SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y Opole oferta pracy ALCOR sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y
Wynagrodzenie: 2聽000 - 4聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: realizowanie i koordynowanie dzia艂a艅 w zakresie wsparcia sprzeda偶y budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku projektowanie kampaniisprzeda偶owych i promocyjnych pozyskiwanie nowych klient贸w dla firmy budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy budowanie bazy klient贸w realizowanie plan贸w sprzeda偶owych przygotowywanie ofert handlowych prowadzenie rozm贸w handlowych zklientami oraz aktywny udzia艂 podczas negocjacji uczestniczenie w imprezach,targach i konferencjach bran偶owych przygotowywanie raport贸w zwykonywanych dzia艂a艅 analizowanie dzia艂a艅 konkurencji w celuudoskonalenia oferty handlowej obs艂uga sklepu internetowego, dzia艂uhandlowego, praca w godz. 8-16
Data publikacji: 2016-06-28
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: ALCOR sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:K臋pska 12, 45-129 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
realizowanie i koordynowanie dzia艂a艅 w zakresie wsparcia sprzeda偶y budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku projektowanie kampaniisprzeda偶owych i promocyjnych pozyskiwanie nowych klient贸w dla firmy budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy budowanie bazy klient贸w realizowanie plan贸w sprzeda偶owych przygotowywanie ofert handlowych prowadzenie rozm贸w handlowych zklientami oraz aktywny udzia艂 podczas negocjacji uczestniczenie w imprezach,targach i konferencjach bran偶owych przygotowywanie raport贸w zwykonywanych dzia艂a艅 analizowanie dzia艂a艅 konkurencji w celuudoskonalenia oferty handlowej obs艂uga sklepu internetowego, dzia艂uhandlowego, praca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽000 - 4聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Opole
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw sprzeda偶y
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽000 - 4聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 18.07.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Dobra organizacja pracy w艂asnej Wysoko rozwini臋te zdolno艣ciinterpersonalne Znajomo艣ci pakietu Microsoft Office Znajomo艣膰 j臋zyk angielskiego na poziomie B2 wykszta艂ceniemin. 艣rednie mile widziane do艣wiadczenie handlowe w bran偶y chemii budowlanej
Nazwa pracodawcy: ALCOR sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Adres pracodawcy: 45-129 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -- --
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny w godz. 12-14 lub e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzeda偶y
Data dodania oferty pracy: 28.06.2016
Oferta pracy wa偶na do: 31.07.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 28.06.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 28.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- analiza rynku przetarg贸w, wyszukiwanie og艂osze艅.- analiza SIWZ,- 艣cis艂a wsp贸艂praca z dzia艂em handlowym,- nadzorowanie wdra偶ania um贸w zawartych w wyniku wygrania przetargu,- przygotowanie ofert przetargowych,- kompleksow膮 obs艂ug臋 post臋powania przetargowego,- kompletowanie dokumentacji dotycz膮cej przetarg贸w,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokument贸w podmiotom og艂aszaj膮cym przetarg,- archiwizacja dokumentacji przetargowej,- monitoring post臋powa艅 przetargowych,- przygotowywanie dokumentacji odwo艂awczej,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokument贸w podmiotom og艂aszaj膮cym przetarg,- zbieranie informacji o przetargach i wyszukiwanie nowych mo偶liwo艣ci biznesowych.
Evres Cleaning - 2017-01-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Wa偶enie dostaw przychodz膮cych i wychodz膮cych. Obs艂uga programu wagowego. Kontrola zgodno艣ci dokument贸w wagowych oraz przewozowych. Kontrola jako艣ci surowca. Pobieranie i archiwizowanie pr贸bek surowca. Udzia艂 w prowadzeniu dokumentacji systemu ISO, HACCP. Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami w firmie
P.P.H E艁POL 艁UKASZ 艁U殴NIAK - 2017-10-06 - Osina Ma艂a (艂贸dzkie)
obs艂uga klienta, sprzeda偶 towaru (bran偶a spawalnicza)
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Pozyskiwanie klient贸w; pozyskiwanie danych; obs艂uga medi贸w spo艂eczno艣ciowych;
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
kontakt z klientami zagranicznymi, wystawianie faktur sprzeda偶y, przyjmowanie zlece艅
Ludwik Styl Jacek Twar贸g Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Rogo藕no (wielkopolskie)
sprzeda偶 produkt贸w firmy, obs艂uga klient贸w
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubawka (dolno艣l膮skie)
wed艂ug stanowiska
SNC Sp.j. Bo偶ena G膮siorowska,Krzysztof G膮siorowski - 2016-02-11 - Niegoszowice (ma艂opolskie)
sprzeda偶 produkt贸w, pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w wietnamskich
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (pomorskie)
Wykszta艂cenie: wy偶sze; min. 2 lata do艣wiadczenia na w/w stanowisku; praktyczna znajomo艣膰 przepis贸w prawa pracy; znajomo艣膰 programu Comarch ERP OPTIMA-modu艂 kadry i p艂ace; zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga kadrowo-p艂acowa pracownik贸w, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, naliczanie wynagrodze艅 w tym sk艂adnik贸w dodatkowych, sporz膮dzanie list p艂ac, zarz膮dzanie sprawozdawczo艣ci膮-GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; praca od czerwca lub lipca
EKOMAX Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Gliwice (艣l膮skie)
sprzeda偶 produkt贸w telekomunikacyjnych oraz kompleksowa obs艂uga klienta w tym zakresie
TELL S.A. w Poznaniu - 2018-03-06 - Mi臋dzyrzec Podlaski (lubelskie)
Poszukiwanie pracownik贸w, przyjmowanie dokument贸w kandydat贸w do pracy, wsp贸艂praca z agencjami pracy tymczasowej.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- zarz膮dzanie dokumentacj膮 dla klient贸w- zapewnianie zgodno艣ci danych pomi臋dzy dokumentami a systemem elektronicznym- wsparcie administracyjne doradc贸w klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
przygotowywanie kampanii sprzeda偶owych i promocyjnych w sieciach spo艂eczno艣ciowych na terenie Rosji, wprowadzanie reklamy w sieci Google i YANDEX, kontrakt z klientami z rynk贸w wschodnich
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Bia艂a Podlaska (lubelskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Murowana Go艣lina (wielkopolskie)
-obs艂uga dotychczasowych klient贸w i aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w w krajach by艂ego bloku wschodniego -administracja zam贸wie艅 klient贸w-monitorowanie potrzeb klient贸w-sporz膮dzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
- Prowadzenie dokukentacji zwi膮zanej z administacj膮. Oraganizacja i realizacja poziomu zakup贸w. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z mieniem przedsi臋biorstwa. Zarz膮dzanie maj膮tkiem ruchomym i nieruchomym.- Wynagrodzenie: 2500 z艂/brutto premia do 50%. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze: finanse, prawo. Bieg艂a obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych. Bardzo dobra znajomo艣膰 Pakietu Office. Do艣wiadczenie min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl (CV + list motywacyjny)
KATOWICKIE PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T TELEKOMUNIKACYJNYCH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-06-14 - Katowice (艣l膮skie)
poszukiwanie i pozyskiwanie zewn臋trznego finansowania projekt贸w terminowe, kompletne i prawid艂owe przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej obs艂uga administracyjno-finansowa, przygotowywanie sprawozda艅promocja projektu,wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami w zakresie pozyskiwania funduszy i rozliczania projekt贸w,
Stowarzyszenie "Nadzieja Rodzinie" - 2018-02-06 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
prowadzenie akt osobowych pracownik贸w, przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem (umowy o prac臋, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy bada艅 wst臋pnych, okresowych i kontrolnych, szkole艅 BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga suwnicy
WYTW脫RNIA BETON脫W PREFABRYKOWANYCH "PREDOM" S.A - 2017-02-06 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga klienta rosyjskoj臋zycznego, doradztwo.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
- Udzia艂 w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produkt贸w. Tworzenie konceptu i nadz贸r nad wykonaniem materia艂贸w reklamowych. Organizacja event贸w. Dob贸r dostawc贸w us艂ug marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Dzia艂ania z zakresu PR. Nadz贸r nad komunikacj膮 wewn臋trzn膮 w firmie.- Nasz klient oferuje: prac臋 w pr臋偶nie rozwijaj膮cej si臋 firmie z bran偶y HVAC, mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (marketing i zarz膮dzanie). Wymagane 2 - letnie do艣wiadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego. Samodzielno艣膰 w dzia艂aniu i gotowo艣膰 do wsparcia zarz膮du w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywno艣膰 w kontaktach biznesowych. Umiej臋tno艣膰 poszukiwania rozwi膮za艅 w oparciu o cele firmy i za艂o偶enia ekonomiczne. Kreatywno艣膰 i pasja z zakresu dzia艂a艅 marketingowych. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (艣l膮skie)
prowadzenie i zarzadzanie stron膮 Hotelu, zarzadzanie panelem administracyjnym, prowadzenie bada艅 i analiz rynku, przygotowywanie materia艂贸w reklamowych planowanie dzia艂an re-marketing, zarzadzanie portalami spo艂eczno艣ciowymi
"WROC艁AWSKIE PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UG HOTELARSKICH" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-14 - Worliny (warmi艅sko-mazurskie)
pilnowanie obiektu oraz drobne prace porz膮dkowe
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Krak贸w (ma艂opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i prowadzenie pe艂nej dokumentacji pracowniczej, wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo p艂acowego, wystawianie za艣wiadcze艅 oraz innych dokument贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniem pracownik贸w, sporz膮dzanie dokument贸w zg艂oszeniowych i rozliczeniowych w programie kadrowo p艂acowym, ewidencja czasu pracy pracownik贸w, naliczanie wynagrodze艅 pracownik贸w.
ENAN S.A - 2017-05-17 - Dzier偶oni贸w (dolno艣l膮skie)
Pozyskiwanie nowych kontrahent贸w, obs艂uga realizacji zam贸wie艅, prowadzenie aktywnej sprzeda偶y i negocjacji cenowych, analiza dynamiki sytuacji rynkowej na rynku chi艅skim.
AMBER TRADING Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Gda艅sk (pomorskie)
prowadzenie kadr
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Klementowice (lubelskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Okrajsz贸w (艂贸dzkie)
Obs艂uga dofinansowa艅 PFRON, wyliczanie kwot do odpisu, umowy cywilnoprawne, umowy o prace, sporz膮dzanie za艣wiadcze艅, przyjmowanie stron, wprowadzanie danych do komputera.
Maxus Cleaning sp. z o.o. - 2016-10-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)