SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII W III OPINIODAWCZYM ZESPOLE SĄDOWYCH SPECJALISTÓW Z SIEDZIBĄ W LESZNIE Leszno oferta pracy Sąd Okręgowy w Poznaniu
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII W III OPINIODAWCZYM ZESPOLE SĄDOWYCH SPECJALISTÓW Z SIEDZIBĄ W LESZNIE
Wynagrodzenie: 2 200 - 5 200 PLN
Zakres obowiązków: Praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Data publikacji: 2018-02-08
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Kasprowicza 3, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII W III OPINIODAWCZYM ZESPOLE SĄDOWYCH SPECJALISTÓW Z SIEDZIBĄ W LESZNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: psycholog
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 5 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: koniecznie studia magisterskie - psychologia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną lub 3-letnia praktyka kliniczna, więcej informacji na stronie http://www.poznan.so.gov.pl/w zakładce aktualności - oferty pracy
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Stanisława Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Komplet dokumentów należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 marca 2018r. w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego w Poznaniu, ul. Stanisława Hejmowskiego 2, pok. nr 3165, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Konkurs nr 1/OZSS/2018 na stanowisko specjalisty w zakresie psychologii III OZSS z siedzibą w Lesznie." W przypadku przesłania zgłoszenia za pomocą operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data wpływu zgłoszenia. Oferty zgłoszone po wyznaczonym powyżej terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Stanisława Hejmowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: psycholog
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.02.2018
Data dodania oferty pracy: 08.02.2018
Oferta pracy ważna do: 30.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymanie czystości na obiekcie wielopowierzchniowym
ASPEN Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
w/g zadańobsługa klienta,nadzór nad realizacja zamówień, raportowanie bieżącej produkcji do klienta, procesy zaopatrzeniowe,obsługa zwrotów/ relkamacje
kontakt przez PUP - 2015-09-11 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. Marketingu- Kadyny Folwark Hotel &SPA . Wynagrodzenie od 2500 netto
Kadyny Folwark Hotel & SPA Marian Kaczmarek - 2018-01-11 - Kadyny (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
- Raportowanie i analiza miesięcznych wyników;- Kalkulacja kosztów i analiza struktury kosztów;- Przygotowywanie budżetów, prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń.
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Wągrowiec (wielkopolskie)
roznoszenie ulotek, wyklejanie materiałów
kontakt przez OHP - 2017-02-16 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
- Serwis urządzeń technicznych. Doradztwo techniczne. - Wynagrodzenie: 2200 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. kluczowych klientów - pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Koziegłówki (śląskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie w kontaktach z Klientem niemieckojęzycznym; dobra znajomość jęz. niemieckiego; biegła obsługa MS Office; umiejętność pracy w zespole; mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych; Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, tel. kontakt z kandydatami, zamieszczanie ogłoszeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CENTRUM PRACY 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie kalkulacji cenowych na podstawie rysunków technicznych i specyfikacvji, przygotowanie ofert i informacji dla klientów, prowadzenie negocjacji z klientem. Praca w godzinach 8.00-16.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2017-02-08 - Psarskie (wielkopolskie)
Planowanie, przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa zgłoszeń Visa/VOE - Obsługa zgłoszeń pracowników poprzez różnenarzędzia, min. telefon i system zarządzania złoszeniami - Wprowadzanie danychi przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolenianiu ilistów ofertowych w narzędziu HR - Współpraca z wszystkimi zainteresowanymistronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytaniapracowników. - Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników przy użyciu HRMS - Badanie produktywności pracowników
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna obsługa i doradztwo w zakupach kosmetyków, monitorowanie rynku kosmetycznego w Chinach, sporządzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
XXLGASTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista wysokiej klasy, diagnozowanie usterek w samochodach Renault. Dyspozycyjnośc w godz.: 8-21.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie i utrzymanie metodyki testowania oprogramowania;nadzór i realizacja procesu testowania;Zgłaszanie znalezionych usterek oraz identyfikacja ich przyczyn;przygotowywanie dokumentów testowych w tym scenariuszy testowych i danych testowych w oparciu o dokumentację dostępną w języku niemieckim, kontakt z dostawcami, zespołami i liderami zespołu.Miejsce pracy: Wrocław, ul. WołowskaGodzina zakończenia pracy: 17:00Praca na czas określony: 02.10.2017 - 01.09.2018sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
prace proste, praca w grupie
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Żywiec (śląskie)
Obsługa klienta i realizacja zamówień składanych przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kraków (małopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
obsługa klienta,redagowanie dokumentów przetargowych,wysyłane ofert
Firma Handlowo-Usługowa Szymon Walentynowicz - 2015-12-22 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
Monitoring działania systemu wodomierzy ze zdalnym odczytem. Analiza zjawisk zachodzących na sieci. nadzorowanie przeprowadzania przeglądów technicznych obiektów.
Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Sp. z o. o. - 2017-02-03 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-11-03 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
obsługasystemu IFS oraz poczty firmowej, współpraca z działami handlowymi
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Planowanie wysyłek i dostaw. Współpraca z firmami logistycznymi. Negocjowanie cen i warunków logistycznych. Rozpatrywanie reklamacji transportowych. Raportowanie.
PROSERWIS Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-01-09 - Kozerki (mazowieckie)
Osoba zatrudniona będzie na samodzielnym stanowisku pracy do obowiązków której należało będzie prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja i rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób. Zakres obowiązków ściśle związany z całym zakresem kadr i płac.
PPU AGROPOM SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Wielgłowy (pomorskie)
prowadzenie analizy rynku, konkurencji produktowej oraz trendów w branży, zgodnie z profilowaną ofertą; określanie celów marketingowych i monitorowanie wykonania planów sprzedaży; nawiązywanie kontaktów z klientami, prowadzenie wstępnej analizy potrzeb; przygotowywanie i dostarczanie oferty wstępnej; kierowanie fazą wyboru rozwiązania przez klienta oraz opracowywanie planu wdrożenia produktu; przygotowywanie, dostarczanie, prezentowanie i negocjowanie oferty końcowej rozwiązania dla klienta; przygotowywanie umów i udział w ich negocjowaniu (określenie okresu opieki posprzedażowej oraz zasad serwisu); nadzorowanie procesu dostarczania produktów, realizacji usług wdrożeniowych, wsparcie podczas indywidualizacji produktu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Łódź (łódzkie)