SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY UE, PRZETARGÓW I PRAC ADMINISTRACYJNYCH^ Września oferta pracy MERIDIUM Instytut Szkoleniowo-Badawczy
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY UE, PRZETARGÓW I PRAC ADMINISTRACYJNYCH^
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw funduszy UE, przetargów i prac administracyjnych^, Praca związana z koordynacją projektów unijnych, rozliczaniem, przygotowywaniem wniosków aplikacyjnych, a także przygotowywaniem ofert przetargowych. Prace administracyjno-sekretarskie
Data publikacji: 2016-03-16
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: MERIDIUM Instytut Szkoleniowo-Badawczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 14, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw funduszy UE, przetargów i prac administracyjnych^, Praca związana z koordynacją projektów unijnych, rozliczaniem, przygotowywaniem wniosków aplikacyjnych, a także przygotowywaniem ofert przetargowych. Prace administracyjno-sekretarskie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY UE, PRZETARGÓW I PRAC ADMINISTRACYJNYCH^
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw integracji europejskiej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe, znajomość języka angielskiego, doświadczenie na podobnym stanowisku,
Nazwa pracodawcy: MERIDIUM Instytut Szkoleniowo-Badawczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 14, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv należy przesłać na email:biuro (at) meridium.org.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Września
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw integracji europejskiej
Data dodania oferty pracy: 17.03.2016
Oferta pracy ważna do: 16.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta,obsługa komputera,wykonywanie biżuterii
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)
Doświadczenie w konstrukcji maszyn, projektowanie konstrukcji urzadzeń wchodzących w skład linii technologicznych. Osoba obsługuje program w jęz. angielskim i czyta instrukcje w jęz. angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Łódź (łódzkie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, ZGŁASZANIE/WYREJESTROWANIE ZUS, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, PRZYGOTOWYWANIE I GENEROWNIE LISTY PŁAC, WYMAGANIAWYKSZTAŁCNEIE WYŻSZE, STAŻ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) elwiko.pl
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY ELWIKO STANISŁAW DROPIK - 2016-04-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
Dozorowanie obiektów firmy
F.H.U Malibu Z. i M. Niedbalec Spółka Jawna - 2017-10-05 - Brzeźnica (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, promowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji, analizowanie rynku.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Żagań (lubuskie)
dezynfekcja i mycie hal po zakończeniu dziennej produkcji
EXCELSIOR Delikatesy Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
wyszukiwanie ofert przetargowwych, sporządzanie ofert przetargowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Chorzów (śląskie)
rekrutacja kandydatów do pracy z Ukrainy; publikowanie ogłoszeń w Polsce i Ukrainie; koordynacja działań związanych z legalną pracę w Polsce: wiza, pozwolenie na pracę; opieka nad pracownikami w Polsce: sprawy bieżące; tłumaczenie dokumentów i obowiązków na stanowisku pracy;
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Ozimek (opolskie)
-organizowanie i nadzorowanie wszelkich spraw z zakresu reklamacji zewnętrznych oraz reklamacji surowca / materiału pomocniczego / usług kooperacji,-wspieranie działu produkcji w rozwiazywaniu problemów jakościowych i dokumentowanie tych działań
MM PACKAGING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Józefów (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta biznedsowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Rozwój kontaktów hadlowych z dotychczasowymi kontrahentami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Stare Olesno (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Mile widziane pielęgniarki, osoby po kursie na opiekuna osób starszych, rehabilitanci. Istnieje możliwość przyuczenia. Praca w ramach umowy zlecenia ze stawką 6-8 zł/godzinę za dyżur (12-16 zł zmiana świąteczna). Zgłoszenia osobiste do pracodawcy z cv w godz. 9-14 pokój 3.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2016-08-19 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)
Główne zadania: - obsługa beneficjentów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie wdrażania projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD, szczególnie pod względem dostępności do środków w ramach inicjatywy LEADER oraz informacji związanych z funkcjonowaniem LGD;- przygotowanie materiałów i obsługa posiedzeń Rady Programowej, w tym protokołowanie oraz prowadzenie rejestru interesu członków Rady Programowej;- obsługa posiedzeń zespołu opiniującego;- przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji;- realizacja zadań w ramach planu komunikacyjnego;- pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER;- ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR;-wykonywanie innych poleceń Kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Wystawianie faktur sprzedaży, weryfikacja faktur zakupowych pod względem formalno rachunkowym, wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej, rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych, bieżąca kontrola należności, współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2015-12-11 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta, przygotowanie ofert dla klienta, praca graficzna, informatyczne bieżące prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów, przyjmowanie wpłat,listów,praca przy okienku pocztowym
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
Wysyłanie ofert, pozyskiwanie klientów oraz budowanie trwałych relacji z Klientami samodzielne prowadzenia całego procesu sprzedaży, realizacja targetów sprzedażowych, dbanie o wizerunek firmy i reprezentowanie jej na rynku
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-12-18 - Rusiec (łódzkie)
Raportowanie i sprawozdawczość do odpowiednich organów ochrony środowiska, monitorowanie i wdrażanie odpowiednich przepisów, współpraca z urzędami.
AIM - ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Jasło (podkarpackie)
jw
WSS Społem Żoliborz - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, sporządzanie list plac, dokumentów rozliczeniowych z ZUS, PFRON,US, prowadzenie akt osobowych, spraw kadrowych oraz wystawianie zaświadczeń. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:05.Wysokość wynagrodzenia 3000 brutto +wysługa lat.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE - 2018-02-18 - Pruszków (mazowieckie)
Specjalista ds. zatrudnienia cudzoziemców
DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA - 2017-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługiwanie zgłoszeń i usuwanie awarii sprzętowych i programowych. Instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego. Diagnostyka, naprawa sprzętu oraz wymiana części. Pomoc użytkownikom. Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów. Konfiguracja urządzeń LAN. Konfiguracja, administracja Active Directory, serwerami Windows 2008, 2012. Wykonywanie kopii bezpieczeństwa, monitorowanie systemów IT.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Gdynia (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Szczytna (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE;•PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI;•KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH – PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ I ROZLICZANIEM PROJEKTU UE;•MONITORING I FORMALNY NADZÓR NAD PROCESEM REALIZACJI PROJEKTU POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z UMOWĄ O DOFINANSOWANIE;•OPISYWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z WYTYCZNYMI UNIJNYMI – BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA I SPORZĄDZANIE KORESPONDENCJI Z IP/IŻ;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)