SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU Trzebiatów oferta pracy VICTORY SPA INTERNATIONAL SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ UTRZYMYWANIE DOBRYVH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WSPÓŁPRACA Z PRODUKCJĄ
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Pracodawca: VICTORY SPA INTERNATIONAL SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOŁOBRZESKA 24, 72-320 Trzebiatów, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ UTRZYMYWANIE DOBRYVH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WSPÓŁPRACA Z PRODUKCJĄ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: dodatkowo nagroda uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebiatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryficki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebiatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PAKIET OFFICE
Nazwa pracodawcy: VICTORY SPA INTERNATIONAL SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Adres pracodawcy:
KOŁOBRZESKA 24, 72-320 Trzebiatów, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryficki
Gmina pracodawcy: Trzebiatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebiatów
Ulica pracodawcy: KOŁOBRZESKA
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.02.2017
Data dodania oferty pracy: 31.01.2017
Oferta pracy ważna do: 27.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżące wsparcie klienta, prowadzenie dokumentacji w SFDC. konsultacje z partnerami biznesowymi, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie - mile widziane; doświadczenie: brak wymagań; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, kultura osobista, komunikatywność; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych, wdrażanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw obsługi klienta niemieckojęzycznego - branża materiały budowlane- obsługa klienta niemieckojęzycznego- sprzedaż internetowe- sprzedaż detaliczna- tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
MAZUR NATALIA I MARCIN MAZUR SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-13 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wdrożenie nowych programów logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów - kontrola terminów przeglądów aut służbowych, - prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyPraca w godz.8.00-16.00
Vegagastro - 2017-12-14 - Włynkówko (pomorskie)
spedycja, transport,zarzadzanie, nadzór nad odjazdem i powrotem samochodów, listy przewozowe, analiza czasu pracy, kontakt z klientem w zakresie świadczenia usług
Euro-Net Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Białystok (podlaskie)
REFDO30 Zakres:-obsługa klienta,-sprzedaż produktów przez telefon,-umowianie spotkań,- udział w akcjach marketingowych organizowanych przez firmę
Pośrednictwo Kredytowe Agnieszka Sznajder - 2018-02-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Pozyskiwanie kontrahentów zagranicznych, kontakt z kontrahentami zagranicznymi. Organizacja transportu importowanych towarów. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
opieka nad zwierzętami
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Bolesław (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 12
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Gdańsk (pomorskie)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji wniosku o dofinansowanie realizacji projektów. Weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektów w ramach realizowanego naboru. Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów oraz dokumentacji działań podejmowanych w projektach w zakresie realizowanych w nim usług i instrumentów rynku pracy. Stosowanie przyjaznego języka podczas realizacji zadań w projektach oraz przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, przestrzeganie właściwych polityk i zasad wspólnotowych, w tym polityki równości szans i koncepcji zrównoważonego rozwoju w ramach projektów.Prowadzenie bieżącego monitoringu realizowanych zadań w projektach oraz stopnia osiągnięcia założonych wskaźników produktu oraz rezultatu projektów. Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań sporządzanych w poszczególnych komórkach organizacyjnych tut. urzędu, niezbędnych do opracowywania sprawozdawczości m.in. w ramach SL 2014. Bieżący monitoring realizowanych projektów oraz odpowiedzialność za ich prawidłową realizację, ze szczególnym uwzględnieniem realizowanych usług i instrumentów rynku pracy. Współpraca z komórkami Urzędu merytoryczne odpowiedzialnymi za realizację zadań w ramach realizowanych projektów. Opracowywanie dodatkowych sprawozdań, materiałów oraz informacji niezbędnych przy realizacji projektów. Promocja realizowanych projektów oraz informowanie otoczenia o źródłach ich finansowania. Przestrzeganie właściwego oznaczania, przechowywania dokumentacji projektów. Sumienne wykonywanie innych poleceń służbowych i zadań przekazywanych przez przełożonych. Doskonalenie wiedzy oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach wykonywanych zadań. Należyte i zgodne z prawem wykonywanie zadań należących do zajmowanego stanowiska. Gruntowna znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów. Działanie wnikliwe, szybkie i bezstronne. Przestrzeganie zasad bhp i p.poż.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-04-29 - Płock (mazowieckie)
reklama tworzenie strategi promocyjnej
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowanie zestawień i analiz potrzebnych do przygotowania planu produkcji i budżetu. Opracowywanie harmonogramu zamówień (obciążenie stanowisk, stan zapasów i zamówień, itp.), Nadzorowanie współpracy z dostawcami i podwykonawcami, Prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją planów produkcyjnych i sporządzanie raportów , wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu, przeprowadzenie prognozy produkcyjnej i optymalizację produkcji, przygotowywanie danych i raportów będących podstawą obliczania wskaźników wydajnościowych, dbanie o utrzymywanie ciągłości produkcji poprzez planowanie i usprawnianie procesów, monitorowanie stanów zapasów i surowców w magazynie oraz wydanych na produkcję, prowadzenie nadzoru nad realizacją planów produkcyjnych. itp. Godziny pracy 7-15.
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2017-01-04 - Słupsk (pomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przyjmowanie i ewidencja zamówień (Excel). Współpraca z rynkami wschodnimi i UE.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
-obsługa kasy fiskalnej;-obsługa klienta;-przyjmowanie i sprawdzanie towaru.
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY Monika Szpejna-Imbiorowicz - 2018-11-23 - Łysakowo (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Sulejówek (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w języku portugalskim i angielskim. Biegła znajomość procesów okołopodatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zabierzów (małopolskie)
Sodowanie karoserii i podzespołów mechanicznych
AML MAREK LECHKI - 2017-11-22 - Łęgowo (lubuskie)
nadzór nad pracami budowlanymi
KOMUNALNIK Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-07-10 - Chorzów (śląskie)
Serwis parku maszynowego ( usuwanie awarii), realizacja przeglądów okresowych maszyn, modyfikacja maszyn
kontakt przez OHP - 2018-12-05 - Częstochowa (śląskie)
- Odpowiedzialność za utrzymanie dobrych relacji wewnątrz firmy jak na zewnątrz współpracując z klientami czy Partnerami handlowymi IBM, w zakresie wsparcia umów finansowych; Odpowiedzialność i posiadanie kompetencji w zakresie finansowania umów handlowych czy usług globalnego odzyskiwania aktywów; Korzystanie z dedykowanych systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów, administrowanie, przygotowywanie i akceptacja umów, wstępne fakturowanie / rozliczanie umów, indeksowanie stawek, zwroty, wynajem pośredni oraz rozliczanie końca okresu najmu, finansowanie dostawców, syndykacje, zakupy, finansowanie należności oraz zobowiązań; Zarządzanie należnościami i windykacja; Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla biznesu - odpowiedzialność za zadania organizacyjne o różnym stopniu złożoności; Zapewnienie strategicznego i kompleksowego wsparcia IBM, działając jako źródło informacji o wynikach biznesowych, formułowaniu strategii biznesowej, zarządzaniu własnymi procesami i wymaganiami systemowymi, zarządzając kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności, jak też wzmacnianie systemu kontroli wewnętrznych IBM; Koncentrowanie się na celach indywidualnych, zespołowych, działowych oraz operacyjnych. Pracownicy IBM Global Financing ( IGF) pełniący tę funkcję, zazwyczaj należą do wewnętrznej organizacji Business Support Operation (BSO). - Wynagrodzenie: nie mniej niż 8498 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: 01.08.2018 r. do 31.07.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, Kierunki finansowe / Ekonomiczne / Biznesowe/ Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 8-10 lat na podobnym stanowisku w zakresie analizy finansowej i biznesowej, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza z zakresu zapewniania wsparcia operacyjnego dla biznesu; Doskonałe umiejętności analityczne, w tym analizy biznesowej i finansowej; Umiejętność formułowania strategii biznesowej; Znajomość systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów; Wiedza z zakresu czynności administrowania, przygotowywania i akceptacji umów, fakturowania / rozliczania umów, indeksowania stawek, zwrotów, wynajmu pośredniego oraz rozliczania końca okresu najmu, finansowania dostawców, syndykacji, zakupów, finansowania należności oraz zobowiązań; Wiedza dot. zarządzania należnościami i windykacji oraz zarządzania kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności i wzmacniania systemu kontroli wewnętrznych; Znajomość branży IT; Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym w mowie i piśmie (min. B2).
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie kadr i płac, wyliczanie wynagrodzeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kalisz (wielkopolskie)
-komunikacja z klientami w języku rosyjskim, ukraińskim, angielskim-efektywne działanie na rzecz zwiększenia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Kraków (małopolskie)
rozbiór i wykrawanie mięsa, przygotowywanie i przerabianie mięsa i podrobów na wędliny i wyroby wędliniarskie zgodnie z instrukcjami i recepturami
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Strzegom (dolnośląskie)
Wykopy melioracyjne, roboty ziemne związane z budową i modernizacją dróg
PHU BASIOR Marek Zawiślak - 2017-02-21 - Łęgowo (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie zamówień i zleceń, wnioski o wycinkę drzew, wyjazdy terenowe (objazdy dróg), obsługa zimowego utrzymania dróg (kontrola nad wykonawcami, dokonywanie ogledzin śliskości dróg i chodników), wydawanie decyzji na budowę zjazdów.
Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku - 2017-10-23 - Łask (łódzkie)