SPECJALISTA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ- CHINY Gdańsk oferta pracy AMBER TRADING Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ- CHINY
Wynagrodzenie: 2 600 - 15 000 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych kontrahentów, obsługa realizacji zamówień, prowadzenie aktywnej sprzedaży i negocjacji cenowych, analiza dynamiki sytuacji rynkowej na rynku chińskim.
Data publikacji: 2017-08-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: AMBER TRADING Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Antczaka 1a/4, 80-041 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych kontrahentów, obsługa realizacji zamówień, prowadzenie aktywnej sprzedaży i negocjacji cenowych, analiza dynamiki sytuacji rynkowej na rynku chińskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 15 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Rynek kamieni szlachetnych.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ- CHINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 15 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2017
Data zakończenia pracy: 20.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: chiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość technik sprzedaży
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: minimum 2 lata doświadczenia, wysoki poziom umiejętności sprzedaży bezpośredniej, biegła znajomość języka chińskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 691-977-660
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: AMBER TRADING Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Szafarnia 11/f8, 80-755 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Szafarnia
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Data dodania oferty pracy: 11.08.2017
Oferta pracy ważna do: 18.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- odpowiedzialność za utrzymanie ciągłości pracy maszyn i innych urządzeń produkcyjnych- bieżące usuwanie awarii - planowanie i nadzorowanie zakupu cześci zamiennych- tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji
W2 Włodzimierz Wyrzykowski - 2017-10-16 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Organizację pracy zespołu kontroli jakości.Odpowiedzialność za poprawne przeprowadzenie wszystkich procesów kontroli jakości produktu (wg obowiązujących standardów)samodzielne rozwiązywanie podstawowych problemówjakościowych związanych z metodą produkcji, materiałem i błędami ludzkimiodpowiedzialność za kontrolę zmian 4M na liniachmontażowych prowadzenie samodzielnych projektów poprawiających organizacje pracy raportowanie przełożonym wyników pracy zespołu, problemów oraz ścisła współpraca z innymi działami w firmie mająca na celu poprawę jakości produktu nadzór nad ocenami pracowników, ocena brygadzistów Kontakt z dostawcami Prowadzenie analiz jakościowych oraz sporządzanie raportów Weryfikacja bieżących niezgodności
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Mława (mazowieckie)
obsluga klientów w salonie Orange
DMG Partners Firma zarządzająca - 2017-08-04 - Lębork (pomorskie)
Wg rozporządzenia i norm. Praca w godzinach 8-16
PGB human resources sp. z o.o. - 2017-05-25 - Murów (opolskie)
do uzgodnienia z pracodawcą
KONSORCJUM STALI" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Głogów (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
•kopiowanie i kompletowanie dokumentacji•przygotowywanie przesyłek •pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie pism
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Stary Sącz (małopolskie)
obsługa i nadzór projektów marketingowych; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pomoc we wprowadzaniu ewidencji podatków rozliczających się na PKPiR i ryczałtu ewidencjowanego,weryfikacja poprawności sporządzających rejestrów VAT zakupu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Lublin (lubelskie)
•budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,•zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie,•działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów,•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,
J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" Spółka Jawna - 2016-11-29 - Lubin (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestru środków trwałych, sporzadzanie sprawozdań i deklaracji do US, rozliczanie delegacji służbowych, wprowadzanie bieżących dokumentów księgowych do programu, wprowadzanie płatności do banku, sporządzanie deklaracji CIT, PIT, VAT, ZUS, wykonywanie innych zadań na zlecenie przełożonego, prowadzenie działalności międzynarodowej
MVK CARDAN Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Kraków (małopolskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2016-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa Klientów firmy w zakresie planowania finansowego: kredyt hipoteczny, gotówkowy, ubezpieczenie, pomoc w dobieraniu odpowiednich rozwiązań finansowych, utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, zarządzanie bazą danych
Financial Solutions Tomasz Iwaniec - 2017-12-05 - Głogów (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów bieżących
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Piła (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- sporządzanie rocznych raportów nt. bezpieczeństwa przewozu materiałów niebezpiecznych- koordynacja i nadzór nad przestrzeganiem procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych- prowadzenie i aktualizacja bazy danych o cywilnych i wojskowych zasobach obronnych- koordynacja procesu przekazywania mienia zbędnego do AMW - wykonywanie sprawozdań z zakresu HNS
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-06-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Weryfikacja jakościowa wyrobów gotowych i towarów handlowych wg specyfikacji, analiza reklamacji wew. i zew., prowadzenie audytów, zarządzanie 3- osobowym zespołem.
POLPRO sp. z o. o. - 2016-02-25 - Milicz (dolnośląskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,- naliczanie wynagrodzeń,- prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzedem Skarbowym, GUS,
ODLEWNIA-RAWICZ SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI UKŁADOWEJ - 2016-11-18 - Rawicz (wielkopolskie)
MAGAZYNOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE SUROWCA DO PRODUKCJI, RĘCZNE DZIELENIE I FORMOWANIE CIASTA, WYTWARZANIE CIASTA MIESZANEGO, OBRÓBKA CIASTA, WYPIEKI RÓŻNYCH CIAST
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Konin (wielkopolskie)
W związku z rozwojem firmy, do nowo tworzonego zespołu w dziale sprzedaży zatrudnimy dodatkowo osobę na stanowisko: Opis stanowiska: Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: koordynacja obsługi zamówień klienta skandynawskiego, współpraca z firmami transportowymi, przygotowywanie dokumentacji transportowej, przygotowywanie ofert handlowych, bieżący kontakt z klientem zagranicznym, stała współpraca ze wszystkimi działami firmy budowanie pozytywnego wizerunku fir
Lars Laj - 2018-01-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Białystok (podlaskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za kontakty z oferentami i wyszukiwanie dla nich osób chętnych podjąć pracę. Głównym rynkiem poszukiwań pracowników będzie Rosja i Ukraina. Do obowiązków zatrudnionego będzie również należało sprawdzenie dokumentacji nadsyłanej przez kandydatów i kontakty z nimi w celu wstępnej weryfikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do 2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Katowice (śląskie)
Znajomość aktów normatywnych regulujących zagadnienia związane z zakresem obowiązków jak i działalność Spółdzielni. Terminowe i zgodne z przepisami wykonywanie zadań oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o trudnościach w realizacji zadań oraz stwierdzonych nieprawidłowościach.Racjonalne zorganizowanie stanowiska pracy, przestrzeganie estetyki miejsca pracy oraz sprawna i kulturalna obsługa interesantów.Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów BHP i p.poż. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i organami spółdzielni w sprawach związanych z zakresem czynności. Wykonywanie innych prac nie wchodzących w zakres działania stanowiska, zlecanych doraźnie przez przełożonego.Podnoszenie swoich kwalifikacji ogólnych i zawodowych drogą samokształcenia jak i szkolenia organizowanego w ramach działalności Spółdzielni. WYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00 16.00/ wt. czw. 07.00 15.00/ pt. 07.00 14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-09-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Wymagane umiejętności: odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-05 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac porządkowych, sprzątanie, odkurzanie,mycie okien, wycieranie kurzy.Miejsca pracy ul. Zaolziańska 2, pl. Dominikański 1, ul. Szczytnicka 9, ul. Gajowicka 130 Wrocław , przepracowywanie około 80 godzin miesięcznie według potrzeb, dyspozycyjność w godz. od 8:00 do 21:00, praca w sobotę, proponowany okres wykonywania pracy 3 lata,
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientó, obsługa stałych kontrahentów, wystawianie polis
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Puławy (lubelskie)
Przewóz towarów.
M-TRANS Jakub Szafarczyk - 2017-09-04 - Imielin (śląskie)