SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Olsztyn oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AUTOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa klienta
Data publikacji: 2018-09-11
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AUTOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarowa 15, 10-416 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sprzedawca*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AUTOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Towarowa 15, 10-409 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 12.09.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2016-10-17 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, opracowywanie kosztorysów ofertowych, przedmiotów robót na podstawie dokumentacji projektu oraz PFU, sporządzanie zapytań ofertowych do dostawców, podwykonawców, analizowanie ofert zewnętrznych i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych
HUSAR BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-08-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ZAŁATWIANIE SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Klęczany (podkarpackie)
Nadzór nad realizacją projektów z zakresu systemów zabezpieczenia technicznego, aktualizacja dokumentacji technicznej, organizacja przeglądów, konserwacji oraz napraw urządzeń produkcyjnych, udział w komisjach odbioru technicznego i przekazywanie do eksploatacji środków trwałych, realizacja modyfikacji w wyposażeniu zakładu (instaluje nowe urządzenia i maszyny, demontuje stare), a także, planuje dostawy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, składa zamówienia na nowy sprzęt, współpracuje na poziomie operacyjnym z firmami zewnętrznymi w zakładzie napraw i konserwacji urządzeń.
Panda Trzebnica Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Trzebnica (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji jakościowej, nadzorowanie realizacji ustalonych procedur, nadzór nad jakością wytwarzranych produktów. System wielozmianowy. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 64 75 lub e-mail: biuro (at) opako.com
OPAKO Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
formowanie wyrobów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
wykładanie towarów na półkidbanie o porządek na hali sprzedaży
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Cieszyn (śląskie)
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)
Praca w bursie szkolnej Zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia. Wynagrodzenie 1850zł/m-ąc/brutto. Zgłoszenia mailowe do pracodawcy
BURSA SZKOLNA SMS - 2016-08-05 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad segregacją recyklingową tworzyw sztucznych
ALFA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-27 - Choceń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż internetowa, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
"CHOJMEX" Roman Moś - 2017-01-27 - Chojęcin (wielkopolskie)
Koordynacja sprzeedaży produktów, przygotowywanie raportów ze sprzedaży, kontrola nad terminowością dostaw produktów. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "POLMIX-AST" - 2016-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta (bezpośrednia i internetowa), nauka wystawiania paragonów i faktur, przyjmowanie towaru, dbałość o ogólny wizerunek towarów w sklepie
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
sporządzanie list płac,rozliczanie i naliczanie wynagrodzeń na podstawie umów cywilnoprawnych,sporządzanie deklaracji zus,ewidencja czasu pracy, urlopów i innych absencji,ewidencja zwolnień i naliczanie zasiłków,przygotowywanie umów o pracę,prowadzenie akt osobowych
Firma AGO Leszek Jereczek - 2017-10-24 - Kościerzyna (pomorskie)
zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa sieci komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Kraków (małopolskie)
j.w
ZPR MEDIA S.A. - 2017-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad pracownikami obsługi. Tworzenie grafików dla dozorców. Wprowadzanie faktur do Gdańskiej Platformy Edukacyjnej. Nadzór nad stanem technicznym Szkoły. Dokonywanie zakupów. Inne prace związane z funkcjonowaniem placówki.
Szkoła Podstawowa Nr 49 im. ks. Bronisława Komorowskiego w Gdańsku - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
- uczestnictwo w tworzeniu standardów oraz doskonalenie obowiązujących systemów jakości, - wspieranie zespołówprojektowych w realizacji zadań zgodnie z ustaloną strategią i harmonogramem, - nadzorowanie i działania korygujące izapobiegawcze, - przeprowadzenie kontroli obszarów wytwarzania oraz dostaw , opracowywanie raportów oraz śledzeniestatusu wdrażania działań naprawczych, - udział w procesie wyjaśniania przyczyn reklamacji, - uczestniczenie waudytach wewnętrznych i zewnętrznych, - ustalanie kryteriów akceptacji produktu, - przeprowadzanie kontroli wymiaroweji badania funkcjonalności wyrobu, - monitorowanie rezultatów jakościowych dostaw, - sprawdzanie zgodności procesu iproduktu na podstawie planów, - opracowywanie raportów i zestawień jakościowych.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Kościerzyna (pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie badań loboratoryjnych i prowadzenie dokumentacji jakościowej przy produkcji mieszanek mineralno-asfaltowych
Masfalt Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Zgierz (łódzkie)
jw.
Eurotronic Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-04-07 - Lipiny (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad procesem zakupów i magazynowania, terminowość dostaw, negocjowanie cen z dostawcami, dostosowanie poziomu zapasów do potrzeb zakładu, analiza potzreb i realizacja zamówień na materiały, surowce i usługi, pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami, dostarczanie zamówień do klientów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-14.00.Oferta skierowana do osób bezrobotnych poniżej 30-go roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Bielsko-Biała (śląskie)