SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNKU AZJATYCKIM Nadarzyn oferta pracy THANH CONG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNKU AZJATYCKIM
Wynagrodzenie: od 18 PLN
Zakres obowiązków: planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampani internetowych związanym z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami. Praca 20godz/tyg. od poniedziałku do piątku w godzinach 8-10
Data publikacji: 2017-01-03
Lokalizacja: Nadarzyn (mazowieckie)
Pracodawca: THANH CONG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katowicka 51/288, 05-830 Nadarzyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampani internetowych związanym z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami. Praca 20godz/tyg. od poniedziałku do piątku w godzinach 8-10
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka miesięczna
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNKU AZJATYCKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nadarzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nadarzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista analizy i rozwoju rynku
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2017
Data zakończenia pracy: 17.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: chiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, pół roku stażu pracy na ww stanowisku, dobra znajomość języka chińskiego.
Nazwa pracodawcy:
THANH CONG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Ostrobramska 101/24, 04-041 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ostrobramska
Numer budynku pracodawcy: 101
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista analizy i rozwoju rynku
Data dodania oferty pracy: 04.01.2017
Oferta pracy ważna do: 10.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Praca doradcy klienta w zakresie programów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i medycznych.Obsługa klientów kluczowych, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę agencyjną lub umowę zlecenia. Praca w biurze - BSA PZU Łódź, ul. Zamenhofa 16 i poza biurem. Zgłoszenia CV na adres: pzu.rekrutacja2015 (at) wp.pl
HITB - 2015-11-09 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzedaż towarów przez internet
Virtual Solutions Monika Nowak - 2016-09-27 - Miechów (małopolskie)
Obsługa poczty, zlecanie tłumaczeń językowych, przyjmowanie zleceń i ich wykonanie (umowy podatkowe, deklaracje PIT), sporządzanie pism.
Biuro prawno- podatkowe "Alfa" Roman Wieczorek - 2017-01-30 - Wałbrzych (dolnośląskie)
j.w.
PHU AGAPOL TravelDeal Agnieszka Chmielewska - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa interesantów, pozyskiwanie pracowników i pracodawców, podpisywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW,POPRZEZ DOSTEPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY,WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Szkolenie w zakresie BHP i p.poż.2. Zapoznanie ze strukturą działania oddziału.3. Obsługa komputera i programów komputerowych.4. Zapoznanie się z ofertą handlową dla klientów.5. Obsługa urządzeń biurowych.6. Nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu łęczyckiego.7. Obsługa klientów-reklamodawców w zakresie zamieszczenia reklam w gazetach wydawanych przez Polska Press.8. Przedstawianie klientom ofert handlowych.9. Przyjmowanie ogłoszeń drobnych.10. Raportowanie swoich działań handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Łęczyca (łódzkie)
prowadzenie kontroli oraz sprawowanie nadzoru nad eksploatacją i utrzymaniem urządzeń instalacji i sieci w budynkach i budowlanych w rejonie działania RZI. Opracowywanie opinii fachowych w sprawach związanych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Budry (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii.Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości.Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich.Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich.Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi.Opracowywanie sprawozdań.Wsparcie w zakresie weryfikacji podatków pośrednich i ustawowych badań ksiąg.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie wszystkich aspektów związanych z księgowością oraz sprawami kadrowo – płacowymi, dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych, kontrola sald należności i zobowiązań, odpowiedzialność za stan dokumentacji kadrowej i księgowej oraz jej archiwizację, sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS, prowadzenie akt osobowych pracowników, dbanie o ich poprawność oraz aktualność, przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilno – prawnych oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zgłaszanie pracowników do ZUS oraz dokonywanie zmian w tym zakresie, nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów obrotu magazynowego. Praca w godz. 8-16.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2018-03-07 - Gąbin (mazowieckie)
wykonywanie reklam i ich montaż, oklejanie pojazdów, wyklejanie witryn folią, kontakt z klientami
SCREAMING Anna Bernadzik - 2015-11-27 - Michałowice-Osiedle (mazowieckie)
Transport towarów na terenie całej Europy (ok. 10 000 km/m-c; system pracy: 2 tyg./1 tydz. lub 3 tyg./1 tydz.; samochody "megi").
DGTRANS Janusz Witkowski, Damian Granek spółka cywilna - 2018-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Programowanie C#.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Przemyśl (podkarpackie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Piła (wielkopolskie)
Naprawa urządzeń biurowych: kserokopiarki, drukarki, faxy, plotery. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
WIESZOŁEK Marek Wieszołek - 2016-03-29 - Opole (opolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat.B; podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego; umiejętnośc analitycznego myślenia, samodzielność odporność na stres; analizowanie wyników sprzedaży; przygotowywanie materiałów promocyjnych; wsparcie sprzedaży; monitorowanie i analizowanie rynku; współpraca z działami firmy; sporządzanie raportów okresowych; tworzenie strategii reklamowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych;- przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny;- generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych;- nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-13 - Zator (małopolskie)
Osoby z ustalonym odpowiednim profilem zgłaszają się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Wymagane min. średnie wykształcenie, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Rybnik (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja bieżących zamówień firmy, ogólny nadzór nad procesem zakupów i magazynem
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych w Przemyśle i Budownictwie Jan Hutnik - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
koordynacja i zadzór nad sprawami technicznymi, prowadzenie dokumentacji technicznej, obsługa administracyjno-gospodarcza spółdzielni
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców Staszów - 2018-04-20 - Staszów (świętokrzyskie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na kursy i szkolenia na terenie całego województwa. Współpraca z instytucjami w ramach realizacji przetargów. Monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji. Bieżące monitorowanie regionalnych programów operacyjnych w ramach funduszy UE. Kompleksowa organizacja kursów i szkoleń. Czynny udział w rozwoju działalności szkoleniowej firmy. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Realizowanie planów sprzedażowych. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Kształtowanie profesjonalnego wizerunku Firmy.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚC - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
zamawianie, negocjowanie cen i warunków zakupu materiałów i art. spożywczych, przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji ruchu i stanów zapasów, składanie sprawozdań oraz innych wymaganych ewidencji, kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu magazynowego ze stanem ewidencyjnym, dbanie o porządek w magazynie, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii, ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni
L&P Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Systematyczny kontakt i profesjonalna obsługa stałych klientów, budowa długotrwałych relacji handlowych, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków sprzedaży, organizacja i nadzór realizowanych kontraktów, pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonych rynkach, badanie potrzeb klienta i inicjowanie sprzedaży, sporządzanie analiz i raportów
BIOCONCEPT-GARDENIA Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Kańczuga (podkarpackie)