SPECJALISTA DO SPRAW PARKU MASZYNOWEGO Wrocław oferta pracy ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PARKU MASZYNOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 062 PLN
Zakres obowiązków: Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad taborem samochodowym, rozliczanie zużycia paliwa, prowadzenie ewidencji napraw pojazdów, kontrola pracy mechanika, konsultacje przy zakupie samochodów.Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty z CV lub email kadry (at) robot1.plOferta dostępna w sali F.
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pomorska 42, 50-219 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad taborem samochodowym, rozliczanie zużycia paliwa, prowadzenie ewidencji napraw pojazdów, kontrola pracy mechanika, konsultacje przy zakupie samochodów.Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty z CV lub email kadry (at) robot1.plOferta dostępna w sali F.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 062 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PARKU MASZYNOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 062 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie techniczne, 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność negocjacji z kontrahentami, odpowiedzialność za zasadność i koszty napraw, wewnętrzna kontrola sprawności pojazdów,prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Pomorska 42, 50-219 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2017
Data dodania oferty pracy: 04.09.2017
Oferta pracy ważna do: 02.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie wydatków, szkolenie nowoprzyjętych kierowców z Ukrainy i Rosji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym.
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2018-04-19 - Sulęcin (lubuskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-10-03 - Koluszki (łódzkie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe ekonomiczne; znajomość zagadnień kadrowo-płacowych; zakres obowiązków: tworzenie dok. pracowniczej, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
Obsługa informatyczna sprzętu komputerowego i oprogramowania, serwis i utrzymanie systemów oraz struktury teleinformatycznej, współpraca w zakresie wdrażania nowych rozwiązań informatycznych, wsparcie informatyczne pracowników firmy, rozwiązywanie problemów w użytkowaniu sprzętu i oprogramowania
GLASPO Sp. z.o.o. - 2018-07-06 - Dąbie (wielkopolskie)
Organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska, współpraca z firmami świadczącymi usługi w zakresie zagospodarowywania odpadów, współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami-zapewnienie właściwego nadzoru nad realizacją zobowiązań wynikających z zawartych umów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielksu-Białej.
PHU OPERATUS Marian Krajewski - 2017-08-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Rokicie (mazowieckie)
nadzór nad zamówieniami publicznymi
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Kłodawa (wielkopolskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Żywiec (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów , prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;Kontakt z pracodawcą 261 651 055.miejsce pracy: Wrocław, ul. Pretficza Sala E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klienta , wystawianie faktur sprzedaży , znajomość asortymentu , kontakt z kientami
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2018-02-20 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie wycen i ofert dla klientów oraz dokumentacji przetargowych; kontakt z dostawcami; dokonywanie zamówień materiałów potrzebnych do realizacji zleceń; rozliczanie prac na podstawie kart serwisowych; wystawianie faktur (program FAKT); monitorowanie rynku pod kątem pozyskiwania nowych klienów i zleceń.
BIG SPEC Dariusz Szafraniec - 2018-01-17 - Kolbudy (pomorskie)
Przygotowanie korespondencji do wysyłki, prace kancelaryjno-archiwalne, kopiowanie i skanowanie dokumentów, transkrypcja nagrań z posiedzeń sesji i komisji rady miejskiej, udział w posiedzeniach sesji i komisjach rady miejskiej i zapewnienie pomocy techniczno-organizacyjnej, przekazywanie materiałów i informacji radnym, analiza pod względem aktualności zapisów w BIP dot. przekazywania materiałów do publikacji
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Czeladź (śląskie)
Sporządzanie ofert przetargowych, pomoc prawna w zakresie obsługi spółki. Firma zajmuje się m.in sprzedażą wyrobów medycznych, mebli medycznych itp.
MULTIMED SP.Z.O.O - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Koordynacja logistyczna,- Kierowanie grupą w obszarze dyspozycja serii,- Zaplanowanie i koordynacja fazy rozruchu,- Wsparcie procesów i systemów przedseryjnych,- Procesowanie obniżenia kosztów złomowania.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Białężyce (wielkopolskie)
obsługa klientów w salonie sprzedaży, realizacja planów sprzedaży
SmartMobile Agnieszka Krupniewska-Kobylarz & Krystian Ostrowski Spółka Cywilna - 2016-06-02 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie raportów i analiz na zlecnie kierownika projektu, przygotowywanie zestawień i rankingów na potrzeby zespołu operacyjnego, tworzenie szablonów raportowych na podstawie dostępnych danych źródłowych.
Contact Center Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, wystawianie faktur
GRZEGORZ KIERZKOWSKI I PIOTR STANUCH SPÓŁKA JAWNA RZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-WYTWÓRCZE "MULTIMAT" - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie raportów i analiza dla zarządu, ocena ryzyka handlowegoBezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)
Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami. Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami. Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego. Przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie biznes planów, analiza sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE I ORGANIZACJA PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, UTRZYMANIE KONTAKTU Z KANDYDATAMI, BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI, WPROWADZANIE DANYCH, AKTUALIZACJA W SYSTEMACH, DOSTARCZANIE RAPORTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI- ZARZĄDZANIE, FILOLOGIA), UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, GDYŻ PRACA JEST ZWIĄZANA Z REKRUTACJĄ OSÓB Z UKRAINYGODZINY PRACY: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz - 2016-01-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie, negocjowanie ofert handlowych i realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)