SPECJALISTA DS. TPM Ujazd oferta pracy IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. TPM

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; umiejętność czytania rysunku technicznego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; jedna zmiana; miejsce pracy: Ujazd

Data publikacji: 2017-04-20

Lokalizacja: Ujazd (opolskie)

Pracodawca: IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 47-143 Ujazd, powiat: strzelecki, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; umiejętność czytania rysunku technicznego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; jedna zmiana; miejsce pracy: Ujazd

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TPM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ujazd

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzelecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ujazd

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: mistrz produkcji w przemyśle samochodowym

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Mistrz produkcji w przemyśle samochodowym (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Czytanie rysunku technicznego

Nazwa pracodawcy:
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
-, 47-143 Zimna Wódka, powiat: strzelecki, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: strzelecki

Gmina pracodawcy: Ujazd

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zimna Wódka

Ulica pracodawcy: -

Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: mistrz produkcji w przemyśle samochodowym

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.04.2017

Data dodania oferty pracy: 19.04.2017

Oferta pracy ważna do: 31.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: BRC IOP ISO 9001 - 1 850 - 4 000 PLN

nadzorowanie funkcjonowania systemu zarządzania jakością w firmie, przeprowadzanie audytów, prowadzenie dokumentacji, współpraca z klientami; biegła znajomość j.angielskiego; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2016-02-08 - Staniszcze Małe (opolskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW EFS - od 3 500 PLN

Sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną, udział przy opracowywaniu nowych wniosków o dofinansowanie, budżetowanie projektów, rozliczanie wniosków o dofinansowanie ze środków unijnych, nadzór nad poprawnością finansowo-prawną
FUNDACJA SZKOŁY POLSKIE - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)

MONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - od 1 750 PLN

montaż demontaż instalacji elektrycznych, budowanie tras kablowych na terenie całego kracu
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Bełchatów (łódzkie)

KONTROLER JAKOŚCI- MONTER PODZESPOŁÓW - od 2 000 PLN

SPRAWDZANIE DETALI METALOWYCH, MONTAŻ DETALI ZA POMOCĄ PRASKI
"BAUD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-05-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 800 PLN

- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązujacymi przepisami.- sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.- ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, administrowanie systemem do ewidencji czasu pracy.- sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS.- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja na potrzeby firm.- uczestnictwo w procesach rekrutacji.- organizacja okresowej oceny pracowników.Pracodawca oferuje:- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i powierzonych zadań.- pracę w międzynarodowym środowisku.- możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.- przyjazną atmosferę i stabilnośc zatrudnienia.
AFPRO FILTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000 PLN

Obsługa klienta, obsługa systemów rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA-EKSPERT DS.PROCESU TŁOCZENIA PŁYT WINYLOWYCH - do 4 300 PLN

uczestnictwo w procesie rozruchu maszyn i ustawienia wszystkich procesów, nadzór nad procesem masteringu i galwanizacji, ustabilizowanie procesu tłoczenia płyty winylowej, przygotowanie instrukcji obsługi maszyn, szkolenie pracowników, przygotowanie procedur kontroli jakości płyt
Takt 24 Spółka z Ograniczoną działalnością, Spółka Komandytowa - 2016-04-20 - Bolesław (małopolskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI WIETNAMSKICH - od 15 PLN

rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakty z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA REINTEGRACJI ZAWODOWEJ - TRENER PRACY - od 1 500 PLN

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego - osób z niepełnosprawnością oraz członków ich rodzin; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2017-03-06 - Toszek (śląskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

obsługa klienta, kasy fiskalnej oraz komputera
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Sławno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI PROJEKTÓW BUDOWLANYCH - od 2 700 PLN

Zarządzanie projektami, w tym przygotowywanie i optymalizacja dużych projektów wielobranżowych (budżetowanie, optymalizacja środków i zasobów wykonawczych, planowanie, dokumentacja)
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI - od 1 950 PLN

Monitorowanie ilościowej oraz jakościowej struktury pracowników w firmie; rekrutacja oraz zarządzanie potencjałem już zatrudnionych pracowników; rozwój systemu motywowania i dokształcenia pracowników; monitorowanie trendów i zmian na rynku pracy, w biznesie i gospodarce; przygotowanie raportów.
GRETGO SP. Z O.O. - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH - od 3 300 PLN

Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (m.in.: ewidencja absencji, ewidencja czasu pracy, przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie kart zasiłkowych), obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach pracowników oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11, inne niezbędne), pomoc w realizacji zadań wynikających z ZFŚS.
Comfort S.A. - 2018-03-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 000 PLN

Obsługa klientów strategicznych, budowanie relacji handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw bieżących związanych z ochroną środowiska, przygotowanie sprawozdań związanych z ochroną środowiska
KANS-POL Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Płaza (małopolskie)

SPECJALISTA DS. WYSYŁKI - od 3 300 PLN

Tworzenie harmonogramów zamówień i dostaw , przetwarzanie zamówień i rozliczanie dostaw, wykonywanie raportów, opracowywanie i kontrola pracy programów miezbędnych do realizacji powierzonych zadań, kontrola prawidłowego obiegu dokumentów. Wymagana znajomość programu Excel w stopniu średnio-zaawansowanym.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wywsyłanie CV na adres e-mail:andrzej.trojanowski (at) eurocash.pl.Spotkanie z pracodawcą odbędzie się 21.06.2017 w miejscu wykonywania pracy Poczernin 42. Na spotkanie należy zabrać CV. Konieczna znajomość programu Excel w stopniu średnio zaawansowanym.
EUROCASH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-16 - Poczernin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.BRAM AUTOMATYCZNYCH - od 3 000 PLN

SERWIS I KONSERWACJA BRAM AUTOMATYCZNYCHMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :GOODYEAR DĘBICA
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER) - od 2 900 PLN

Prezentacja oferty handlowej na rynkach (niemieckojęzycznych )przypoprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy, dbałość o standardy obsługi,zarządzanie dystrybucją ofert, budowa bazy kontaktów handlowych,raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godz.9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-10 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU NA RYNKACH WSCHODNICH - 2 500 - 3 000 PLN

Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych. Obsługa kontrahentów z rynku wschodniego i skandynawskiego.
ECOPARTNER Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR - do 2 500 PLN

1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH - od 2 500 PLN

prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, obsługa systemu Optima, Enova
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Turek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA ROBÓT ENERGETYCZNYCH WYSOKICH NAPIĘĆ. - 3 700 - 4 200 PLN

Sporządzanie kosztorysów i wycen na roboty w zakresie budowy linii i stacji elektroenergetycznych zapytania ofertowe do podwykonawców materiałów wyszukiwanie i analizowanie zapytań ofertowych.
SAG ELBUD GDAŃSK S.A. - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 850 PLN

przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych pod względem technicznym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z.BIELECKI - 2016-03-21 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PAKOWANIA I OPAKOWAŃ - od 1 200 PLN

Obsługa urządzen pakujących ; obsługa szczotkarek - maszyn do produkcji mopów sznurkowych; pakowanie ręczne.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat