SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) K/M
Wynagrodzenie: 4 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; znajomość języka bułgarskiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku bułgarskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logistyczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin); lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu); pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/W/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 27.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Monitorowanie i rozliczanie wydatków zaplanowanych w budżecie projektu, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, przygotowanie i korekta wniosku o płatność w części finansowej, prowadzenie obliczeń i zestawień wydatków ponoszonych w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych i dokonywanie płatności, archiwizowanie dokumentów związanych ze stanowiskiem. 1/2 etatu,możliwe są również wyjazdy służbowe. Szczegółowe informacje na temat ww. oferty dostępne na str. internetowej: http://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=6223Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2016-02-02 - Lublin (lubelskie)
Według stanowiska
KANCELARIA UBEZPIECZENIOWA CZARKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-21 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Pracownik biurowy. Kontakt tel. 501 777 992
ŚWIĘTOKRZYSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRIMEX" Spólka Jawna Rojek Danuta, Rojek-Tumulec Anna, Rojek Marek - 2017-02-23 - Rudki (świętokrzyskie)
Nadzór pracowników w krajach WNP, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, kontakt z agencjami pracy, prowadzenie bieżących spraw pracowniczych
GRUPA KSB SP. Z O.O. - 2017-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami.Trzy zmiany Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe; 3 lata doświadczenia w pracy na identycznym lub podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych regulujących zagadnienia z zakresu naliczania wynagrodzeń, ustalania składek i podatków wraz z prowadzeniem dokumentacji; znajomość zagadnień kadrowych; Zakres obowiązków: sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; obsługa komputera, w tym MS Office i program PŁATNIK; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie i polis Kasy Pośmiertnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gliwice (śląskie)
Jakościowy ilościowy odbiór towarów,ekspozycje towarów,obsługa klienta.
"ANDMAR " A. Habrat, M. Wojtowicz Sp.J. - 2018-04-23 - Jasło (podkarpackie)
Karmienie indyków, donoszenie właściwej paszy do karmideł i wody do poideł, pilnowanie i segregacja indyków, nadzór nad urządzeniami do wentylacji, dbanie o czystość i porządek na tuczarniah i na fermie, miesięczny system wynagradzania.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Nakory (mazowieckie)
Promocja i sprzedaż usług Orange Polska, w tym usług bankowych, energii.Obsługa klientów.
ORANGE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Sporządzanie list płac, umów zleceń i o dzieło. Naliczanie podatku do wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
Biuro Rachunkowości Zysk - 2018-04-19 - Reda (pomorskie)
Montaż stolarki okiennej i drzwiowej u klienta
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "UNI-PLAST" Krzysztof Zalipski - 2018-04-03 - Lubań (dolnośląskie)
Prowadzenie postepowań o zamówienie publiczne. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie. Wybór trybu zamówienia publicznego - zgodny z Ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym zbieranie i ocena ofert, przygotowanie SIWZ. Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-04-10 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
rozmowy handlowe, profesjonalne przygotowanie i prezentacja ofert, wyjazdy do klienta, przygotowywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Ćwiklice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Józefin (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - prowadzenie księgowości i rozliczeń administrowanych wspólnot mieszkaniowych, - rozliczanie mediów, - przygotowywanie rocznych rozliczeń, - przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnień z bankami prowadzącymi rachunki administrowanych wspólnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozliczeń finansowych administrowanych wspólnot mieszkaniowych z Urzędem Skarbowym, - sporządzanie deklaracji CIT, - kontakty z właścicielami lokali w zakresie funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych, obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, - przeprowadzanie postępowania ofertowego na zadania realizowane we wspólnotach mieszkaniowych,
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-09-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Radom (mazowieckie)
Wykonuje proste, rutynowe prace związane z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Żelechów (mazowieckie)
rozwój nowych produktów,przygotowanie i aktualizacja opisów produktów oraz związanych z produkcją instrukcji technicznych,stała orientacja na aktualne tendencje i możliwości fabryki w obszarze odpowiedzialności, aktywne uczestnictwo w prezentacjach produktów dla klientów we współpracy ze sprzedażą,koordynacja zadań i informacji pomiędzy rozwojem produktów, jakości i produkcji,
kontakt przez OHP - 2017-03-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych, Przygotowywanie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,Zatrudnianie i zwalnianie pracowników w systemie kadrowo-płacowym,Wprowadzanie absencji i wszelkich zmian dotyczących pracowników do systemu kadrowo-płacowego,Prowadzenie ewidencji i kontrola aktualności badań lekarskich pracowników,Prowadzenie korespondencji z ZUS, komornikami, GUS Archiwizowanie dokumentów,Sporządzanie i weryfikacja listy płac pracowników produkcyjnych,Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS, Prowadzenie kasy złotówkowej Monitorowanie zmian w przepisach prawnych
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2017-06-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Zapewnienie terminowej realizacji zleceń, ścisła współpraca z Klientem- kontakt w języku rosyjskim, koordynacja oraz planowanie procesów magazynowych, kontrola zgodności przepływu towaru, zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów, bieżące inwentaryzowanie towarów, analiza poziomu wypełnienia regałów, przygotowywanie zestawień/ raportów.
"SPEDIMEX" Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Sosnowiec (łódzkie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. klienta biznesowego
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Baruchowo (kujawsko-pomorskie)
PLANOWANIE ZADAŃ NA STANOWISKACH PRODUKCYJNYCH ORAZ ORGANIZOWANIE OPTYMALNEGO PRZEBIEGU PRODUKCJI
FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O. - 2015-12-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)