SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Bikówek oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
Data publikacji: 2016-02-09
Lokalizacja: Bikówek (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bikówek, powiat: grójecki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bikówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Agent do spraw zakupów
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: turecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
Laskowa 4a, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grójec
Ulica pracodawcy: Laskowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 09.02.2016
Oferta pracy ważna do: 22.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-03-01 - Nowa Sól (lubuskie)
Sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange, stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym. Miejsce pracy Słupsk. Pracodawca zapewnia premie uzależnioną od wyników pracy. Kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Faxtel Chmurski i Chrzanowski S.J. - 2015-11-17 - Słupsk (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
kreowanie wizerunku Firmy , dbanie o kontakty z klientami, tworzenie kampanii reklamowych, prowadzenie funpagu Firmy.
JCK SP. Z O. O. - 2017-09-20 - Świdnica (dolnośląskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, ustalanie tras przejazdów, prowadzenie ewidencji zużycia paliwa, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw okresowych pojazdów, legalizacji urządzeń rejestrujących czas aktywności kierowców
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-05-10 - Chełm (lubelskie)
praca w sklepie samoobslugowym + stoiska tradycyjne
"Handel Hurt-Detal" Janicka Danuta - 2017-09-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2015-12-09 - Tczew (pomorskie)
Nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym; nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestrów zabytków; przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-07-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Identyfikowanie odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji, organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży, opracowywanie planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi, sporządzanie raportów z sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
SPRTAWDZENIE POTRZEB PRACODAWCY UŻYTKOWNIKA, PRZEPROWADZENIE ROZMÓW Z KANDYDATAMI DO PRACY DLA PRACODAWCY UŻYTKOWNIKA, SPRAWDZENIE ADAPTACJI PRACOWNIKA, REKRUTOWANIE OSÓB ZE WSCHODU, REKRUTACJA DLA FIRM ANGLOJĘZYCZNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, PROGRAMÓW EXCEL, WORD, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO I ANGIELSKIEGOPRZED SPOTKANIEM KONTAKT TELEFONICZNYJEDNA ZMIANASTAWKA ZA GODZINĘ 13,70 ZŁ
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, rok stażu pracy na podobnym stanowsku, znajomość programów graficznych ( Photoshop), mile widziana znajomość języka niemieckiego, łatwość pisania, umiejętność pracy w zespole, umiejętności prezentacyjne i niegocjacyjne. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za promowanie firmy oraz jej usług, prowadzenie usług promocyjno - reklamowych, projektowanie i realizowanie kampanii reklamowej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Rybnik (śląskie)
Obsługa pompy do betonu, przewóz betonu, dbałość o powierzony sprzęt, inne zadania powierzone w trakcie realizacji zleceń.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE "ABET" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
Zgodny z wnioskiempraca od poniedziałku do piatku w godz. 6.00-14.00 oraz 13.00-21.00
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom dobór odpowiednich produktów wsparcie techniczne
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-04-17 - Oświęcim (małopolskie)
koszenie poboczy na drogach powiatowych, utrzymanbie porzadku na drogach
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Żagań (lubuskie)
Kontakt z klientem, sprzedaż i zamawianie towaru, wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wysokość wynagrodzenia 2100zł/brutto do negocjacji.
MARIAN ZAREMBA ZIOŁO-PIAST HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MARIAN ZAREMBA - 2018-02-10 - Piastów (mazowieckie)
Analiza i uzgodnienie sald kont rozrachunkowych,sporządzanie deklaracji podatkowych,czynności zamknięć okresów księgowych,prowadzenie ewidencji środków trwałych,współpraca z audytorami
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2017-07-20 - Przechlewo (pomorskie)
tworzenie nowych dokumentacji technicznychwdrażanie zmian i modyfikacja istniejących dokumentacji technicznych,weryfikacja wagi detali, podawanie widełek wagowych,generowanie zamówień New Maint dla działu technicznego,5S - szkolenia audyty,Leyaut -organizacja stanowisk pracy,Wspomaganie działu handlowego - opracowywanie pakowania detali na podstawie rysunków technicznych i informacji z działu handlowego
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-03-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Elektroniczna obsługa klientów kontaktujących się różnymi kanałami komunikacji (między innymi: e-mail, formularz www) lub telefoniczna obsługa klienta (odbieranie połączeń przychodzących z zapytaniem np. o aktualną ofertę, fakturę, połączenia, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, informowanie na temat aktualnych promocji).
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2016-03-21 - Racibórz (śląskie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Opole (opolskie)
Identyfikowanie technologii kluczowych dla rozwoju przedsiębiorstwa oraz planowanie i wdrażanie odpowiednich rozwiązań technologicznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Chotomów (mazowieckie)
Współpraca z obecnymi dostawcami i aktywne poszukiwanie nowych, przygotowywanie i koordynowanie zamówień i dostaw, obsługa dokumentacji związanej z realizacją zamówień, obsługa reklamacji
INET SYSTEM Artur Werbicki - 2015-12-11 - Sieradz (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami z Indii, prowadzenie rozmów handlowych, negocjacje, ustalanie warunków dostaw i cen towarów oraz logistyka transportu;wymagania:wykształcenie wyższe, znajomość obsługi komputera i stron internetowych, biegła znajomość języka hindi i angielskiego, mile widziane doświadczenie w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)