SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Poznań oferta pracy SPORT GROUP SEBASTIAN PĘZIOŁ-SAKOWICZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa
Data publikacji: 2016-10-27
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: SPORT GROUP SEBASTIAN PĘZIOŁ-SAKOWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BIAŁOŚLIWSKA 26, 60-418 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: JĘZYK NIEMIECKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Nazwa pracodawcy: SPORT GROUP SEBASTIAN PĘZIOŁ-SAKOWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Kościelna 33/56, 60-537 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: zgłoszenia telefoniczne, e-amil
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Kościelna
Numer budynku pracodawcy: 33/56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 27.10.2016
Oferta pracy ważna do: 27.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-11 - Rudna Mała (podkarpackie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2017-01-05 - Łubiana (pomorskie)
- Praca w biurze polegająca na sporządzaniu ofert i kalkulacji w firmie z sektora energetycznego (opracowywanie ofert przetargowych, wykonywanie kalkulacji, współpraca z innymi działami w zakresie wykonywanych zadań, analizowanie kosztów, kontakt z klientami i dostawcami). Praca w Katowicach, ul. Żelazna 9.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek energetyka lub budownictwo). Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata. Czytanie rysunku i dokumentacji technicznej (warunek konieczny), dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym lub biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Katowice (śląskie)
Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentów, zlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów, prowadzenie książek obiektów, przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowych, przygotowywanie zleceń i projektów umów, nadzór nad realizacją robót, rozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Chojnice (pomorskie)
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem towarów, monitoring rynku w poszukiwaniu potencjalnych kontrahentów zagranicznych, analiza wydajności działań eksportowych przedsiębiorstwa, eksport i ekspansja na rynki azjatyckie, koordynowanie i logistyka związana ze znajjomością chińskich firm spedycyjnych,
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Swadzim (wielkopolskie)
praca w biurze Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, w informacji turystycznej (poniedziałek piątek 9.00 17.00, sobota 9.00 13.00);udzielanie informacji turystycznej oraz kulturalnej o Inowrocławiu i Kujawach Zachodnich;prowadzenie sprzedaży produktów z oferty turystycznej m.in. wydawnictw, biletów autobusowych, biletów na imprezy kulturalne;udział w imprezach wystawienniczych;tworzenie produktów turystycznych;kreowanie pozytywnego wizerunku Inowrocławia i Kujaw Zachodnich;współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dot. turystyki w Inowrocławiu;współpraca z branżą turystyczną.
INOWROCŁAWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-10-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienbta, sporządzanie ofert oraz wycen
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Oława (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie klientów na rynkach niemieckojęzycznych, prowadzenie działalności promocyjnej; praca w godz. 07.00-15.00; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7.00-15.00
STANPOL Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Słupsk (pomorskie)
Realizacja procesów zakupowych, pozyskiwanie nowych dostawców , pozyskiwanie klientów w przetargach w branży meblarskiej oraz remontowej
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Zabrze (śląskie)
rekrutacja pracowników, telefoniczne rozmowy, spotkania z pracownikami, wyjazdy, media, reklama.
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Piastów (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, wystawianie faktur vat oraz pro forma, wystawianie listów przewozowych, prowadzenie niezbędnych ewidencji, obsługa prograbu FV oraz innych obowiązków wynikających z prowadzenia sekretariatu- biura kontaktu z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego, aktywny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi.
DKSOFT TECHNOLOGY Katarzyna Bryniarska - 2016-09-27 - Imielin (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta, projektowanie i realizacja aranżacji okiennych, zarządzanie dokumentacją kadrowo księgową
DEKORACJE NA MIARĘ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad transportem, spedycja
Przedsiębiorstwo Handlowe "WEGA" Robert Karbownik - 2016-11-30 - Sosnowiec (śląskie)
Stałe monitorowanie rynku pozyskiwanie inf. o aktualnych przetargach, przygotowanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, kompleksowa obsługa i weryfikacja postępowania przetargowego, analiza i raportowanie składanych ofert, sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej.
SOEN Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Oława (dolnośląskie)
1. Zarządzanie zmianami2. Zarządzanie kompilacją kodu3. Zarządzanie procesami i kontrola zgodności z przepisami4. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę o ile nie są niezgodne z prawem.Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
controlling firmy
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim, analiza rynku muzycznego - dział Spotify. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Rehegoo Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie rozliczeń płacowych i kadr firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia)Prowadzenie negocjacji handlowychWspółpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowychZarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: 3 miesiczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Klecińskasala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-10-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie faktur związanych z gospodarką magazynową, dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i not oraz innych dokumentów księgowych, rozliczanie produkcji i kosztów Oddziału, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych, księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i płatności, weryfikacja zgodności dokumentów księgowych z umowami, zamówieniami, wyjaśnianie niezgodności, analizowanie i rozliczanie kont rozrachunkowych, analizowanie i rozliczanie kont rozliczeń międzyokresowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań zgodnych z wymogami wewnętrznymi, ustalanie oraz rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych ,wprowadzanie arkuszów spisowych,
"ALCHEMIA" S.A. Oddział Walcownia Rur Batory - 2017-08-17 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie terapii uzależnień.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Z-ad Opiek.-Leczniczy - 2016-04-28 - Gorzyce (śląskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-11-07 - Poznań (wielkopolskie)
*księgowanie faktur kosztowych w programie finansowo-księgowym*miesięczne zamykanie ksiąg rachunkowych*sporządzanie w/g potrzeb cyklicznych sprawozdań finansowych i statystycznych*zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Terg S.A. - 2016-12-21 - Złotów (wielkopolskie)
sporządzanie analiz i raportów, realizacja inwestycji drogowych
PROMOST SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów: telefoniczna obsługa klienta, weryfikacja poprawności umów, back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtującyhc klienta kwestii.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Gdańsk (pomorskie)