SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (NR 0509) Bydgoszcz oferta pracy 2.4.6. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (NR 0509)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i obsługa klientów, przygottowywanie raportów, analiza rynku, przygotowywanie akcji promocyjnych i marketingowych
Data publikacji: 2018-01-24
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: 2.4.6. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Joachima Lelewela 35a, 85-652 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i obsługa klientów, przygottowywanie raportów, analiza rynku, przygotowywanie akcji promocyjnych i marketingowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (NR 0509)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.12.2079
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie turystyczne, ekonomiczne lub handlowe, znajomość branży hotelarskiej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
2.4.6. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Joachima Lelewela 35a, 85-652 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
2.4.6 Sp. z o.o. ul. Joachima Lelewela 35a, 85-652 Bydgoszcztel. 52 346-78-35 w godz. 9.00-15.00, e-mail: hostel24 (at) hostel24.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 9:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Joachima Lelewela
Numer budynku pracodawcy: 35a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 24.01.2018
Oferta pracy ważna do: 10.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postepowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków, współpraca z instsytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi, propagowanie stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzetu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dziemięrzyce (małopolskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość na markecie, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy, praca na dwie zmiany w godzinach 06:00-14:00, 14:00-21:00. Wynagrodzenie 1850 zł brutto
Dino Polska S.A - 2016-08-08 - Czarnowąsy (opolskie)
specjalista do spraw sprzedaży
PUHP DOM-EKO sp z o.o. - 2018-01-05 - Mielec (podkarpackie)
Pełna organizacja imprez tematycznych, swpółpraca z kontrachetnami, wprowadzanie ofert do systemów rezerwacyjnych, umtrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami, obsługa systemów rezerwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie, negocjowanie ofert handlowych i realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowowanie budżetu rocznego lub planu wieloletniego, sprawowanie kontroli nad realizacją tych planów. Sporzadzanie raportów i analiz finansowych. Współpraca z zespołem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa gości hotelu, rezerwacja, doradztwo, organizacja czasu wolnego gości
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentów rekrutacyjnych, przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń osób aplikujących do udziału w projekcie, udział w Komisji rekrutacyjnej, organizacja staży, opieka nad uczestnikami projektu w trakcie staży, wspieranieprocesu zatrudnienia uczestników projektu.
Lubelski Ośrodek Samopomocy - 2016-05-06 - Siedlce (mazowieckie)
Archiwizacja dokumentów, praca z dokumentami w języku rosyjskimi i ukraińskimi.
GREMI PERSONAL - 2018-02-28 - Gdańsk (pomorskie)
wyszukiwanie nowych kanałów sprzedaży, analiza działń konkurencji, opieka oraz nadzór nad sprzedażą w kanałach internetowych, wystawianie aukcji internetowych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Dołuje (zachodniopomorskie)
Udzielanie świdadczeń zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Ośrodka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Ośrodka Leczenia Uzależnień.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjentymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostepniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)
1.Tworzenie oraz realizacja planu zakupów oraz kalendarza postępowań zakupowych na podstawie poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szkoły.2.Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapytań ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania i opiniowania wniosków zakupowych, projektów ogłoszeń.5.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).6.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych we współpracy z główną księgową.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.8.Dokonywanie zakupów na określony sprzęt i usługi zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych oraz Instrukcją Kontroli Obiegu Dokumentów.9.Prowadzenie rejestru zamówień i zakupów.10.Reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów gwarancji.11.Tworzenie wzorów dokumentów obowiązujących w obszarze zakupów.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji postępowań z zakresu zamówień.13.Opracowywanie dokumentów dotyczących darowizn dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach.14.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w szczególności z księgową i magazynierem w zakresie prawidłowego i terminowego rozliczania rachunków.15.Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzyżowicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracowników PZS Nr 1 w Krzyżowicach w przysługujące im deputaty i świadczenia we współpracy z pracownikiem służb BHP.17.Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kontakt z pracodawcą: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-04-19 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie surowca. Prowadzenie bazy danych.
GREEN ENERGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Genowefa (wielkopolskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, udział w targach międzynarodowych, przygotowywanie dokumentów, odpowiedzi na zapytania klientów, bardzo dobra znajomość języka angielskiego
LUX 1974 RUUD ERIC NIJSSEN - 2017-09-20 - Trzcinica (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
obsługa poczty e-mail, komunikacja telefoniczna
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Wieluń (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu kadrowo-płacowego PŁATNIKA, prace kadrowo- płacowe
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubin (dolnośląskie)
1. Przyjmowanie zamówień, 2. Sprzedaż, obsługa dokumentów sprzedaży, 3. Obsługa aukcji Allegro,4. Wdrażanie nowych pomysłów.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2018-02-06 - Łęczyca (łódzkie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.trzy zmiany: Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
prasowanie, składanie ręczników, rozkładanie prania, liczenie prania itp.
kontakt przez OHP - 2018-04-16 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem jakości ISO 9000.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-05 - Nisko (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Utrzymywanie kontaktów i współpracy z odbiorcami,- Prowadzenie dokumentacji handlowo-eksportowej, - Zarządzanie zamówieniami zagranicznymi oraz ich nadzór.
POL-HUN M. Bielska Spółka Jawna - 2017-10-13 - Koluszki (łódzkie)