SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ZAOPATRZENIA Gdańsk oferta pracy Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "POLMIX-AST"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem.
Data publikacji: 2016-08-03
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "POLMIX-AST"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienna 48, 80-605 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali przedstawiciele handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu MS Office, operatywność i inicjatywa własna. Miejsce pracy: Gdańsk-Przeróbka. Kontakt mailowy: rekrutacja (at) polmix-ast.pl .
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "POLMIX-AST"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Sienna 48, 80-605 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Sienna
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali przedstawiciele handlowi
Data dodania oferty pracy: 03.08.2016
Oferta pracy ważna do: 02.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dokonywanie analizy biznesowych potrzeb klienta - identyfikowanie problemów, generowanie optymalnych rozwiązań. Przegląd firm klientów biznesowych pod kątem wprowadzenia innowacyjnego produktu i nowych rozwiązań technologicznych. Współtworzenie i realizacja projektów badawczych współfinansowanych z środków UE w zakresie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych. Analiza rynku przyszłej pozycji produktu. Monitorowanie konkurencji. Stała współpraca z klientami. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji projektowej.
SMB Consulting - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
pełna treść ogłoszenia o naborze dostępna na stronie internetowej www.ops.toszek.pl (zawiera listę załączników, jakie należy złożyć wraz z dokumentami aplikacyjnymi)
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TOSZKU - 2017-04-28 - Toszek (śląskie)
stała komunikacja z klientem oraz rozwój relacji z klientem, udział w procesie rozwiązywania problemów, koordynacja przeoływu informacji w zakresie wynikających z problemów jakościowych, przygotowanie i zatwierdzenie dokumentacji PPAP w zakresie wymaganym przez klienta, udział w zespołach
HDS TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Zielona Góra (lubuskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-04-24 - Rusiec (łódzkie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)
Wykształcenie: średnie; bardzo dobra znajomość języka niemieckiego; zakres obowiązków: rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji z klientem niemieckim w zakresie organizacji i przebiegu opieki nad osobą starszą, wspieranie klienta w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie konfliktów, ustalanie terminów, rejestracja przeprowadzanych rozmów i podjętych działań w bazie danych w jęz. niemieckim; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"CAREWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
kompletowanie dokumentów do rozliczenia podatku niemieckiego - praca na programie rozliczeniowym (niemieckojęzycznym) - mailowy oraztelefoniczny kontakt z klientem ; Sporządzanie pism niemieckojęzycznych, kontakt telefoniczny z niemieckim urzędem skarbowym, praca od godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-27 - Opole (opolskie)
Sporządzanie dokumentacji przetargowej, składanie zapytań ofertowych dotyczących robót budowlanych, analiza ofert dostawców i podwykonawców, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Podwykonawców, wyszukiwanie otawartych przetargów, archiwizacja ofert.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Pełnienie dyżurów na portierni (odbieranie telefonów, przełączanie i przekazywanie odebranych informacji, udzielane rodzicom bieżących informacji), dbałość o bezpieczeństwo mienia szkoły, przedszkola i osób (codzienna kontrola, obchód budynku i terenu ogrodu pod kątem stwierdzenia ewentualnych zagrożeń i określenia prac bieżących do wykonania, przestrzeganie procedur związanych z ochroną przedszkola, zamykanie okien, drzwi, furtek budynku, włączanie alarmu, nadzór nad osobami z zewnątrz, zabezpieczanie przedszkola w czasie zebrań rodziców, warsztatów i spotkań, dyżur w czasie przyprowadzania dzieci i ich odbierania, zapobieganie uszkodzeniom lub niszczeniu mienia przedszkola, obsługa sprzętu nagłaśniającego), prace porządkowe w budynku i na terenie ogrodu (prace porządkowe na terenie: przedszkola mycie podłogi korytarzy, drobne naprawy, ogrodu grabienie liści, pielenie, zmiatanie piasku, sadzenie i pielęgnacja roślin, zamiatanie terenu, odśnieżanie, zraszanie chodników wodą, posypywanie chodników piaskiem, dbałość o czystość śmietnika, utrzymanie czystości i porządku w warsztacie i magazynku gospodarczym, codzienne utrzymanie w czystości terenu przed wejściem głównym i terenu parkingu, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż., oraz dyscypliny pracy, przestrzeganie obowiązujących w przedszkolu regulaminów i zarządzeń, zgłaszanie Dyrektorowi lub Kierownikowi Gospodarczemu wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu przedszkola, wszelkich zagrożeń, awarii i uszkodzeń sprzętów
Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego - 2017-08-07 - Zielona Góra (lubuskie)
stróż-portier
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2016-08-08 - Palędzie (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie wyników sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KOPSTAL Marta Koper - 2016-12-01 - Płock (mazowieckie)
Przygotowywanie programów wycieczek zagranicznych, umów, kosztorysów imprez, współpraca z agentami sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Lublin (lubelskie)
a) Realizacja animacji lokalnej i współpracy;b) realizacja planu włączenia społeczności lokalnej w realizację LSR w ramach wsparcia przygotowawczego PROW na lata 2014-2020;c) promocja obszaru LGD i Lokalnej Strategii Rozwoju w tym przygotowanie i realizację projektów współpracy oraz prawidłowe oznakowanie symbolami unijnymi wydawnictw, publikacji itp. ; d) inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych związanych ze Stowarzyszeniem, obszarem LGD i realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju;e) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacją stron internetowych LGD;f) zakup i dystrybucja materiałów promocyjnych i reklamowych i prowadzenie ewidencji w tym zakresie;g) oznakowanie wyposażenia, przedmiotów wydawnictw itp. Symbolami unijnymi zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz dokonywania cenowego rozeznania rynku;h) dokumentowanie wydarzeń promocyjnych (zdjęcia, filmy, notatki, itp.) i innych wydarzeń oraz przedsięwzięć (np.: Walne Zebrania Członków, posiedzenia Rady, zrealizowanych projektów itp.).i) redagowanie notatek prasowychj) przygotowanie merytoryczne oraz osobistą obsługę Stowarzyszenia w targach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach promocyjnych (organizowanie stoisk, wystaw, imprez, udziału zespołów, twórców ludowych itp. Służących promocji obszaru LGD i jego tożsamości kulturowej)k) inicjowanie powstania wydawnictw promocyjnych Stowarzyszenia oraz ich redagowanie,l) organizacja realizacji zadań z zakresu badań nad obszarem objętym LSRł) informowanie o obszarze LGD i realizacji LSR,m) współpraca z innymi lokalnymi grupami działania/organizacjami w celu znalezienia partnera do wspólnej realizacji projektu/ów współpracy oraz innych działań promocyjnych,n) przygotowywanie wniosków o przyznanie pomocy finansowej PROW oraz innych organizacji i instytucji udzielających dotacji, grantów w ramach ogłoszonych konkursów,o) bieżący monitoring zapisanych w LSR wskaźników produktu, rezultatu i oddziaływania dotyczących projektów współpracy oraz innych działań,p) przygotowanie wniosków o płatność i końcowego rozliczenia projektów współpracy,r) realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych realizacją projektów współpracy oraz innych działań,s) sumienne prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych na stanowisku zadań,t) zabezpieczenie i dbałość o przestrzeganie danych i tajemnic ustawowo chronionych,u) terminowe załatwianie spraww) prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowaniax) obsługa Stobrawskiego Centrum Produktu Turystycznego i Kulturowego utworzonego w ramach projektu współpracyy) inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2017-01-03 - Pokój (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu.Przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kababu tureckiego, tworzenie kompozycji, receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu. Kuchnia turecka
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zduny (wielkopolskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA AKTUALNYCH KLIENTÓW BANKU ORAZ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW/USŁUG.
CALL CENTER POLAND S.A. - 2018-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór, organizacja i rozliczanie pracy mechaników, zapewnienie ciągłości pracy oraz pełnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń w wydziałach produkcyjnych, planowanie i organizacja przeglądów, konserwacji, remontów
"FOREST" Gorlice Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Gorlice (małopolskie)
Odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne);współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; prowadzenie wynajmu pomieszczeń; prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Siedlce (mazowieckie)
Specjalista do spraw odszkodowań
Sabina Stokłosa S&S Consulting - 2016-11-10 - Tarnów (małopolskie)
WPROWADZANIE I WYSTAWIANIE FAKTUR, KONTAKT Z KLIENTEM, PRZYGOTOWYWANIE OFERT, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Drzewica (łódzkie)
-Projektowanie nowych oraz modernizacja istniejących układów elektrycznych i automatyki,-Przygotowywanie dokumentacji technicznej central wentylacyjnych,-Kontakt 58-741-87-34, e-mail: climaprodukt (at) climaprodukt.com
CLIMA-PRODUKT SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Pszczółki (pomorskie)
Przeprowadzanie obowiązkowych szkoleń z zakresu bhp. Kontrola i wystawianie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników. Ocena ryzyka zawodowego. Sporządzanie dokumentacji wypadkowej. Kontakt z urządzeniami w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska.
RILETA Spółka z o.o. - 2017-10-06 - Legnica (dolnośląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
realizacja polityki kadrowej firmy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń.
"WODPOL" Spółka z o.o. - 2017-08-08 - Żywiec (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa w zakresie kadr i płacwsparcie w zakresie prowadzenia pełnej księgowościprowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży i zakupów prowadzenie rozrachunków z kontrahentami utrzymywanie dokumentacji finansowej w zgodzie z przyjętymi procedurami księgowymi terminowe tworzenie wymaganych raportów księgowych, kontakty i współpraca z zewnętrznymi instytucjami US, ZUS i innym; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie deklaracji ZUS i PIT. Księgowanie dokumentów w systemach. Przygotowanie raportów i zestawień. Bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Kowale (pomorskie)
sprzedaż produktów, przygotowanie oferty handlowej dla klientów,pozyskiwanie nowych lklientów, podtrzymywanie relacji z klientami.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; doświadczenie zawodowe: 5 lat; znajomość jęz. angielskiego (Native Speaker); negocjacje; zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów (sprzedaż); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gliwice (śląskie)
staż w sanatorium
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Ustroń (śląskie)