SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH Tychy oferta pracy AUTOKLIMAT Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, telefoniczna oraz osobista obsługa klientów oraz gości, wspieranie organizacyjne i administracyjne Zarządu, przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz, organizacja spotkań i wydarzeń, prowadzenie sprawa zapewniających sprawne funkcjonowanie biura, zarządzenie obiegiem dokumentów i informacji
Data publikacji: 2017-01-26
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: AUTOKLIMAT Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, telefoniczna oraz osobista obsługa klientów oraz gości, wspieranie organizacyjne i administracyjne Zarządu, przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz, organizacja spotkań i wydarzeń, prowadzenie sprawa zapewniających sprawne funkcjonowanie biura, zarządzenie obiegiem dokumentów i informacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia zadaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: likwidator szkód
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Data zakończenia pracy: 31.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B,. min. roczne doświadczenie w zakresie obsługi likwidacji szkód komunikacyjnych, umiejętności: wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu procedur oraz techniczna z zakresu prac likwidacji szkód komunikacyjnych, Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i pozytywna energia, zdolności organizacyjne, terminowość skrupulatność, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, nastawienie na profesjonalna obsługę klienta, samodzielność w realizacji zadań, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i pracy pod presja czasu, mile widziana podstawowa znajomość czynności administracyjnych i gospodarczych w firmie, znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu podstawowym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: AUTOKLIMAT Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż detaliczna pojazdów samochodowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: likwidator szkód
Data dodania oferty pracy: 26.01.2017
Oferta pracy ważna do: 25.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
monitorowanie infrastruktury technicznej zakładu, planowanie zakupów części zamiennych i prowadzenie magazynu części zamiennych, katalogowanie dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń; wykonywanie konserwacji i bieżących napraw, usuwanie awarii maszyn,
Hüttenes-Albertus Polska sp. z o.o. - 2017-01-17 - Lublin (lubelskie)
Sprzątanie poranne (6:00-9:00/ 7:00-10:00) sklepu odzieżowego 3-4 godziny dziennie, także sobosty i niedziele - wg grafiku.Umowa zlecenie 80-110 godzin w miesiącu662226189 lub 508 263 100
AGI Agnieszka Andrzejewska - 2017-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
kompletowanie zamówień, rozładunek towaru, rozwożenie zamówień do klientów, prace porządkowe, wystawianie faktur
Argentyna Limited Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Borowina (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE PROMOCJI, REKLAM, ETYKIET, PROJEKTÓW
WYTWÓRNIA PASZ LIRA SP. ZO.O. - 2018-06-01 - Krzywiń (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; podstawowa znajomość języka obcego; znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: praca przy komputerze z klientem; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
rozmowy handlowe, profesjonalne przygotowanie i prezentacja ofert, wyjazdy do klienta, przygotowywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Ćwiklice (śląskie)
kadry, księgowość: szczegółową usługę prowadzi firma zewnętrzna
"FARMA MED" KUJAWSKIE CENTRUM MEDYCZNE SP. Z O. O. SP. K. - 2017-11-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rozliczeń kontraktu, sporządzanie wymaganych sprawozdań.Wymagane min. 2 letnie doświadczenie przy realizacji projektów drogowych
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-30 - Kołbiel (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Agnieszka Pawłowska BIURO OCHRONY GRYF - 2017-06-07 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane
Firma Remontowo - Budowlana "Jurex" Jerzy Paszko - 2018-04-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Legnica (dolnośląskie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów i usług z oferty firmy. Prowadzenie negocjacji. Pozyskiwanie nowych klientów. Raportowanie. Analiza rynku zbytu.Organizacja wysyłek. Przygotowywanie umów eksportowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, rozwój specj. eksportowej, realizacja planów sprzedażowych
Steinhof Sp. z o. o. Sp. K. - 2017-09-01 - Tarnów (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, aranżowanie i prowadzenie prezentacji wyrobów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży, systematyczne wizyty u klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, kontrola terminowości płatności; WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie - technik handlowiec, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z klientami, nastawienie na realizację założonych celów, umiejętność planowania i zarządzania czasem, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność i odpowiedzialność w wykonywanej pracy, znajomość obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, znajomość rynku - mile widziana; FIRMA OFERUJE: niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop), aktywny udział w rozwoju firmy, dobrą atmosferę pracy w zespole, pomoc w organizacji pracy i zdobywaniu nowych klientów, szkolenia z zakresu znajomości produktów; KONTAKT: cv ze zdjęciem + list motywacyjny na adres rekrutacja (at) expack.pl
EXPACK KRYSTYNA ROMER, BOŻENA PAWLIK, ANDRZEJ PIETRZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-10 - Lubliniec (śląskie)
barman
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-06-02 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Współpraca i kontrola firm zewnętrznych, dostarczających usługi IT (m. in. serwery, uoczta, telefony, strona www, rezerwacje, system biletowania i inne); wsparcie przy wyborze i zakupie sprzętu komputerowego, obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna; arzĄdzanie przepływem urządzeń sieciowych, komputerowych i telefonicznych, ipregramawaniem i licencjami; weryfikacja potrzeb CNE w zakresie wdrażania nowych systemów informatycznych oraz ich wdrażanie; wsparcie współpracowników v obsłudze systemów/usług teleinformatycznych; przygotowywanie i opracowywanie liezbędnycli dokumentów oraz prowadzenie korespondencji; kontrola zasobów magazynowych oraz części zamiennych; nadzór nad zakupami, wyszukiwanie ofert oraz dokonywanie zamówień; rozwiązywanie bieżących spraw i podejmowanie decyzji dot. organizacji pracy w warsztacie; wsparcie pracowników warsztatu w prostych macach konserwatorskich; ścisła współpraca z pozostałymi działami; obsługa wystaw nteraktywnych i infrastruktury budynku (przeglądy techniczne, obsługa usterek, emonty); kontakty z administratorem budynku oraz zewnętrznymi wykonawcami.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-10-31 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wspólnie z zespołem kształtować ofertę Grupy Edukacyjnej, dbając o jej konkurencyjną przewagę, analizować rynek i działania konkurencji, kreować dla klienta rentowne nowe produkty i rozwijać istniejące, opracowywać wdrożenia i komunikacje nowych produktów, dostosowywać narzędzia marketingowe do różnych kanałów dystrybucji i POS.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2016-01-25 - Kielce (świętokrzyskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- obsuga klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- obsuga sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień- dbaość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-08-11 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie nowych zamówień do systemu oraz ich aktualizacja oraz szereg czynnośći potrzebnych dla prawidłowego funkcjonowania planu produkcyjnego
Plastmoroz Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-07-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
opracowywanie dokumentów, kontakty z kontrahentami, tłumaczenie dokumentów i inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rogówko (kujawsko-pomorskie)