SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Warszawa oferta pracy PHU AGAPOL TravelDeal Agnieszka Chmielewska
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 12 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: PHU AGAPOL TravelDeal Agnieszka Chmielewska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spychowska 49 a, 01-472 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 12 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 12 zł./godz.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: telemarketer
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 12 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe. Obowiązki: promocja, sprzedaż, bieżąca obsługa klienta. Zgłoszenia mailowe: biuro (at) traveldeal.net.pl
Nazwa pracodawcy: PHU AGAPOL TravelDeal Agnieszka Chmielewska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Spychowska 49 a, 01-472 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Spychowska
Numer budynku pracodawcy: 49 a
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2015
Data dodania oferty pracy: 18.11.2015
Oferta pracy ważna do: 17.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych;• Realizowanie założonych planów sprzedażowych;• Pozyskiwanie nowych członków Kasy;• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Pracodawca oferuje:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;• Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje;• Samodzielne i odpowiedzialne zadania.Wymagania: - wykształcenie minimum średnie- doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą KlientaPracodawca oczekuje:- komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej,- uporu i nastawienia na realizację celów,- dużego zaangażowania i motywacji do pracy,- dobrej organizacji pracy własnej,- dobrej umiejętności obsługi MS Office ( w szczególności Excel )Mile widziane:- doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych,- znajomość produktów finansowych
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-20 - Racibórz (śląskie)
Mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Recz (zachodniopomorskie)
wykonywanie analiz fizykochemicznych, chromatograficznych, walidowanie metod analitycznych, obsługa chromatografu gazowego i cieczowego, prowadzenie dokumentacji
INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2016-01-28 - Puławy (lubelskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE KSIĄG HANDLOWYCH Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC Z POCZĄTKOWYM NADZOREM. PRACA DLA KONCERNU MIĘDZYNARODOWEGO.
Biuro Rachunkowe Tax Partners Aneta Posłuszny - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-03-24 - Stoisław (zachodniopomorskie)
j.w.
TP TELTECH Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta na rynkach wschodnich (Białoruś, Rosja, Kazachstan) przygotowanie dokumentów celnych, sprzedażowych, przygotowanie ofert, negocjacje handlowe
ROSSY Natallia Yambzhytska - 2017-12-13 - Białystok (podlaskie)
Kontakt z klientem rosyjskojęzycznym, pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych, odpowiadanie na pytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie, współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Rozlicznie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgowością
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
wystawianie umów oraz świadectw pracy prac. tymczasowych, prowadzenie ewidencji absencji, zarządzanie aktami osobowymi, archiwizacja dok. kadrowo-płacowych, prowadzenie korespondencji, sporządzanie listy płac
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
-aktywna sprzedaż części samochodowych- budowanie partnerskich relacji z klientami- przygotowywanie ofert handlowych- współpraca z innymi działami firmy- obsługa dokumentacji, zgodnie z przyjętymi w firmie procedurami
MAMAUTO Spółka Jawna - Adam Kula, Maciej Kula - 2018-06-07 - Starorypin Rządowy (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Skierniewice (łódzkie)
zakup i sprzedaż mięsa mrożonego oraz owoców i warzywkontakt z producentami i firmami handlowymiposzukiwanie nowych kontrahentów
Dawid Piorun FOODTRADE - 2016-04-15 - Łowicz (łódzkie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji jakościowej, nadzorowanie realizacji ustalonych procedur, nadzór nad jakością wytwarzranych produktów. System wielozmianowy. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 64 75 lub e-mail: biuro (at) opako.com
OPAKO Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
praca z kontahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Chmielnik (świętokrzyskie)
Praca w dziale handlowym
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-09-05 - Lębork (pomorskie)
realizacja zamówień publicznych zgodnie z ustawą zamówień publicznych, organizacja administracyjna szpitala, obsługa rady społecznej, prowadzenie działań w zakresie promocji szpitala;
Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny ZOZ w Węgorzewie - 2016-10-05 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa Dokumentacji Technicznej Monitorowanie dostawOpracowywanie Umów i rozliczanie wykonywanej produkcji Przygotowywanie Kalkulacji i opracowywanie Harmonogramów ogólnych .
kontakt przez OHP - 2018-06-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 8 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość maszyn i urządzeń wraz z oprogramowaniem służących dp produkcji filtrów ceramicznych; zakes zadań: sprawdzanie działania urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; aktualizowanie ustawień maszyn; sporządzanie planów napraw i nadzorowanie dostarczania części zamiennych z Japonii; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientmi firmy, przygotowywanie i wysyłanie ofert, podstawowe prace porządkowe, praca przy komputerze, podstawowe prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
udział w zewnętrznych oraz wenętrznych szkoleniach i innych formach podnoszenia wiedzy i umiejętności z zakresu wykonywania pracy; udział w pracach związanych z pozyskiwaniem Klientów w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, spotkania bezpośrednie, zawieranie umów); kompleksowe przygotowanie wniosków aplikacyjnych, zgodnie z obowiązującą dokumentacją naborów/konkutrsów dla poszczególnych działań; organizacja i koordynacja działań w ramach realizowanych przez Pracodawcę projektów oraz szkoleń; prowadzenie i archiwizacja pełnej dokumentacji prowadzonych działań; realizacja działań promocyjnych związanych z wdrażanymi projektami
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Poznań (wielkopolskie)
WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
TWORZENIE I NADZÓR ZORGANIZOWANEGO PROCESU ZMIAN W ZAKRESIE TESTOWANIA SYSTEMÓW W ŚRODOWISKU IT, IDENTYFIKACJA MOŻLIWOŚCI WPROWADZENIA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ W OBSZARZE NOWYCH TECHNOLOGI I PROCESÓW METODĄ QA, WSPARCIE UŻYTKOWNIKÓW SYSYTEMÓW INFORMATYCZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW ORAZ BUDOWANIE SILNYCH RELACJI Z KADRĄ ZARZĄDZAJĄCĄ
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
-OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO- KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ-ZARZĄDZANIE ZAMÓWIENIAMI- PRZYGOTOWYWANIE PACZEK DO WYSYŁKI
PHU TREES-SPORT ANDRZEJ SZYMAŃSKI - 2016-11-02 - Zaczernie (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Józefów (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Negocjacje dotyczące cen i terminowość dostaw, składanie zamówień
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2017-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)