracowników do pracy
WORKPROFIT Magdalena Świątek - 2017-02-14 - Wieluń (łódzkie)
- Sporządzanie przedmiarów w dokumentacji i terenie. Sporządzanie wycen. Praca w siedzibie firmy oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymaganie doświadczenie zawodowe min. 3 lata przy wycenach i kalkulacji. Wymagana biegła znajomość obsługi EXCEL-a. Wymagana umiejętność sporządzania przedmiarów w dokumentacji i terenie oraz sporządzania wycen dokumentacji sanitarnej i drogowej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Katowice (śląskie)
utworzenie bazy danych klientów, wysyłka towaru, tworzenie ofert z zakresu turystyki, administrowanie grup i stron na portalach społecznościowych,kontakt z dystrybutorami
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Istebna (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AUTOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), - Sporządzanie umów cywilno-prawnych, - Wprowadzanie danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego, - Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie, kontrola terminowości badań, - Prowadzenie spraw z zakresu emerytur, rent, świadczeń rehabilitacyjnych, - Ustalanie uprawnień do odpraw i nagród jubileuszowych, - Udział w bieżących projektach działu, - Sporządzanie raportów i sprawozdań. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: e.krauz (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż akcesorió GSM.Nawiązywanie nowych kontaktów z klientami.Raportowanie, badanie rynku.Budowanie struktur sieci sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-10-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych wg. SIWZ.Prowadzenie korespondencji dotyczącej procedury przetargów, praca w godz. 7-15
MEGATHERM Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Chmielowice (opolskie)
Zakres obowiązków:1.Monitorowanie przebiegu procesu inwestycyjnego realizowanego przez inwestorów wojskowych w obszarze infrastruktury szkoleniowej.2.Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych obiektów infrastruktury szkoleniowej.3.Analiza okresowych sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych infrastruktury szkoleniowej.4.Analiza stanu technicznego i utrzymania obiektów infrastruktury szkoleniowej na podstawie protokołów z przeprowadzonych przeglądów i kontroli. 5.Identyfikowanie potrzeb inwestycyjno-remontowych w zakresie obiektów bazy szkoleniowej.6.Planowanie oraz nadzorowanie szkolenia specjalistycznego w zakresie eksploatacji elementów infrastruktury szkoleniowej i ogólnej, użytkowania obiektów szkolenia poligonowego i elementów garnizonowej bazy szkoleniowej.7.Opiniowanie projektów aktów prawnych państwowych, resortowych i innych w zakresie infrastruktury ogólnej i szkoleniowej.8.Ocena sporządzanych przez zarządców nieruchomości raportów o stanie zagospodarowania przestrzennego terenów zamkniętych.9.Udział w pracach komisji w sprawie ustalania stref ochronnych obiektów wojskowych, w tym szkoleniowych, w granicach terenów zamkniętychRodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
oferta stazu: nauka organizowanie kursów szkoelnia kierowców, obsługa kasy fisklanej, prowadzenie portalu OSK,
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Piła (wielkopolskie)
Organizacja transportu wysyłkowego - komponenty do produkcji pasz
PHU KŁOS - 2016-05-16 - Szamotuły (wielkopolskie)
PRACA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zwoleń (mazowieckie)
Klasyfikowanie elementów tht i smd, przygotowanie element na montaż, liczenie elementów po produkcji, pilnowanie prawidłowych stanów magazynowych
PRINTOR SP. Z O.O - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
Obsługa komputera, kontakt z klientem, tworzenie promocji
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Żywiec (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
- negocjowanie warunków dostaw- wyszukiwanie i porównywanie dostawców- budowanie długotrwałej relacji z dostawcami- zdobywanie najkorzystniejszych ofert zakupu - współpraca z innymi działam firmy tj. dział produkcji oraz dział handlowy
City Biuro Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-11-21 - Witnica (lubuskie)
obsługa korespondencji, przyjmowanie interesantów, zadania związane z prowadzeniem biura
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjacje warunków zakupów i dostaw, poszukiwanie optymalnych źródeł dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za bezpośrednią obsługę potencjalnych projektodawców w ramach realizowanych przez LGDPDS naborów. Jest także odpowiedzialna za realizowanie działań informacyjnych w zakresie możliwości finansowania działań objętych LSR, pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej, pomoc w rozliczaniu projektów, przygotowywanie raportów dotyczących ww. działań, współpracę z komisjami zajmującymi się wyżej wymienionymi działaniami w ramach ogłoszonych naborów wniosków. Ważniejsze obowiązki:a.Prowadzenie spraw związanych z projektami w ramach realizowanych przez LGDPDS projektów. b.Planowanie i realizacja zadań promocyjnychc.Planowanie i realizacja zadań edukacyjnych i informacyjnych d.Planowanie i realizacja zadań związanych z monitoringiem wdrażania LSR e.Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2800-3200zł brutto. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15 po 10 maja 2016.
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Dorzecze Słupi - 2016-04-29 - Krzynia (pomorskie)