SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (NR 8812) Bydgoszcz oferta pracy STUDIO DA VINCI, AGENCJA REKLAMOWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (NR 8812)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa klientów- nawiazywanie nowych kontaktów- raportowanie pracy- współpraca z podwykonawcami- przygotowywanie ofert- doradztwo- utrzymywanie stałych relacji
Data publikacji: 2017-12-22
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: STUDIO DA VINCI, AGENCJA REKLAMOWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klientów- nawiazywanie nowych kontaktów- raportowanie pracy- współpraca z podwykonawcami- przygotowywanie ofert- doradztwo- utrzymywanie stałych relacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (NR 8812)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w pracy w dziale handlowym lub w obsłudze klienta- obsługa komputera- prawo jazdy kat B- wysoka kultura osobista- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Nazwa pracodawcy:
STUDIO DA VINCI, AGENCJA REKLAMOWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Katarzyna Kępińska691-966-000
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 08:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.12.2017
Data dodania oferty pracy: 19.12.2017
Oferta pracy ważna do: 15.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie monitoringu oraz przygotowywanie analiz działań konkurencji, przygotowywanie analiz zachowań klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.Wynagrodzenie 2500zł. + premia
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-08-04 - Krosno (podkarpackie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca kontrola dostarczanych surowców, przyjmowanie surowców, nadzór jakości towarów na stanach magazynowych, ewidencja surowców w systemie
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Bojadła (lubuskie)
systemy zarządzania jakością, w tym IFS, BRC, GLOBAL GAP, audyty wewnętrzne, u klienta, praca na terenie Wolsztyna i Żodynia, doświadczenie zawodowe wymagane min. 2-3 lata
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2018-07-20 - Wolsztyn (wielkopolskie)
aktywne poszukiwanie możliwości automatyzacji procesów w całej organizacji, budowanie narzędzi, które umożliwią automatyzacje procesówprofesjonalna obsługa klientów wewnętrznych, prowadzenie szkoleń/treningów związanych z obszarami usprawnień
Lufthansa Global Business Services - 2017-01-13 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Bikówek (mazowieckie)
Biuro sprzedaży stolarki okiennej i drzwiowej oraz osłon okiennych.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
FHU LUXUS - 2017-07-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)
Przygotowanie i weryfikacja list płacAdministracja dokumentacją personalnąAktualizacja danych w systemie kadrowym, ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich itd.Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRONKontakt z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Agnieszka Wilijewicz W.T.S. Work Temp Service - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
Operator obrabiarek sterowanych numerycznie/Monter przekładni/szlifierz pneumatyczny ręczny
KORPO Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Jawor (dolnośląskie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska niższego szczebla, zamieszczanie ogłoszeń, reprezentowanie Pracodawcy na targach i giełdach pracy, administrowanie bazą kandydatów
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA, obsługa basenu
"ALFA" Jan Majewski Malbork - 2018-03-22 - Malbork (pomorskie)
opiniowanie projektów budownictwa mieszkaniowego, turystycznego, usługowego zgodnie z planem ochrony PKPK, ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-07-09 - Supraśl (podlaskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Zieja" Ryszard Zieja - 2017-08-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa i samodzielna obsługa kadrowo-płacowa: prowadzenie akt osobowych, terminowe naliczanie wynagrodzeń i przesyłanie LP do klienta, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PEFRON, rozliczanie umów cywilno - prawnych, wszelkie czynności związane z rotacją pracowników (zatrudnianie, zwalnianie), wystawianie zaświadczeń oraz inne zlecone przez klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Białystok (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klienta, podpisywanie nowych umów, obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, wprowadzanie danych do baz.
I-net - 2018-02-12 - Sanok (podkarpackie)
Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych,bieżąca obsługa zatrudnionych pracowników,prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie raportów i analiz,doradztwo dla kierowników i pracowników,nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy,wewnętrznych polityk i procedur.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-03-11 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-06-02 - Dobrzyca (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy pracowników, listy płac, sporządzanie raportów do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PEFRON
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca związanan z handlem i wyrobami, pełny etat, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek i rozładunek samochodów. Godziny pracy: 7-17. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) hydrosolar.pl
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. k. - 2018-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-03-28 - Chojnice (pomorskie)
dostarczanie części samochodowych do serwisów i sklepów na terenie powiartu Bochnia i Brzesko
Krzysztof Ciszek CISZEK - 2018-01-23 - Bochnia (małopolskie)
Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów metodą D2D;Przekazywanie podstawowych informacji na temat ogniw fotowoltaicznych i związanych z nimi dotacji;Aktywne działanie na rzecz rozwoju firmy;Realizacja założonych celów;- w dbaniu o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
kontakt przez OHP - 2017-11-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Radom (mazowieckie)
poszukiwanie i selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
BLUE EDUCATION - 2018-07-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie - techniczne, analiza rynku i ofert konkurencji, komunikatywność, obsuga komputera, programu fakturującego, prawo jazdy kat. B. Mile widziany kurs brakarza - jednakże istnieje możliwość odbycia kursu w trakcie zatrudnienia.
Usługi Stolarskie "TARTAK" Zygmunt Kleba - 2016-11-02 - Luzino (pomorskie)