SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK DUŃSKI Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK DUŃSKI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2016-09-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK DUŃSKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: duński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta. Znajomość języka duńskiego na poziomie C1. Komunikatywność, poprawność i płynność językowa , Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, Swobodne posługiwanie się komputerem, Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru. Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów w języku duńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, Administrowanie logistyczną obsługą zamówień, Dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin); Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu); Pakiet szkoleń; Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); Możliwość wsparcia przy relokacji. Kontakt z pracodawcą: CV na adres e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/D/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 29.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa płacowa pracowników tymczasowych, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, chorobowe) wystawianie zaświadczeń o zarobkach, swiadectw pracy, Z-3, RP-7
POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O. - 2015-12-15 - Świdnica (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klienta, tworzenie i kolportażmateriałów promocyjnych, koordynacja przepływu inforrmacji, współtworzenie strategii firmy, prowadzenie akcji marketingowych, wysyłka poczty email, nadzór i tworzenie nowych baz danych, pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie planów marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kontakty, marketing, sprzedaż na Ukrainę i innych krajach postsowieckich
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Pabianice (łódzkie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów, telefoniczna obsługa klienta, udzielanie rabatów posprzedażowych, wystawianie i korygowanie dowodów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdów (małopolskie)
kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2018-08-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie kontrahentów
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obśługa klienta, wystawianie dokumentów magazynowych, systemów OPTIMA. Przyjmowanie i realizacja zleceń od klientów, udzielanie informacji.
RENTEL M. BERNAŚ P. KRZANOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Zawiercie (śląskie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków
SMB Consulting - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową. Umowa na okres próbny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Piła (wielkopolskie)
- obsługa procesów reklamacyjnych i przyjmowanie zgłoszeń- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacyjnych i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów- organizowanie wysyłek przedmiotów oraz części reklamacyjnych wynikających ze zgłoszenia
Mirosław Gockowiak - 2018-01-05 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Spółdzielnia Mleczarska Polmlek Maćkowy - 2016-09-02 - Gdańsk (pomorskie)
listy płac dla nauczycieli, stypendia szkoleniowe i oświata
Urząd Gminy w Deszcznie - 2016-11-10 - Deszczno (lubuskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrolowanie przebiegu prac polowych,nawożenia,zbioru roślin,produkcji pasz objętościowych
Kombinat Rolny Szestno Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Boże (warmińsko-mazurskie)
zamawianie towaru, przyjmowanie przesyłek, wprowadzanie Faktury zakupu, zaopatrywanie sklepu w niezbędne produkty
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Mława (mazowieckie)
specjalista ds. kosmetyki aut
ATJ24 Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa połączeń telefonicznych oraz bieżące diagnozowanie potrzeb Klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych oraz kredytowych. Stosowanie aktualnych standardów obsługi telefonicznej klienta.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-04-27 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa stron www, bazy danych, obsługa klienta, redakcja tekstów w serwisach
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Kraków (małopolskie)
Budować bazę danych kandydatów do podjęcia pracy. Sporządzać opis stanowiska pracy, opracowywać profile kandydatów do pracy.Rozpowszechniać informacje o poszukiwaniu pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Falenty Duże (mazowieckie)
Wstępna selekcja kandydatów, rekrutacja pracowników tymczasowych
ALTEGO SP. Z O.O. - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa
SPORT GROUP SEBASTIAN PĘZIOŁ-SAKOWICZ - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
w/g stanowiska
DS Smith Polska Sp z o.o.w Kielcach - 2017-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa procesu realizacji zamówień klienta,dobór i wycena produktó,wykonywanie rysunków technicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Zambrów (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw szkoleń i obsługi klienta
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-06-06 - Poznań (wielkopolskie)