SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI DOSTAW Bolesławiec oferta pracy Bader Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI DOSTAW
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Data publikacji: 2018-08-24
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Bader Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI DOSTAW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali inżynierowie gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne, staż pracy 2 lata na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjne, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego/angielskiego w mowie i piśmie, znajomość narzędzi jakości (FMEA, SPC, Control 5Why), znajomość norm ISO ( w tym ISO TS 16949), prawo jazdy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Bader Polska Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny należy przesłać na e-mail: praca (at) bader-leather.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Mostowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali inżynierowie gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 24.08.2018
Oferta pracy ważna do: 07.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
planowanie, przygotowywanie organizacyjne i przeprowadzanie przeglądów technicznych budynków pod kątem potrzeb remontowych i komernacyjnych, stały nadzór nad pracami powierzonymi wykonawcom zewnętrznym, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich i wycen dokumentacji technicznej na potrzeby przetargów prac remontowych i komernacyjnych, odbiór dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie sprawozdań, podejmowanie działań w przypadkach awarii, przygotowywanie postępowań przetargowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach :poniedziałek 8-18; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14. CV można przesyłać poprzez e-mail , pocztą na adres Spółdzielni lub składać osobiście. Umowa na czas próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE - 2017-11-28 - Piastów (mazowieckie)
-
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie notatnika doświadczalnego, przeprowadzanie obserwacji i oceny skuteczności działania środka ochrony roślin, kompletowanie danych źródłowych i wprowadzanie ich do arkusza kalkulacyjnego, przekazywanie danych źródłowych oraz wyników Kierownikowi badań.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gać (dolnośląskie)
Wykonywanie wszystkich czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania,wykonywanie wydanych w sprawach sądowych zarządzeń, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
tworzenie zasobów portalu o tematyce prawno - edukacyjnej
SYNERGA Sp z o.o. - 2018-01-02 - Końskie (świętokrzyskie)
w/g potrzeb
Szpital Kielecki Św.Aleksandra sp zo.o. w Kielcach - 2017-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)
- współpraca z przedstawicielami firmy oraz działem it w celu określenia i uzgodnienia zakresu badań, - gwarancja weryfikacji, jasności i sprawdzalności wymagań dot. badań, - tworzenie i utrzymywanie przypadków i scenariuszy testowych, - gromadzenie i zarządzanie danymi testowymi, tworzenie ręczne lub automatyczne skryptów testowych, - kontrola przestrzegania określonych standardów kodowania. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Mydlana 2 i inne miejsca wskazane przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi, agencją a klientem
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2017-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
negocjacje warunków sprzedaży z klientami zagranicznymi a w szczególności z Rosji i Ukrainy, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie dokumentów i raportów, utrzymywanie trawłych relacji handlowych z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Skarszewy (pomorskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
PPHU ROLETEX Dominik Majka - 2018-06-07 - Dobczyce (małopolskie)
koszenie trawy, zamiatanie, przycinka rocznych odrostów, wymagana umiejętność obsługi kosiarki
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów;Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów; Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności;Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań dozapłaty; Kontrola bieżących zamówień;Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego; Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmy.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS OfficeBardzo dobra znajomość języka francuskiegoDobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie, Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)
Obsługa klientów firmy droga e-mail oraz na portalach internetowych.
kontakt przez OHP - 2016-10-17 - Żory (śląskie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki,- dokonywanie zakupów na potrzeby klubowej kawiarenki
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
Praca stacjonarna, sprzedaż usług kurierskich przez telefon.Praca od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00Praca na okres próbny 2000 zł brutto z możliwością przdłużenia na czas określony 3000 zł brutto + premia Praca w Myślenicach ul. Gałczyńskiego 2a
MPARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Myślenice (małopolskie)
analiza możliwości pozyskania dofinansowania, weryfikacja terminów i rodzaju naborów, monitorowanie planowanych projektów, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, nadzór nad wdrażaniem i realizacją projektów, bieżąca aktualizacja wiedzy z zakresu dotacji
FREEVOLT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie całości spraw ze stosunku pracy w tym przygotowywanie dokumentów, listy płac, obsługa programu płatnik, sprawozdania GUS , deklaracje ZUS, obsługa środków z funduszy krajowych i europejskich
Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych - 2017-09-29 - Otwock (mazowieckie)
Przeprowadzanie regularnych wizyt u klientów Dobór optymalnych rozwiązań technicznych.
ILLUSTRO DORADZTWO S.C. G. Rippel, N. Kotas-Rippel - 2018-08-20 - Opole (opolskie)
Nadzór nad sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i osobowych przez pośredników ubezpieczeniowych: agentów, multiagencje, brokerów, organizacja i rozwój sieci współpracujących pośredników ubezpieczeniowych, realizacja ustalonych planów sprzedażowych, kontrola jakości zawieranych umów ubezpieczenia, motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników podległych agentów.
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. Vienna Insurance Group - 2016-02-24 - Płock (mazowieckie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku białoruskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku białoruskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych; - nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych; - koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych; - kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów; - sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój produktów sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
Tankpol B.i R. Mosio Spółka Jawna - 2018-01-16 - Szczucin (małopolskie)
transport towarów na terenie krajów UE w systemie pracy 2/1
KOLASINSKI KOLASIŃSKI MAREK - 2018-03-14 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Rajkowy (pomorskie)
marketing, promocja hotelu, odowiadanie na zapytania ofertowe, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentacji w języku angielskim
Tech2Market Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)