SPECJALISTA DS. KADR Wrocław oferta pracy Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), - Sporządzanie umów cywilno-prawnych, - Wprowadzanie danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego, - Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie, kontrola terminowości badań, - Prowadzenie spraw z zakresu emerytur, rent, świadczeń rehabilitacyjnych, - Ustalanie uprawnień do odpraw i nagród jubileuszowych, - Udział w bieżących projektach działu, - Sporządzanie raportów i sprawozdań. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: e.krauz (at) dolkom.pl
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubska 6, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), - Sporządzanie umów cywilno-prawnych, - Wprowadzanie danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego, - Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie, kontrola terminowości badań, - Prowadzenie spraw z zakresu emerytur, rent, świadczeń rehabilitacyjnych, - Ustalanie uprawnień do odpraw i nagród jubileuszowych, - Udział w bieżących projektach działu, - Sporządzanie raportów i sprawozdań. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: e.krauz (at) dolkom.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe, staż pracy: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość przepisów prawa pracy, ogólna znajomość przepisów dot. emerytur i rent, zasiłków chorobowych, bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel), zaangażowanie, rzetelność, odpowiedzialność, dokładność
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Hubska 6, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Hubska
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.09.2018
Data dodania oferty pracy: 05.09.2018
Oferta pracy ważna do: 05.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawdzanie etykiet cenowych (uzupełnianie), kontrola cen na działach, rozkładanie transferu cen, opis i analiza brakówdbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kwidzyn (pomorskie)
1.Racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na inwestycje, remonty, wyposażenie i działalność statutową jednostki;2.Realizacja wydatków zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w tym zakresie;3.Prowadzenie gospodarki materiałowej, obsługi transportowej oraz dokumentacji w tych zakresach;4.Udział w pracach komisji przetargowej;Szczegółowy opis zadań na stronie.
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi firmami i klientami indywidualnymi w regionie. Efektywne promowanie firmy oraz jej produktów i usług.
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2016-10-18 - Brzyście (podkarpackie)
Sprzedaż materiałów budowlanychPozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Sklep spożywczo-monopolowy Barbara Wojtkowiak - 2017-06-07 - Kiełczewo (wielkopolskie)
Prowadzenie i administrowanie akt pracowniczych oraz kartotek urlopowychRozliczanie czasu pracySporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnychKoordynowanie dokumentacji z zakresu BHPSporządzanie zestawień oraz raportów sprawozdań finansowychProwadzenie powierzonego obszaru księgowości w zakresie rozliczeń, fakturowania, ewidencji oraz innych dokumentów księgowo-rachunkowychProwadzenie bieżących rozliczeń z zakresu wykonywanych usług medycznych .
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2016-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
dodawanie produktów do niemieckiej i polskiej wersji sklepu internetoweo; obsługa zamówień, zwrotów i klinetów; tłumaczenie w wersji niemieckiej sklepu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów angielskojęzycznych, nadzór nad procesami realizacji usług
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Otwock (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Przygotowanie odpowiednich informacji podatkowych (w tym do deklaracji VAT)Księgowanie wyciągów bankowychUdział w procesie zamknięcia miesiąca (księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowych kosztów, uzgadnianie kont)Zapewnienie zgodności zapisów księgowych z przepisami podatkowymiUzgadnianie sald należności / zobowiązań z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Białystok (podlaskie)
prace związane z przygotowywaniem ofert
Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca przy ociepleniach budynków( pracana wysokości). Po okresie próbnym zatrudnienie na czas nieokreslony. Praca na terenie powiatu łęczyńskiego, lubelskiego, świdnickiego
PW TARNO-BUD Violetta Tarnowska - 2018-04-05 - Łęczna (lubelskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2016-03-21 - Racibórz (śląskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kursy
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Siemiatycze (podlaskie)
zapraszamy wszystkich chętnych kandydatów: studentów i absolwentów, mile widziane doświadczenie, znajomość podstaw e-marketingu i informatyki, biegła obsługa komputera i Internetu ,nastawienie na długookresowy wynik sprzedaży, umiejętność aktywnej sprzedaży i obsługi klientów, dyscyplina w planowaniu i wykonywaniu pracy;opieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Realizacja działań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem projektów badawczych, wykonywanie badań marketingowych, gromadzenie danych , analiza i prezentowanie wyników badań, pozyskiwanie informacji
BUSINESS PENETRATION&CONSULTING Sp. z o. o. - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
praca z zakresu kadr i płac oraz obsługa sekretariatu w tym:prowadzenie akt osobowych -przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy-prowadzenie ewidencji czasu pracy -sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami-prowadzenie rejestru pism wewnętrznych i zewnętrznych oraz monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów do merytorycznych komórek organizacyjnych
SPOŁEM DISTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie dokumentacji pracowników; sporządzanie umów, wystawianie zaświadczeń pracowniczych oraz świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji PIT oraz deklaracji dla ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw ekonomicznych
Państwowe Szkoły Budownictwa - Zespół Szkół - 2018-07-03 - Bytom (śląskie)
- zaopatrzenie biura w materiały i urządzenia biurowe oraz inne niezbędne wyposażenie,- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami usług, negocjowanie warunków umów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją,- wsparcie Koreańskich Managerów,- koordynacja spraw administracyjno-technicznych związanych z funkcjonowaniem firmy (flota samochodowa, budynki, media, utrzymanie czystości itp.),- prowadzenie ewidencji i zakupy odzieży roboczej,- koordynacja spraw związanych z przepisami dot. ochrony środowiska, przepisów BHP, PPOŻ,- przygotowywanie zestawień / raportów / prezentacji. Firma oferuje: - Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego,- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu,- Pełną wyzwań pracę, pozwalającą na ciągłe pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych,- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym,- Stałą formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,- Po okresie próbnym zapewniamy prywatą opiekę medyczną LuxMed oraz dofinansowania z ZFŚS,- Możliwość skorzystania z karty sportowej MultiSport,- Przyjazną atmosferę pracy.Praca w godz.: 7:30-16:00 (pół godziny bezpłatnrej przerwy). Oferta dostępna w sali E, C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: k.dorociak (at) samwha.com
SAMWHA POLAND Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie i kontrola zamówień, kontrola procesu produkcji roślin
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Runów (mazowieckie)
Specjalista do spraw zakupów - kontakty z dotychczasowymi kontrahentami oraz nowymi
Firma Handlowo-Usługowa "Atus" Barnaś Leszek - 2016-04-12 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
jw.
GWARANT Agencja Ochrony i Detektywistyki Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
• Współudział w opracowywaniu i wdrażaniu wymaganych procedur oraz instrukcji i standardów BHP,•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego,•Prowadzenie szkoleń podnoszących świadomość pracowników w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska,•Przygotowywanie raportów, statystyk zestawień z zakresu BHP, bezpieczeństwa transportu
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie klientów z Azji środkowej oraz państw WNP
ROSTAJ ROBERT PAKUŁA - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie zleceń, wprowadzanie danych do systemu, współpraca z firmami transportowymi, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Leszno (wielkopolskie)