SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO Gliwice oferta pracy CENTRUM PRACY 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie; doświadczenie w kontaktach z Klientem niemieckojęzycznym; dobra znajomość jęz. niemieckiego; biegła obsługa MS Office; umiejętność pracy w zespole; mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych; Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, tel. kontakt z kandydatami, zamieszczanie ogłoszeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2017-03-10
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM PRACY 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie; doświadczenie w kontaktach z Klientem niemieckojęzycznym; dobra znajomość jęz. niemieckiego; biegła obsługa MS Office; umiejętność pracy w zespole; mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych; Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, tel. kontakt z kandydatami, zamieszczanie ogłoszeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM PRACY 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Kłodnicka 2/8, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Kłodnicka
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 10.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- realiacja planów marketingowych,- realizacja przedsięwzięć reklamowych i wspierających sprzedaż,- prowadzenie badań marketingowych.-
ATLAS Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
sprzątanie budynków administracyjnych oraz ciągów komuinikacyjnych
"EL" Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Będzin (śląskie)
Praca w dziale logistycznym
"POL-FOODS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie zadań służby BHP
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Chorzów (śląskie)
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, nawiązywanie nowych kontaktów z klientami, dbanie o utrzymanie długofalowych relacji z klientami, wykonawcami.
LUEWO Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Brzesko (małopolskie)
OBSŁUGA SPRZEDAŻY. PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA ZAPYTANIA. SPRAWDZANIE DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW U DOSTAWCÓW I ICH PRZYJMOWANIE. FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY OFERTOWEJ. OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
IMPAX-METAL K.KOTOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Wsparcie działu handlowego w ofertowaniu.Prowadzeniekorespondencji i rozmów w języku francuskim; praca z bazą klientów;nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura. Praca w godzinach 8-16
"SENTREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Gogolin (opolskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 r.żPrace drogowe/ budowlane.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Wejherowo (pomorskie)
fakturowanie sprzedaży klientów zagranicznych, prowadzenie dokumentacji exportowej, nadzór i koordynacja realizacji zamówień wsparcie klientów exportowych w zakresie serwisu posprzedażowego
INVENA S.A. - 2016-05-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
planowanie produkcji, prowadzenie bieżącej kontroli jakości produktów budowlanych, realizowanie zadań wynikających z systemu zarządzania jakością, terminowe rozliczanie budowy zgodnie z jej harmonogramem, bieżące raportowanie z postępu i jakości prowadzonych prac
G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- wypiek pieczywa,- przygotowanie kwasów,- przygotowanie ciasta i formowanie pieczywa,
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW WE WRONKACH - 2018-06-14 - Wronki (wielkopolskie)
Sprzątanie pokoi dziennych i wyjazdowych. Po uzgodnieniu możliwość zatrudnienia na cały etat.
DHP INVEST Sp. z o.o. Willa Śmiesznotka - 2016-06-15 - Puck (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa telefoniczna klienta, pozyskiwanie nowych klientów drogą elektroniczną oraz za pomocą poczty elektronicznej, tworzenie raportów oraz prezentacji
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Zgodny z ustawą Karta Nauczyciela i Rozporządzeniem MEN z 9.08.2017 w sprawie warunków kształcenia dzieci niepełnosprawnych
SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 13 - 2018-08-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prowadzenie projektów certyfikacji wyrobów z zakresu HACCP, IFS
Zakład Produkcyjny "DIGITUS" Teresa Chojnacka - 2016-01-20 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
SORTOWANIE I DZIELENIE PRZESYŁEK, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ POMOCNICZYCH, REJESTRACJA PRZESYŁEK W PROGRAMIE KOMPUTEROWYM, PORZADKOWANIE I WPINANIE DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Skierniewice (łódzkie)
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2016-11-09 - Nałęczów (lubelskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-08-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej firmy,weryfikacja i kontrola poprawności formalno-rachunkowej dokumentów, księgowych krajowych izagranicznych;archiwizacja dokumentów,ewidencja dokumentów księgowych w systemie,inne zadania z zakresu rozliczeń księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Gorlice (małopolskie)
- Kompleksowa obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, w tym: weryfikacja raportów, prowadzenie dokumentacji w języku włoskim, hiszpańskim i angielskim, fakturowanie, wystawianie certyfikatów.- Wynagrodzenie: 3600 zł/brutto (okres próbny), następnie 4000 zł/brutto (po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na 3 miesiące - okres próbny, 1 rok - czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek ścisły). Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku związanym z kontrolą jakości oraz 5 lat na stanowisku związanym z księgowością/rozliczeniami finansowymi. Wymagana biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programów: Microsoft Visio, MiniTab, MS Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
promocja firmy,
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Soblówka (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert, inne prace biurowe.
EU-RO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-13 - Zabrze (śląskie)
Bieżąca kontrola materiałów, półwyrobów, wyrobów gotowych, towarów handlowychWprowadzanie danych do systemu, potwierdzanie, wystawianie dokumentów jakościowychTworzenie i realizacja procedur kontroli jakości produktuTestowanie i dobór surowców do produkcji materiałówPrzeprowadzanie analiz wyrobów firm konkurencyjnychOpracowywanie dokumentacji technologicznej oraz normalizacyjnej w zakresie wykonywanych badańOpracowywanie procedur, instrukcji kontroli i badań zgodnie z wymaganiami systemu zapewnienia jakościNadzór nad dokumentacją i zapisamiRealizacja zadań związanych z realizacją projektów badawczo-rozwojowych
Radpol S.A. - 2018-11-14 - Człuchów (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
SALES FOR - Krzysztof Matyja - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
osoby do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Zabrze (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, mycie okien, pielęgnacja trawników, itp.
Biuro Rachunkowe od A do Z Euro Serwis Agencja Ubezpieczeniowa od A do Z Izabela Kowalska - 2016-03-29 - Żychlin (łódzkie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)