SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Piaseczno oferta pracy Pośrednictwo Kredytowe Agnieszka Sznajder

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 200 PLN
Zakres obowiązków: REFDO30 Zakres:-obsługa klienta,-sprzedaż produktów przez telefon,-umowianie spotkań,- udział w akcjach marketingowych organizowanych przez firmę
Data publikacji: 2018-02-10
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: Pośrednictwo Kredytowe Agnieszka Sznajder
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 8, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
REFDO30 Zakres:-obsługa klienta,-sprzedaż produktów przez telefon,-umowianie spotkań,- udział w akcjach marketingowych organizowanych przez firmę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sprzedawca*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2018
Data zakończenia pracy: 08.09.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Pośrednictwo Kredytowe Agnieszka Sznajder
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 8, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie do pracy wydane przez doradcę klienta, osobie bezrobotnej do 30 roku życia, zarejestrowanej w PUP Piaseczno
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2018
Data dodania oferty pracy: 09.02.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie i obsługa klientów, przygottowywanie raportów, analiza rynku, przygotowywanie akcji promocyjnych i marketingowych
2.4.6. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, prowadzenie nadzoru nad transportem i magazynowaniem towaru, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, zakup i sprzedaż towarów.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Lublin (lubelskie)
Do zadań należeć będzie:- prowadzenie pełnej księgowości w tym księgowości materiałowej,- rozliczanie rejestrów VAT,- prowadzenie rozrachunków dostawców i odbiorców.
Pallmed Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów na podjeździe - tankowanie, utrzymywanie czystości na podjeździe, praca dwuzmianowa od 06.00-18.00, 18.00-06.00 (do ustalenia) według grafiku - 7 dni w tygodniu
Marco Marek Górnicki SHELL - 2016-05-18 - Pruszków (mazowieckie)
Telefoniczna i bezpośrednią obsługą Klienta,• Aktywna sprzedaż produktów szkoły,• Promocja i marketing szkoły nakierowane na rekrutację nowych Słuchaczy,• Pozyskiwanie potencjalnych kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,• Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)
Wycena prac związanych z budową sieci zewnętrznych, linii kablowych nn i SN, stacji transformatorowych 15/0,4, wycena prac związanych z budową instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej, biurowych, mieszkalnych i przemysłowych, przygotowywanie zapytań i zbieranie ofert od poddostawców urządzeń i systemów, przygotowywanie zapytań i zbieranie ofert od podwykonawców instalacji słaboprądowych (CCTV, Kontrola Dostępu, SSWiN, SAP, DSO, sieci strukturalnych, EIB, BMS itp), kompletowanie wszystkich ofert dotyczących danego tematu i przedstawienie ich do końcowej weryfikacji zakresu i ceny.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Gdynia (pomorskie)
rekrutacja, zatrudnianie, zarządzanie i kontrola kosztów zatrudnienia, prowadzenie szkoleń
Farma Iluzji-Park Edukacji i Rozrywki Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Mościska (mazowieckie)
Wykonywanie elementów meblowych
Matkowski Komponenty meblowe Sp. z.o.o. - 2016-03-09 - Krzyż Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-05 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
Praca biurowa, podejmowanie działań handlowych ofertowanie,dokonywanie tłumaczeń ofert, utrzymanie dobrych relacji zpartnerami B2B,rozbudowa bazy kontrahentów w EU. Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-03-01 - Opole (opolskie)
nadzór nad strona www i sklepem internetowym,tworzenie bloga,nadzór nad portalami ogłoszeniowymi,allegro,etc-copywriting
Serwis Budowy S.A - 2017-10-04 - Trzebinia (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż, fakturowanie, obsługa zamówień, obsługa komputera, telefonu, urządzeń biurowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE INTERGOS SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie kampanii marketingowych w internecie (newsletter, AdWords, facebook, instagram).
TRADE 8 Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku zagranicznym. Realizacja celów sprzedażowych, analiza rynku i konkurencji. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
P and V spółka z o.o. - 2016-03-24 - Józefów (mazowieckie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-03-24 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
tworzenie ofert handlowych, wystawianie dokumentów sprzedaży itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świętochłowice (śląskie)
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Polski
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie rezerwacji ( apartamenty), meldowanie gości, obsługa korespondencji, prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem gości
SUN & SNOW Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Krynica Morska (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
-przyjmowanie i obsługa rezerwacji indywidualnych;-podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami;-realizacja planów sprzedaży;-terminowe i dokładne potwierdzanie rezerwacji;-sprzedaż, zlecanie i ustalanie dodatkowych usług hotelu zamawianych przez gości;-ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu;-sumienne i terminowe wykonywanie powierzonych czynności;-praca zgodna ze standardami i procedurami firmy.Wymagana dobra znajomość jezyka niemieckiego lub angielskiego.
DEPORIUM INC Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
bieżąca obsługa klientów w zakresie sprzedaży ubezpieczeń komunikatyjnych i majątkowych, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, praca na kalkulatorach do liczenia ofert. Praca dwuzmianowa w godz. 9-19; w soboty w godz. 9-14 od poniedziałku do soboty
"MULTI PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-01-21 - Nowa Wieś (mazowieckie)
Zbieranie zamówień na dostawy towarów, współpraca ze spółkami cukrowymi i cukrowniami, organizacja pokazów i pól doświadczalnych związanych z uprawą buraków cukrowych, prowadzenie działalności reklamowej
KUTNOWSKA HODOWLA BURAKA CUKROWEGO W STRASZKOWIE - 2017-05-26 - Straszków (wielkopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub zarządzania lub filologicznym (angielska, niemiecka, francuska). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS Excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole.Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
diradztwo klientom odnoścnie sprzedawanego towaru
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Świdnik (lubelskie)
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, -Sporządzanie deklaracji ZUS PIT PFRON-Sporządzanie listy płac-naliczanie wynagrodzeń,-rozliczanie zcasu pracy-wprowadzanie i katualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2015-12-01 - Adamówka (podkarpackie)
Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad taborem samochodowym, rozliczanie zużycia paliwa, prowadzenie ewidencji napraw pojazdów, kontrola pracy mechanika, konsultacje przy zakupie samochodów.Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty z CV lub email kadry (at) robot1.plOferta dostępna w sali F.
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2900 zł do negocjacji.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Kliczków (dolnośląskie)