SPECJALISTA DS KLUCZOWYCH KLIENTÓW Lubin oferta pracy J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: •budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,•zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie,•działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów,•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,
Data publikacji: 2016-11-29
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,•zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie,•działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów,•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość technik i metod sprzedaży dla klientów instytucjonalnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Komunikatywność, otwartość oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy,[Umiejętność 1] : Znajomość procedur przetargowych w służbie zdrowia[Inne] : •Prawo jazdy kat. B •Orientacja na realizację zadań i osiąganie założonych celów.•Gotowość do pracy w terenie.•Znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office.•Znajomość procedur przetargowych w służbie zdrowia,•Umiejętność budowania trwałych, pozytywnych relacji z Klientami,•Umiejętność samodzielnej organizacji pracy,•umiejętność pracy pod presją czasu,
Nazwa pracodawcy: J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 29.11.2016
Oferta pracy ważna do: 10.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentów zawierających informacje niejawne oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne. Sprawdzanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania. Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia/delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej. Prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie ich upoważnionym policjantom i pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie pod względem zgodności z przepisami o ochronie informacji niejawnych wykazów osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych posiadających odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie oraz wykazów osób upoważnionych do przechowywania materiałów niejawnych poza kancelarią tajną oraz zapewnianie ich przechowywania. Archiwizowanie dokumentów niejawnych. Odnotowywanie na materiałach niejawnych oraz w odpowiednich ewidencjach zmian lub zniesienia klauzuli tajności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Komenda Miejska Policji - 2018-03-30 - Sopot (pomorskie)
Wykonywanie zdjęć w ciemni i obróbka do komputera opis(grafika) towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Miszewko (pomorskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10,-Kontakt e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2018-01-16 - Tczew (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Zarządzanie sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi spółki; prowadzenie rejestrów, opracowywanie raportów, analiz, prezentacji; kontakt z organami administracyjnymi; monitorowanie zmian przepisów prawa; obsługa procesu pozyskania klienta; przygotowywanie analiz i ofert dla klientów; negocjacje z dostawcami/kontrahentami; ustalanie sposobów płatności, rabatów oraz terminów realizacji kontaktów; inicjowanie procesów windykacyjnych celem odzyskania należności spółki; przygotowanie dokumentów handlowych, w tym sporządzanie umów z kontrahentami i dostawcami; nadzór nad realizacją umów zwłaszcza niestandardowych zamówień; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących runku metalurgicznego; identyfikacja, analiza i ocena możliwości ryzyk i zagrożeń kontraktowych; sprawowanie kontroli nad dokumentacja handlową; współpraca z przedsiębiorstwami z Rosji, Białorusi, Ukrainy, Gruzji i Kazachstanu w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej spółki; odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem.Specjalistę ds. organizacyjno-prawnych i projektów halowych obowiązuje znajomość i przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, przepisów BHP, ochrony PPOŻ oraz przestrzeganie tajemnicy służbowej.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Częstochowa (śląskie)
Praca na budowie, przy komputerze, czyszczenie kanałów urządzeniem, przygotowanie kanałów sanitarnych do monitorowania przy użyciu odpowiedniego sprzętu.
"EKOINSTAL" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Tworzenie dokumentacji systemu jakości bezpieczeństwa żywnosci BRC dla firmy, kontrola istniejącej już dokumentacji HACCP. Jednorazowa umowa - zlecenie na okres około 2 miesięcy, za wykonanie zlecenia proponowane wynagrodzenie brutto 4000 zł.
All Taste Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Jaworze (śląskie)
przewóz odpadów pochodzenia zwierzęcego
STRUGA SA - 2017-07-27 - Jezuicka Struga (kujawsko-pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzaniem badań rynkowych, gromadzenie informacji rynkowej, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Lublin (lubelskie)
Rozliczanie transakcji z bankami, dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, monitorwanie stanu rozliczeń, przygotowywanie tygogniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Goszczyn (mazowieckie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ciechanów (mazowieckie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Łódź (łódzkie)
obsługa codzienna pojazdu, prowadzenie pojazdu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Święciechowa (wielkopolskie)
obsługa sprzedaży internetowej, obsługa korespondencji, obróbka fotografii cyfrowej, tworzenie opisów towarów
gitarownia.pl Dariusz Atłas - 2017-06-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Łowicz (łódzkie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów; przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; realizacja planów sprzedażowych; utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Szamotuły (wielkopolskie)
sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczenia, bilety lotnicze
"ORBAL" BIURO TURYSTYCZNO-HANDLOWE EWA BALCER - 2016-04-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prace biurowe.
Przedsiebiorstwo "AGRO - PLON" Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zamówień; obsługa wierzytelności; rozwiązywanie sporów; skargi klientów; lubricant service; zarządzanie elementami procesu DFOA.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)
- pisanie i redagowanie tekstów marketingowych- prowadzenie profili w mediach społecznościowych- tworzenie materiałów prasowych i marketingowych- tworzenie newswettera i prowadzenie bloga firmowego- prowadzenie działań wspierających sprzedaż- działania z zakresu public relations,media relations- bieżąca analiza efektywności kampanii-
Genloxa Sp. z o.o. - 2018-02-23 - Rzucewo (pomorskie)
praca jako specjalista ds. technicznych
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2018-01-11 - Poznań (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
"OLMAR TOOLS" Sp. zo.o - 2018-06-28 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
1. Prowadzenie postępowania powypadkowego dla pracowników i uczniów.2. Sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, instrukcji BHP i innej dokumentacji.3. Prowadzenie szkoleń bhp wstępnych i okresowych.4. Sporządzanie wykazów odzieży i obuwia roboczego oraz naliczanie ekwiwalentów.5. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.6. Zlecanie pomiarów środowiska pracy na basenie.7. Zlecanie przeglądów okresowych placówki i współpraca z wykonawcami.8. Prowadzenie spraw związanych z remontami na terenie placówki.
Zespół Szkół Nr 19 w Bydgoszczy - 2017-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2016-03-17 - Jaraczewo (wielkopolskie)