SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, K/M Warszawa oferta pracy Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, K/M
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia/Finanse/Bankowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - finanse/ekonomia/bankowość. Doświadczenie zawodowe: 3 lata. Dokładność, rzetelność, bardzo dobra organizacja czasu pracy. Zakres obowiązków: przygotowywanie przelewów bankowych, monitorowanie płatności i faktur, bieżąca kontrola stanu zobowiązań i należności. Współudział w księgowaniu pełnej dokumentacji finansowo-księgowej. Kontrola zgodności operacji z planem finansowym (klasyfikacja budżetowa), dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i fonansowych. Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych. Współudział w przygotowywaniu sprawozdań budżetowych, statystycznych i finansowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Naliczanie rocznej amortyzacji. Wystawianie dokumentów dotyczących ruchów środków trwałych. Zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności. 1/2 etatuZgłoszenia: ul. Limanowskiego 23, Warszawa, tel. 226420473, e-mail: rekrutacja (at) gbpizs.gov.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2018
Data dodania oferty pracy: 25.04.2018
Oferta pracy ważna do: 24.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
Audio- Car Tomasz Młynarczyk - 2016-08-29 - Kielce (świętokrzyskie)
przeprwadzanie szkoleń, prowadzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, analiza i ocena ryzyka zawodowego i aktualizacja, udział w odbiorach maszyn, obiektów pod kątem bhp
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Radzanów (mazowieckie)
- Wykonywanie prac budowlano - wykończeniowych. Montowanie ścian działowych, sufitów podwieszanych. Montowanie płyt podłogowych. Kafelkowanie i prace tynkarskie.- Praca na terenie całej Polski według zleceń.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie min. 6 miesięcy. Wymagana umiejętność kafelkowania. Wymagane umiejętności tynkarskie. Wymagane umiejętności: montowania ścian działowych, sufitów podwieszanych, montowania płyt podłogowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Katowice (śląskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;Kontakt z pracodawcą 261 651 055.miejsce pracy: Wrocław, ul. Pretficza Sala E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola jakości sprzedaży hurtowej owoców i warzyw na terenie Polski, Kazachstanu, Litwy, Białorusi, Azerjbedżanu.Kontakty z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
Mechanik samochodowy-do 3,5 tony
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Tarnów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez internet- przyjmowanie zgłoszeń składanych przez stronę internetową a także prowadzenie dokumentacji zw. z procesem zakupu i sprzedaży usług i produktów przez internet- promowanie stron internetowych- opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej w języku rosyjskim i białoruskim- kontakt z klientami w języku rosyjskim i białoruskim
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sklepu internetowego oraz platformy Allegro, dodawanie nowych ofert sprzedaży, wdrażanie nowych klientów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2017-04-04 - Koteże (pomorskie)
obsługa klientów na sali sprzedaży (artykuły biurowe), realizacja celów sprzedażowych
PW REDIS Janicka Kantorski Spółka Jawna - 2016-04-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe kierunkowe; zakres obowiązków: prowadzenie profili społecznościowych, przygotowywanie kampanii mailingowych, badanie zapotrzebowania na usługi tłumaczeń, obsługa posprzedażowa, budowanie relacji z klientami, budowanie zadowolenia klientów, tworzenie materialów reklamowych, aktualizacja serwisów internetowych, tworzenie, obsługa baz teleadresowych klientów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa wytaczarki
TORUŃSKIE ZAKŁADY URZĄDZEŃ MŁYŃSKICH "SPOMASZ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie na w/w stanowisku; obsługa komputera; dobra znajomość programów magazynowych; mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Przezchlebie
Śląskie Zaplecze Remontowe Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Przezchlebie (śląskie)
zamawianie materiałów: głównie granulatów i kontrola jego stanów magazynowych, zarządzanie podległym zespołem, koordynowanie i kontrolowanie prac podczas inwentaryzacji weryfikowanie poprawności wprowadzonych danych w dokumentacji oraz plikach inwetaryzacyjnych, wyjaśnienie powstałych różnic, prowadzenie ewidencji materiałów przychodzących oraz rozchodów wewnętrznych i zewnętrznych, zgodnie z przyjętymi standardami , wyszukiwanie nowych dostawców, optymalizacja poziomu zapasów surowcowych i precesów magazynowych, kontrola przepływu materiałów, przygotowanie raportów dziennych jak i na potrzeby zarządu firmy, ścisła współpraca z innymi działami
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bielawa (dolnośląskie)
obsługa klientów
BIG PLAST Michał Kolad - 2016-12-13 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw rekrutacji (staż)
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Tychy (śląskie)
Zgodny
AGRO-PROJECTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towaru przez internet
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami w zakresie transportu kolejowegoprowadzenie sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej oraz rocznej dla UTK, GUS dysponowanie oraz nadzór nad pociągami towarowymiplanowanie pracy drużyn trakcyjnych w oparciu o bieżące i planowane zadania eksploatacyjnenadzór nad czasem pracy drużyn trakcyjnych realizujących przewozyterminowa realizacja zadań przewozowych wynikająca z planów i harmonogramówwspółpraca z zespołem dyspozytorów w zakresie bieżącej eksploatacji
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2018-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Wireland Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Bytów (pomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampani internetowych związanym z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami. Praca 20godz/tyg. od poniedziałku do piątku w godzinach 8-10
THANH CONG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Nadarzyn (mazowieckie)
Analiza oraz raportowanie powierzonych zadań, aktualizacja, wprowadzanie danych dotyczących transportów, obsługa telefoniczna, uzupełnianie statystyk sprzedażowych, analiza dokumentów wpływających do działu sprzedaży, wycena zamówień
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2017-07-21 - Zambrów (podlaskie)
- Wykładanie towaru na półki,- Kontrola terminów przydatności,- Utrzymanie porzadku,- Miejsce pracy: Tczew-CARREFOURKontakt: tel. 58 530-53-46 lub 58 530-53-53 e-mail: tczew_braci.grimm_personalny (at) carrefour.com
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Tczew (pomorskie)
obsługa informatyczna stacji, administrowanie i zapewnienie ciągłości pracy ogólnopolskich systemów informatycznych PIS na poziomie województwa, nadzór nad pracą wewnętrznej sieci domenowej WSSE, obsługa strony www w zakresie udostępnionych przed dostawcę usług internetowych oraz obsługa poczty e-mail w WSSE
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)