SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (JĘZYK CZESKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (JĘZYK CZESKI)
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2017-10-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (JĘZYK CZESKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: czeski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Znajomość języka czeskiego na poziomie C1-warunek konieczny Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; Doskonała organizacja czasu własnej pracy; Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania; Kontakt telefoniczny z klientami indywidualnymi z bazy danych w języku czeskim; Opracowywanie strategii sprzedaży i tworzenie modelu dosprzedaży produktów; Diagnoza indywidualnych potrzeb klientów; Obsługa wewnętrznego systemu, aplikacji i baz danych; Kształtowanie dobrego wizerunku organizacji oraz dbałość o pozytywne relacje biznesowe.Oferta obejmuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego. Elastyczne godziny pracy Praca stacjonarna w biurze w Warszawie Możliwość wsparcia przy relokacji CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/CZ/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 17.10.2017
Oferta pracy ważna do: 14.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; umiejętność czytania rysunku technicznego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; jedna zmiana; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Ujazd (opolskie)
szycie odziezy damskiej
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Tyrowo (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie biura
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łazy (mazowieckie)
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Bełchatów (łódzkie)
- Zaopatrzenie w towar i składanie zamówień.- Sprzedaż i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Świebodzin (lubuskie)
Budowanie i umacnianie wizerunku firmy, monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji, pozyskiwanie nowych kontrahentów.
Spółdzielnia Mleczarska KaMos - 2018-06-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Rekrutacja, rozwój pracowników produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Stryków (łódzkie)
poszukiwanie klientów, doradztwo umów serwisowych, kontakt z klientami z zagranicy, praca 20 godzin tygodniowo
HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Pruszków (mazowieckie)
Wykonywanie czynności technologiczno-produkcyjnych związanych z wypiekiem ciast, ciastek o różnych rozmiarach, kształtach.
USŁUGI HANDEL PRODUKCJA Tadeusz Palak - 2018-07-31 - Rabinówka (lubelskie)
j.w
MEDIATEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wdrażanie i konfiguracja systemów informatycznych,Przygotowanie dokumentacji projektowejWsparcie klienta w zakresie eksploatacji systemów informatycznych
ZETO-ŚWIDNICA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Chwaszczyno (pomorskie)
Doradztwo, utrzymywanie pozytywnych relacji, realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów. Reprezentowanie firmy na targach zagranicznych.
"WAN" Sp.z o.o. - 2017-03-21 - Grzybno (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGOPRZYJMOWANIE I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW ROZLICZANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH
FIRMA HANDLOWA KINGMAN SP. ZO.O. - 2018-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie , preferowane wyższe, umiejętności: znajomość rynku hotelarskiego w UE i Europie Wschodniej, doświadczenie zawodowe: min. 5 lat w branży hotelerskiej, znajomość j. angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: obsługa procesów logistycznych w organizacji, koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji, współpraca z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, podejmowanie decyzji mających wpływ na procesy logistyczne, kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki;współpraca z podmiotami z UE, Europy Wschodniej. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Lublin (lubelskie)
CZYTANIE RYSUNKÓW TECHNICZNYCH OBRABIANAYCH I OBSŁUGA PŁYTY TARCZOWEJ, FREZARKI, STUGARKI, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWANIA DO PRACY PODSTAWOWYCH OBRABIAREK DO DREWNA, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE,
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, przygotowanie ofert, sprzedaz kredytów
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Poświętne (mazowieckie)
Nadzorowanie oraz raportowanie postępów linii produkcyjnej,zarządzanie zespołem pracowników,motywowanie oraz monitorowanie wyników,samodzielność w działaniu w ramach bieżących zadań zabezpieczających ciągłość produkcji,umiejętność komunikacji oraz słuchania potrzeb zgłaszanych przez załogę.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Kutno (łódzkie)
sprzedaż towarów, organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw, pomoc nabywcy przy wyborze towarów, inkasowanie należności, załatwianie reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Łosice (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Nowy Targ (małopolskie)
Lista płac, obsługa kadrowa, wnioski GUS
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gryfino (zachodniopomorskie)
prowadzenie sklepu internetowego C-Store, sprzedaż na Allegro, prowadzenie i aktualizowanie strony www, prowadzenie i aktualizowanie facebooka, promowanie i reklama e-sklepu w internecie, aktualizacja produktów w programie Wf Mag, mile widziana znajomość Pfoto Shop, InDesign, Ilustrator
F.H.U KERN Tomasz Kasiłowski - 2016-03-02 - Kobyłka (mazowieckie)
Reprezentowanie firmy na zewnątrz, aktywny udział w targach. Obsługa obecnych klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji, pozyskiwanie nowych, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Płock (mazowieckie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-11-27 - Lębork (pomorskie)
praca na komputerze, prace związane z księgowaniem dokumentów i prowadzeniem rozliczeń finansowo-księgowych. Wymagany stopień niepełnosprawności umiarkowany lub lekki. Praca w godz: 08-16
NOVUM FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. - 2016-03-08 - Sierakowice (pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie w zakresie zakupów; znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2; prawo jazdy kat. B; umiejętność radzenia sobie z trudnymi pytaniami i obiekcjami klientów; Zakres obowiązków: rozbudowywanie baz dostawców poprzez aktywne jej wyszukiwanie, uczestnictwo w spotkaniach biznesowych z dostawcami zróżnicowanych komponentów, negocjowanie warunków handlowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Oborniki (wielkopolskie)
Ofertowanie, Wprowadzanie danych do systemu, Serwisowa obsługa klientów, Zarządzanie serwisem, Zamawianie części zamiennych
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Piekary Śląskie (śląskie)