SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Witnica oferta pracy City Biuro Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - negocjowanie warunków dostaw- wyszukiwanie i porównywanie dostawców- budowanie długotrwałej relacji z dostawcami- zdobywanie najkorzystniejszych ofert zakupu - współpraca z innymi działam firmy tj. dział produkcji oraz dział handlowy
Data publikacji: 2016-11-21
Lokalizacja: Witnica (lubuskie)
Pracodawca: City Biuro Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANKA KRASICKIEGO 22, 66-460 Witnica, powiat: gorzowski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- negocjowanie warunków dostaw- wyszukiwanie i porównywanie dostawców- budowanie długotrwałej relacji z dostawcami- zdobywanie najkorzystniejszych ofert zakupu - współpraca z innymi działam firmy tj. dział produkcji oraz dział handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Witnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gorzowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Witnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: mile widziane prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność nawiązywania kontaktów
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Dobra znajomość pakietu Office
Nazwa pracodawcy:
City Biuro Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
JANKA KRASICKIEGO 22, 66-460 Witnica, powiat: gorzowski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: gorzowski
Gmina pracodawcy: Witnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Witnica
Adres strony pracodawcy: www.citybiuro.pl
Ulica pracodawcy: JANKA KRASICKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ HURTOWA ART. BIUROWYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 21.11.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS i PFRON, podstawowa obsługa kadrowa m.in. sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń; rozliczanie i bieżąca obsługa zleceń
BETOMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Szymonków (opolskie)
Specjalista do spraw funduszy UE, przetargów i prac administracyjnych^, Praca związana z koordynacją projektów unijnych, rozliczaniem, przygotowywaniem wniosków aplikacyjnych, a także przygotowywaniem ofert przetargowych. Prace administracyjno-sekretarskie
MERIDIUM Instytut Szkoleniowo-Badawczy - 2016-03-16 - Września (wielkopolskie)
obsługa kantoru, sporządzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zarządzanie budżetem marketingowym w celu wyboru najefektywniejszych działańSamodzielna realizacja zadań z zakresu PR, w tym m.in. tworzenie materiałów prasowych, kontakt z mediami oraz monitoring mediówMedia społecznościowe - pełna koordynacjaAktualizacja i rozbudowa strony www oraz landing pageNewslettery - przygotowanie, wysyłka i analiza
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
Tworzenie i realizacja założonych działań marketingowych firmy;Kreacja i prowadzenie bieżących promocji konsumenckich i handlowych;Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań aktywizujących sprzedaż,Przygotowanie, negocjowanie i zlecanie wykonania wybranych materiałów marketingowych podwykonawcom zewnętrznym (agencje reklamowe, graficy),Tworzenie treści - ofert handlowych, artykułów, opisów produktów,Podejmowanie działań z obszaru Public Relations,Analiza efektywności prowadzonych akcji marketingowych i raportowanie do Zarządu spółki;Prowadzenie wewnętrznej komunikacji firmy
SEKO S.A. - 2018-04-04 - Chojnice (pomorskie)
Brak danych
KERMAAN S.C. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-08 - Kościerzyna (pomorskie)
Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną środowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań, kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2016-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępnym na stronie pup.cieszyn.ibip.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2017-08-25 - Cieszyn (śląskie)
windykacja i obsługa umów na roboty budowlane
TREE CAPITAL - 2016-01-04 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Zapewnienie sprawnego działania łańcucha dostawProwadzenie zamówień półproduktów i koordynacja dostawAnaliza danych logistycznychKontrola stanów magazynowychRozliczenia reklamacji i rozwiązywania problemówŚcisła współpraca z produkcja i innymi działami firmy
Uroda Polska Sp. Z.O.O. - 2017-04-03 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
jw
Omed-Mese Mensure Karatas - 2017-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie bazy klientów, przygotowywanie i wysyłanie ofert do klientów, podtrzymywanie kontaktów z klientami,określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu)
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Makowisko (podkarpackie)
Koordynacja prac związanych z wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, kosztorysowanie robót, przygotowywanie umów, dokumentacja inwestycji technicznej.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-10-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta zagranicznego firmy droga mailową oraz na portalach internetowych.
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Żory (śląskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikami
GCP SP. JAWNA Instytut Doskonalenia Wiedzy Prawno - Ekonomicznej - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii.Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości.Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich.Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich.Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi.Opracowywanie sprawozdań.Wsparcie w zakresie weryfikacji podatków pośrednich i ustawowych badań ksiąg.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
Obsługa interesantów, , urządzeń biurowych, sporządzanie zamówień (folii, gadżetów reklamowych, materiałów potrzebnych do reklamy), pozyskiwanie nowych klientów, ogólna obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa klientów, sprzedaż bezpośrednia. Praca w godz. 6-14, 14-22.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)
profesjonalna obsługa obecnych i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonych rynkachbudowanie relacji z klientami i umacnianie wizerunku firmyobsługa targów i wyjazdy służbowe do klientów (około 1 raz/ 2 miesiące)
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku, pomoc w działaniu na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. portugalskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz portugalskim
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Łódź (łódzkie)
- agrochemiczna obsługa rolnictwa w rejonie brodnicko-rypińskim - badania gleb na potrzeby doradztwa nawozowego;- działalnośćszkoleniowa, informacyjna i doradcza w sprawach nawożenia;- pobieranie próbek do badańmonitoringowych;- pobieranie próbek nawozów mineralnych, organicznych, naturalnych i środków wspomagających uprawę roślin wg potrzeb terenu
OKRĘGOWA STACJA CHEMICZNO-ROLNICZA W BYDGOSZCZY - 2016-03-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientówprowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeń kontrola przebiegów,stanu technicznego aut, badań technicznych, ubezpieczeńkontrolowanie ruchów autoptymalne wykorzystywanie flotykontrola dotycząca korzystania z autrozliczanie najmudbanie o stan techniczny aut, czystości sprawności przy wydawaniu, oraz odbieraniu aut z najmuzgłaszanie niezwłoczne przełożonemu konieczności usunięcia usterekprowadzenie polityki optymalizacji kosztówrealizacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów dla klienta,prowadzenie anlalityki najmu aut
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
Krajowa Szkoła Administracji Publicznej - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds administracji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy, przygotowywanie umów i dokumentów, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i analiz w zakresie działalności administracyjnej, odpowiedzialność za prowadzenie spraw administracyjnych związanych z mieniem własnym zakładu
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Nałęczów (lubelskie)
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-07-07 - Linowiec (pomorskie)
obsługa klientów arabskojęzycznych, dokłądanie wszelkich strań do ustalenia kontaktu, pomoc klientom oraz dzielenie się pomysłami dotyczącymi ropzwiązań problemów, dbanie o dobry wizerunek firmu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)