SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I MARKETINGU (DOPOSAŻENIE) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I MARKETINGU (DOPOSAŻENIE)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2017-10-12
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I MARKETINGU (DOPOSAŻENIE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Data zakończenia pracy: 16.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2017
Data dodania oferty pracy: 12.10.2017
Oferta pracy ważna do: 27.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta przy sprzedaży mebli
Fabryka Mebli BODZIO - 2015-12-15 - Staszów (świętokrzyskie)
Obsługa magazynu, koordynacja zakupów pod produkcję, współpraca z dostawcami, w perspektywie - budowa działu logistyki i zarządzanie nim.Pracodawca dysponuje dwoma miejscami pracy, w tym jednym dla osoby niepełnosprawnej.
REMISTER ZPCH REMIGIUSZ REGUŁA - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
Opiekunka dziecięca
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Tyszowce (lubelskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcujnym i magazynem, płaca zasadnicza + premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-01-27 - Karpicko (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
•przygotowywanie projektów umów•przygotowywanie analiz i sprawozdań transportowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy elewacjach budynków w Warszawie.
"EMBUD", Emil Brończyk - 2016-06-03 - Berest (małopolskie)
Wykonywanie projektów oraz
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Polanka (małopolskie)
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych; pozyskiwanie klientów indywidualnych. Doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych. Bieżąca obsługa zawartych umów ubezpieczeniowych.
Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak - 2017-02-09 - Tychy (śląskie)
Realizowanie działalności administracyjnej i marketingowej-administrowanie prac biura. Dbałość o dobry wizerunek spółki. Przygotowywanie umów i dokumentów firmy. Dbałość o poprawny obieg dokumentów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych. Organizacja bieżącej pracy. Wsparcie działu marketingu i księgowości. Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Dbałość o zapotrzebowanie materiałów biurowych, higienicznych i spożywczych. Wsparcie administracyjne dla Zarządu, Pełnomocników Zarządu i pozostałych pracowników firmy. Dbałość o przebieg spotkań biznesowych i pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracownikom firmy.
M&MR TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa działu kadr i płac.
PERFEKTO Jolanta Pietras - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
wyszukiwanie konkursów związanych z pozyskiwaniem funduszy lokalnych , wojewódzkich, składanie ofert do podmiotów zewnetrznych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Zapoznanie z procesami logistycznymi,praca z programem transportowo-ekspedycyjnym.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Dominów (lubelskie)
Przygotowanie dokumentacji do wykonania płytek w programach UCAM, CAM 350, tj. programów sterujących wiertarkami i frezerkami numerycznymi, fotoploterem oraz dokumentacji rysunkowej i danych do testowania elektrycznego i optycznego płytek. Wynagrodzenie: 2300 zł brutto - w okresie próbnym. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: p. Sylwia Herka - sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór importu i eksportu produktów, poszukiwanie nowych dostawców, nadzorowanie stanów magazynowych, współpraca ze spedytorami.(wynagrodzenie: od 2100 zł brutto/mc- do uzgodnienia)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łomża (podlaskie)
zarządzanie pracą działu utrzymania ruchu (12 osób w zespole); wyszukiwanie i wybór podwykonawców; zlecanie i nadzorowanie prac w zakresie planowania przeglądów, konserwacji i remontów maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków; zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i instalacji; analizowanie przyczyn i skutków awarii oraz kontrolowanie wykonania napraw; nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej; optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu; współudział w projektach inwestycyjnych związanych z rozwojem zakładu; nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa na terenie zakładu w obszarze utrzymania ruchu; zakup środków zamiennych i części maszyn
OERLEMANS FOODS POLSKA SPÓŁKA Z O. O. - 2015-12-21 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków pod adresem: http://www.gdansk-poludnie.sr.gov.pl/wp-content/uploads/2016/01/ZARZ%C4%84DZENIE-DYREKTORA-Og%C5%82oszenie-08.03.2017-BHP.pdf
Sąd Rejonowy Gdańsk - Południe w Gdańsku - 2017-03-17 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2018-04-30 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Puławy (lubelskie)
I.Obowiązki ogólneWykonywanie zadań określonych w obowiązkach szczególnych, zgodnie z wymogami wiedzy fachowej i przepisami prawa.Znajomość przepisów niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań.Przedstawianie przełożonym sprawozdań i planów działań obiektywnie, zgodnie z posiadaną wiedzą.Rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji we właściwym porządku.Zachowywanie tajemnicy państwowej i służbowej.Sporządzanie list płac i przygotowywanie pakietów do wypłaty wynagrodzeń.Sporządzanie i składanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS ( obsługa programu Płatnik).Dokonywanie rejestracji w ZUS wszystkich osób podlegających ubezpieczeniom oraz wyrejestrowania w przypadku wygaśnięcia tytułu ubezpieczeń.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2018-04-11 - Łódź (łódzkie)
- Kompleksowa obsługa klienta indywidualnego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe przynajmniej dwa lata w biurze podróży na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi systemów rezerwacyjnych (Merlin, Amadeus itp.). Wymagana znajomość geografii świata oraz zagadnień turystyki zagranicznej. Wymagana dokładność w realizacji obowiązków. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 32-781-32-26) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Andrzeja 23, 40-061 Katowice) lub e-mail: todos (at) todos.com.pl
1. ADAM POCHYLCZUK TODOS TRAVEL 2. ADAM POCHYLCZUK TODOS RENT CAR - 2016-04-05 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, sporządzanie dokumentów magazynowych
HYDRO-MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-31 - Witaszyczki (wielkopolskie)
- Zapewnienie ciągłości dostaw. Kontrola zapasów magazynowych. Efektywne zarządzanie taborem samochodowym firmy. Czynny udział w procesie zaopatrzenia w materiały zgodnie z plananami produkcyjnymi. Optymalizacja poziomu zapasów magazynowych. Organizowanie i kontrola dostaw. Rozliczanie się z powierzonych materiałów. Praca na terenie Katowic oraz Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku. Wymagane prawo jazdy kat. "B". Wymagana dobra znajomość zasad i standardów magazynowania towarów oraz obiegu dokumentów magazynowych. Znajomość nowoczesnych technik zarządzania magazynowego oraz systemów informatycznych wspomagających te procesy. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
wykonywanie połączeń wychodzących w celu umówienia klientów na spotkania o tematyce zdrowego przygotowywania posiłków
"COLTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-10 - Lublin (lubelskie)
sporządzanie i weryfikacja wniosków o platność dla projektu zgodnie z umową o dofinansowanie i uregulowaniem w tym zakresie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych projektu. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
Instytut Badawczy Leśnictwa - 2017-03-27 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy z Ukrainy, Mołdawii i Białorusi - obsługaklienta rosyjskojęzycznego - selekcja kandydatur - współpraca zkontrahentami w Mołdawii, na Ukrainie i Białorusi - współpraca z działemoperacyjnym oraz działem administracji. praca od 9-17
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2018-06-18 - Opole (opolskie)
Praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2018-02-08 - Leszno (wielkopolskie)