SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ Lublin oferta pracy OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Stanowisko: SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Udzielanie świdadczeń zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Ośrodka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Ośrodka Leczenia Uzależnień.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjentymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostepniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
Data publikacji: 2017-12-21
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KARŁOWICZA 1, 20-027 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udzielanie świdadczeń zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Ośrodka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Ośrodka Leczenia Uzależnień.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjentymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostepniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista terapii uzależnień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2018
Data zakończenia pracy: 10.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista terapii uzależnień (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Psychologia lub Pedagogika
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: SPECJALIZACJA PROBLEMY UZALEŻNIEŃ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe magisterskie - psychologia lub pedagogika.Certyfikat specjalisty terapii uzależnień.Doświadczenie w udzielaniu świadczeń zdrowotnych osobom uzależnionym i członkom rodzin osób uzależnionychDoświadczenie w realizacji programów profilaktycznych w szkołachDobra organizacja pracy własnejZnajomość technik i zasad prowadzenia pacjenta indywidualnego i grupy terapeutycznej w leczeniu uzależnień i współuzależnienia.Mile widziane specjalistyczne szkolenia. Praktyka pracy w placówkach leczenia uzależnień na stanowisku prowadzącego terapię uzależnień.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
KARŁOWICZA 1, 20-027 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - www.olu.lublin.pl -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: KARŁOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista terapii uzależnień
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.12.2017
Data dodania oferty pracy: 20.12.2017
Oferta pracy ważna do: 02.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klienta biznesowego, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
Doradca Ubezpieczeniowy Karina Jakimionek - 2016-10-18 - Zaręba (dolnośląskie)
Obowiązki: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej Komendanta CSP oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów. Przyjmowanie, przygotowywanie oraz dystrybucja korespondencji; wysyłanie korespondencji za pośrednictwem poczty specjalnej i urzędów pocztowych; gromadzenie i dystrybucja wewnętrznych aktów prawnych; prowadzenie rejestrów upoważnień, pełnomocnictw i umów; analiza dokumentów w zakresie ich zgodności; sporządzanie rozkazów i informacji dziennych; zamieszczanie wewnętrznych aktów pranych na portalu wewnętrznym jednostki; monitorowanie prawidłowości stosowania w jednostce przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-09-21 - Legionowo (mazowieckie)
oferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Stegna (pomorskie)
- Koordynowanie pracy Działu Informatyki PKZ.- Opracowywanie planów rozwoju systemu informatycznego PKZ i określanie kosztów ich realizacji.- Współpracę przy projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych w PKZ.- Prowadzenie spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych.- Zabezpieczanie łączy internetowych i usług telekomunikacyjnych (VoIP, GSM) na potrzeby PKZ.- Przygotowanie i kontrola realizacji umów w zakresie rozbudowy i utrzymania systemu teleinformatycznego PKZ.- Przygotowywanie rocznych planów finansowych w zakresie Działu Informatyki.- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji dot. systemu teleinformatycznego PKZ.- Zapewnienie prawidłowej pracy oraz prawidłowego wykorzystania sprzętu teleinformatycznego w PKZ poprzez: organizowanie obsługi technicznej, napraw i konserwacji sprzętu teleinformatycznego, instalację, konfigurację oraz weryfikację prawidłowej pracy oprogramowania, prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie wykorzystywanego oprogramowania biurowego iużytkowego oraz organizację szkoleń w zakresie oprogramowania specjalistycznego.- Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną PKZ, a w szczególności:serwerami, infrastrukturą wirtualną, firewallami, routerami oraz innymi urządzeniami sieciowymi, hostingiem oraz witrynami WWW, oprogramowaniem.- Nadzór nad przestrzeganiem ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych w zakresie danych ipublikacji w postaci cyfrowej oraz oprogramowania komputerowego. - Zapewnienie ochrony informacji przechowywany w systemie informatycznym oraz przesyłanych przez sieć komputerową zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.- Zabezpieczenie danych przechowywanych w systemie teleinformatycznym PKZ poprzez:dopuszczenie do dostępu do nich wyłącznie upoważnionych pracowników,zabezpieczenie systemem haseł identyfikujących pracowników i ograniczających dostęp do wybranych obszarów danych osobom nie posiadającym odpowiednich uprawnień,nadzorowanie przeprowadzania archiwacji danych oraz przechowywanie tych danych,nadzór nad aktualizacją systemów informatycznych.- Zarządzanie zakupionymi licencjami i procedurami ich dotyczącymi.- Prowadzenie profilaktyki antywirusowej, antyspamowej i antywłamaniowej sieci informatycznej PKZ.- Przeciwdziałanie próbom naruszenia bezpieczeństwa i integralności informacji w systemach informatycznych.- Testowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania.- Przygotowywanie, wdrażanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa.- Nadzór nad wyposażeniem komputerowym pracowni komputerowych PKZ.- Nadzór i monitorowanie pracy ekranów LED
Pałac Kultury Zagłębia - 2017-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykonywanie prac administracyjno - biurowych, prowadzenie akt osobowych oraz naliczanie wynagrodzeń, sprządzanie deklaracji urzędowych oraz umów o pracę.
KIL SP Z O.O. - 2016-01-05 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznychOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 533 303 559 lub o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-01-04 - Płońsk (mazowieckie)
Nawiazywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz trwałych relacji handlowych.
P.H. KONRAD Krzysztof Przeździecki - 2017-08-07 - Łomża (podlaskie)
realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku projektowanie kampaniisprzedażowych i promocyjnych pozyskiwanie nowych klientów dla firmy budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy budowanie bazy klientów realizowanie planów sprzedażowych przygotowywanie ofert handlowych prowadzenie rozmów handlowych zklientami oraz aktywny udział podczas negocjacji uczestniczenie w imprezach,targach i konferencjach branżowych przygotowywanie raportów zwykonywanych działań analizowanie działań konkurencji w celuudoskonalenia oferty handlowej obsługa sklepu internetowego, działuhandlowego, praca w godz. 8-16
ALCOR sp. z o.o. - 2016-06-28 - Opole (opolskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-17 - Tajęcina (podkarpackie)
pozyskiwanie i obsługa klientów wietnamskich lub chińskich, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klientów, utrzymywanie trwałych relacji handlowych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-09-18 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów,Sprzedaż artykułów budowlanych,Prowadzenie magazynu oraz dokumentów sprzedaży: fakturowanie, WZ, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Organizacja kursów zawodowych, promocja szkoły, prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu - 2018-07-10 - Rawicz (wielkopolskie)
jw
Agencja Słuzby Społecznej Kościelak Spółka Jawna - 2018-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Zabrze (śląskie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-11-04 - Karczew (mazowieckie)
Inżynier Technolog / Technolog CNCOpis stanowiska:• Tworzenie dokumentacji technologicznej,• Bieżący nadzór i kontrola przebiegu procesu wytwarzania,• Tworzenie i modyfikacja programów CNC dla procesów frezowania i toczenia zgodnie z wymogami produkcyjnymi, jakościowymi i kosztowymi,• Działania mające na celu optymalizację i usprawnienie realizacji produkcji,• Dobór narzędzi skrawających i oprzyrządowania technologicznego.Godz. pracy 7-15.
JS Fabryka Przekładni Sp. z o.o. Sp. k - 2018-01-16 - Bierkowo (pomorskie)
Kompleksowa samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Administracja kadrowa. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień, a także umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło). Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i zasiłków. Przygotowywanie list płac oraz prowadzenie dokumentacji z wypłat wynagrodzeń i świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego. Raportowanie oraz przygotowywanie zestawień. Sporządzanie informacji podatkowych PIT, zgłoszeń i deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdań do GUS. Oferowane stabile zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w dynamicznie działającej firmie. Konkurencyjne warunki zatrudnienia. Pakiet prywatnej opieki opieki medycznej. Przyjazna atmosfera pracy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH TKALNIE ZELÓW S.A. - 2017-06-06 - Zelów (łódzkie)
obsługa korespondencji, przyjmowanie interesantów, zadania związane z prowadzeniem biura
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta od momentu podpisania umowy po moment, gdy klient otrzyma fakturę i produkt.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)
zarządzanie zasobami ludzkimi (głównie cudzoziemcami), doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia (godziny pracy 8:00 - 16:00)
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
SPRZEDAŻ PŁYTEK GRESOWYCH,CERAMICZNYCH,OBSŁUGA KASY FISKALNEJ,OBSŁUGA KLIENTA,ZAŁADUNEK TOWARU DLA KLIENTA
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP.K. - 2018-09-13 - Reda (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami. Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami. Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego oraz wsparcie zespołów rekrutacyjnych.Przygotowywanie raportów.Języki angielski, serbski i niemiecki potrzebne do wykonywania zadań związanych z rekrutacją na rynkach zagranicznych
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-10-22 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wilków (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentów do wysyłki towarów, współpraca z klientem
INHATEX SP Z O O - 2019-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii
PRO FOR YOU Sp. z o.o. - 2019-03-01 - Ząbki (mazowieckie)