SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ Tychy oferta pracy Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak
Pewne i sprawdzone place zabaw.Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: 2 800 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych; pozyskiwanie klientów indywidualnych. Doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych. Bieżąca obsługa zawartych umów ubezpieczeniowych.
Data publikacji: 2017-02-09
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych; pozyskiwanie klientów indywidualnych. Doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych. Bieżąca obsługa zawartych umów ubezpieczeniowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komputer - obsługa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, min. roczne doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych oraz komunikacyjnych, umiejętność interpersonalne, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność budowania trwałych relacji z klientami,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 09.02.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistaniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp.Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-04-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
obsługa kadrowa pracowników
MADRAS SP.ZO.O. - 2018-02-01 - Koło (wielkopolskie)
1. Obsługa procesu naboru wniosków 2. Doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywania projektów3. Obsługa kancelaryjna posiedzeń organów LDGSzczegółowy zakres obowiązków dostępny jest na stronie : www.plaskowyz.pl
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2016-04-20 - Kietrz (opolskie)
Obsługa kadrowo - płacowa pracowników.
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór i kontrola nad efektywnościa funkcjonowania zakładu produkcyjnego w zakresie produkcji,logistyki wewnętrznej,zakupów ,zamowień,przygotowywanie raportów KPI,prognoz,zestawień dot.produktywności,wygajności na produkcji,sporządzanie kalkulacji kosztów produkcji ,analizie odchyleń
STORTEBOOM Hamrol Sp. zo.o. - 2016-11-02 - Kotowo (wielkopolskie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych w kraju i zagranicą, rezerwacja samochodów, korzystanie z zsystemów rezerwacyjnych, sprawdzanie biletów podróży
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw analiz
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kościan (wielkopolskie)
Murowanie budynków wielorodzinnych, przemysłowych oraz tynkowanie budynków.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych z Polski i z krajów wschodnich (m.in. Rosji i Ukrainy); Monitrowanie budżetów i planów dla oddziałów firmy; Analizowanie rynku pod kątem oferty organizacji, osoby publicznej, promocji marki; Przygotowywanie materiałów promocyjnych i komunikatów prasowych w języku polskim i rosyjskim; Spełnianie wymagań stawianych przez klientów wewnętrznyh w zakresie dostarczania danych, komunikacji oraz analiz finansowych, dostarczanie informacji i analiz dla kierownictwa; Organizowanie konferencji prasowych i eventów.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzdaży na terytorium krajów arabskich;przygotowywanie ofert handlowych, gotowość do podróży słuzbowych zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Łódź (łódzkie)
Betonowanie, szalowanie płotów, murowanie ogrodzeń i fundamentów. Wymagane: doświadczenie zawodowe. Praca w terenie.TEL. 608-744-634
F.P. "Siatex" Kazimierz Szwinka - 2018-08-03 - Bolszewo (pomorskie)
Przygotowanie ciasta do produkcji chlebów i bagietek, wypiekanie wyrobów, obsługa maszyn piekarniczych, przekazywanie wyrobów do sprzedaży
kontakt przez OHP - 2017-08-17 - Kraków (małopolskie)
Mycie, dezynfekcja i utrzymanie we czystości pomieszczeń oraz powierzchni sprzętu znajdującego się w laboratorium, mycie, suszenie, pakowanie, sterylizacja szkła wykorzystywanego do badań mikrobiologicznych, sprawdzanie prawidłowości przebiegu sterylizacji, obsługa suszarek i sterylizatorów, mycie, sprzątanie i dezynfekcja powierzchni magazynu odpadów medycznych
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
Analiza przejściowych świadectw płatności, analiza i raportowanie finansowe, weryfikacja i sporządzanie kosztorysów
MGGP SA - 2017-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalisty do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Wykształcenie brak wymagań; doświadczenie zawodowe; praca w centrum Gliwic od godz.18:00; 1/2 etatu; sprzątanie przychodni
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-22 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie bhp, Wsparcie w procesach inwestycyjno-budowlanych,Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP,Przeprowadzanie kontroli warunków pracy w Spółce,Koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP,Prowadzenie niezbędnych analiz i statystyk, sporządzanie raportów zgodnie z procedurami Spółki
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie obsługi kadrowo- płacowej pracowników
CITRONEX I SP. Z O.O. - 2017-01-19 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Prace księgowe, Tłumaczenie na język angielski i z języka angielskiego
"KOPALNIE SUROWCÓW SKALNYCH W BARTNICY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Bartnica (dolnośląskie)
Obsługa automatów szlifierskich, prowadzenie procesu technologicznego zgodnie z zaleceniami
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2018-04-06 - Siedlce (mazowieckie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Końskie (świętokrzyskie)
praca wychowawczo-opiekuńczo-dydaktyczna z dziećmi
MDM Marcin Muras - 2018-08-30 - Łowicz (łódzkie)
Wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie w pianowaniu, prawo jazdy kat. B, brak przeciwskazań do prac na wysokości. Wykonywanie pianowania pianą poliuretanową, obsługa reaktora, utrzymywanie porządku. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą. Praca na terenie województwa ślaskiego.
ROBOTERM GRZEGORZ GRYGORUK - 2017-08-17 - Rybnik (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z dostawcami, kontakt z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, współpraca z przedstawicielami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne). Sporządzanie raportów i deklaracji PFRON ZUS GUS, obsługa programu kadrowego ERP Optima oraz programu PŁATNIK. Obsługa sekretariatu.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- ANALIZA RYNKU, - PRZYJMOWANIE I REALIZOWANIE ZAMÓWIEŃ,- DBANIE O WIZERUNEK FIRMY ORAZ BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENTÓW,- PROWADZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO,- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z DYSTRYBUCJAMI,- WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SERWISU.
"ASCAD" ADAM SKARBIECKI - 2018-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Obowiązki: Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań do zapłaty Kontrola bieżących zamówień Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmyOczekiwania: Dobra znajomość pakietu MS Office Znajomość języka francuskiego Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)