SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA Tajęcina oferta pracy CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
Data publikacji: 2017-07-17
Lokalizacja: Tajęcina (podkarpackie)
Pracodawca: CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-002 Tajęcina, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tajęcina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dla nas liczą się: dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office, podstawowa znajomość działania sieci komputerowych, umiejętność pracy w zespole, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365), wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem, umiejętność działania w sytuacjach stresowych.Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta, wiedza o systemach CRM, znajomość zagadnień dotyczących akceptacji elektronicznych kart płatniczych za pomocą terminali POS.
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PUŁKOWNIKA LISA - KULI 3, 35-032 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje zawierające: list motywacyjny oraz CV z aktualnym zdjęciem należy wysyłać na adres email: zaklina.pawlak-iwinska (at) pep.pl z tytułem wiadomości zawierającym kod stanowiska: nr ref. COA/2016Dokumenty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PUŁKOWNIKA LISA - KULI
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Data dodania oferty pracy: 17.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zamawianie towarów i usług, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, dbanie o zaopatrzenie, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji, kontakt z klientami
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KWIDZYNIE - 2016-03-24 - Kwidzyn (pomorskie)
m.in. sporządzanie umów, aneksów na dzierżawę sprzętu i najem pomieszczeń; sprawdzanie i potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur dot. zakupów w.z obsługą gospodarczą
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "FILPEX" w Kielcach - 2016-01-12 - Kielce (świętokrzyskie)
- bieżąca obsługa klientów- nawiazywanie nowych kontaktów- raportowanie pracy- współpraca z podwykonawcami- przygotowywanie ofert- doradztwo- utrzymywanie stałych relacji
STUDIO DA VINCI, AGENCJA REKLAMOWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Produkcja pieczywa , ciastka , wyrobów półcukierniczych
kontakt przez OHP - 2018-05-17 - Wejherowo (pomorskie)
praca z dziećmi z niepełnosprawnością
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Administracja zakupów i sprzedaży zagranicznej. Wsparcie obsługi kontrahentów w kraju i za granicą. Przygotowanie ofert handlowych. Przygotowanie dokumentacji do odpraw celnych.
BARCO T.D.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Trzebnica (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami obsługi klienta, przyjmowanie płatności
"EURO-NET" Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur kosztowych, beżąca windykacja należności;księgowanie dokumentów magazynowych;prowadzenie ewidencja środków trwałych
Eltrans Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Chorzów (śląskie)
Monitorowanie tendencji rynku pracy, przygotowywanie raportów, tworzenie procedur rekrutacyjnych, selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z partnerami (w tym w innych krajach)
GRETGO SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Gdynia (pomorskie)
realizacja zamówień,dystrybucja,transport,obsługa klientów i dostawców
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
Pomoc i prace przy układaniu kostki brukowej
HANDEL I USŁUGI SZEWCZYK PIOTR - 2016-11-08 - Chojna (zachodniopomorskie)
Koordynowanie pracy personelem
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsluga kadrowa pracowników, znajomość Kodeksu Pracy i karty nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: 1250-1500 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od 1 lipca 2017- Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracyznajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-12 - Katowice (śląskie)
analiza rynku pod względem możliwości kooperacyjnych w zakresie realizacji prac remontowych; nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i budowanie trwałych relacji z potencjalnymi kontrahentami; weryfikacja dostawców usług pod katem m.in. posiadanych uprawnień ,certyfikatów jakości oraz terminowości; obsługa transportów kooperacyjnych; przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej
REMSOD SP Z O O - 2017-02-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:zarządzanie oraz emisję dokumentacji technicznej,koordynacja przepływu dokumentacji na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji,sprawdzanie dokumentacji technicznej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Jaworzno (śląskie)
Rozliczanie pracy klierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Krążkowo (lubuskie)
Pełna obsługa dokumentacji pracowniczej i nalicznie wynagrodzeń. Praca w biurze firmy w Bielsku-Białej od pn do pt.
Joanna Kwiatkowska - Firma Handlowo - Usługowa "OMEGA" - 2016-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, umiejętność: znajomość logistyki/ transportu w Europie Wschodniej oraz UE, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: sporządzanie raportów oraz dokumentacji, planowanie i organizacja przewozów w Europie wschodniej i UE, monitorowanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Lublin (lubelskie)
1. Obsługa klienta.2. Sprzedaż imprez turystycznych.3. Obsługa systemu sprzedażowego MERLINX.4. Przygotowanie ofert turystycznych.5. Obsługa systemu Euro-ticket.6. Sprzedaż biletów autokarowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
Planowanie wysyłek i dostaw. Współpraca z firmami logistycznymi. Negocjowanie cen i warunków logistycznych. Rozpatrywanie
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-12-05 - Kozerki (mazowieckie)
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, telefoniczna oraz osobista obsługa klientów oraz gości, wspieranie organizacyjne i administracyjne Zarządu, przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz, organizacja spotkań i wydarzeń, prowadzenie sprawa zapewniających sprawne funkcjonowanie biura, zarządzenie obiegiem dokumentów i informacji
AUTOKLIMAT Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Tychy (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Żywiec (śląskie)
Wsparcie procesu administracyjno-logistycznego, umawianie kurierów (obieg tonerów i drukarek), badanie satysfakcji klientów z obsługi, praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia przyszłym nabywcom, prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, sporządzanie umów sprzedaży lokali, sporządzanie i kompletowanie dokumentów na potrzeby klienta. Praca w godz. 12:00- 16:00
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "EKOBUD" Ostróda - 2018-07-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
dekarstwo
Zakład Usług Budowlanych Stanisław Buczkowicz - 2018-03-27 - Skoczów (śląskie)
j.w.
Axa Polska S.A - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Opoczno (łódzkie)