SPECJALISTA DS. ROZWOJU PRODUKTU Koszalin oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU PRODUKTU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: rozwój nowych produktów,przygotowanie i aktualizacja opisów produktów oraz związanych z produkcją instrukcji technicznych,stała orientacja na aktualne tendencje i możliwości fabryki w obszarze odpowiedzialności, aktywne uczestnictwo w prezentacjach produktów dla klientów we współpracy ze sprzedażą,koordynacja zadań i informacji pomiędzy rozwojem produktów, jakości i produkcji,
Data publikacji: 2017-03-23
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozwój nowych produktów,przygotowanie i aktualizacja opisów produktów oraz związanych z produkcją instrukcji technicznych,stała orientacja na aktualne tendencje i możliwości fabryki w obszarze odpowiedzialności, aktywne uczestnictwo w prezentacjach produktów dla klientów we współpracy ze sprzedażą,koordynacja zadań i informacji pomiędzy rozwojem produktów, jakości i produkcji,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZWOJU PRODUKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista żywienia człowieka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
zdolności do zamiany pomysłów i koncepcji na gotowe produkty,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobrej umiejętności obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel i MS Power Point. Oferujemy:
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Koszalin
Adres pracodawcy:
Morska 43, 75-215 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Morska
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Koszalin
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista żywienia człowieka
Data dodania oferty pracy: 23.03.2017
Oferta pracy ważna do: 23.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Krosno (warmińsko-mazurskie)
weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów finansowo księgowych, dekretacja i księgowanie dokumentów przy zastosowaniu programów firmy Vulcan, wystawianie dokumentów sprzedaży, rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników szkoły, obsługa rachunków bankowych szkoły, przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowych, obsługa księgowo finansowa warsztatów i przesłuchań organizowanych przez szkołę, udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, zastępowanie Głównego Księgowego w czasie jego nieobecności
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2017-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie aktywnych negocjacji telefonicznych - wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności- skuteczne i profesjonalne motywowanie do dokonania spłaty zadłużenia- ustalanie warunków oraz monitorowanie terminowych wpłat zaległych należnościUmowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony, dwie zmiany 7:00-20:00 - wg grafikuKontakt z pracodawcą: Aleksandra Łysiaktel.: +48 717847180, tel.kom.: +48 693398885praca (at) creditexpress.pl
Creditexpress Inkasso Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta stażu. Przygotowywanie, eksponowanie, wydawanie oraz serwowanie konsumentom wyrobów kulinarnych i napojów
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Łosice (mazowieckie)
praca w dziale handlowym, doradztwo techniczno-handlowe, przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych, kontrola i analiza transakcji
B.FT Bartłomiej Karaszewski - 2016-04-22 - Barlinek (zachodniopomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Kotlin (wielkopolskie)
Szycie, krojenie, formy, obsługa klienta, praca od 6 do 8 h/dziennie.
VIONETT ATELIER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie sekretariatu, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism urzędowych
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych CHOJNA - 2016-03-03 - Chojna (zachodniopomorskie)
praca laboratoryjna
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Ustawianie maszyny do produkcji kartonów
Grażyna Wolnicka Z.P.H.U. PAK-MOT - 2018-02-01 - Dębowiec Mały (łódzkie)
terapeuta zajęciowy
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-10-31 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:•Odpowiedzialność za planowanie produkcji;•Przeprowadzanie analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego sformułowania planów produkcji;•Organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;•Koordynowanie produkcji z działem zakupów, sprzedaży, jakości i magazynem wyrobów gotowych;•Kontrola stanu magazynu surowców wsadowych;•Zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję;•Raportowanie;Od osoby ubiegającej się o w/w stanowisko oczekujemy:•Wykształcenia wyższego – (preferowany kierunek: Odlewnictwo lub Metalurgia)•Doświadczenia na podobnym stanowisku - dodatkowy atut;•Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym ko
Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce - 2017-03-27 - Gorzyce (podkarpackie)
obsługa biurowa Uczelni:organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów, przyjmowanie i ekspedycja poczty, przesyłek, paczek, obsługa telefonu, ksero, faksu, maszynopismo w zakresie korespondencji kierownictwa Uczelni obsługa interesantów,prowadzenie spraw hotelowych, archiwizacja,
Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego - 2016-08-05 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
test rynku pracyzarządzanie i rozszerzenie firmy na rynki wschodnie, nawiązanie kontaktów w Rosji i Czechach i Ukrainie, poszukiwanie kandydatów do pracyw w/w krajach. Praca w Polsce i Czechach.
P.P.H.U ODESSA Bogdan Młynarczyk - 2017-06-30 - Świdnica (dolnośląskie)
tworzenie umów na dostawy i usługi z uwzględnieniem wymogów kontaktów; prowadzenie korespondencji handlowej z podwykonawcą w zakresie interpretacji zapisów umownych;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
1. Sprzedaż motocykli i quadów (stacjonarna i internetowa).2. Przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych.3. Realizacja pełnego procesu zamówień.4. Nadzór nad poprawnością procesu realizaci zamówień.5. Obsługa dokumentów sprzedaży.6. Obsługa aukcji Allegro.7. Profesjonalna obsługa klienta zgodna ze tandardami firmy.8. Współpraca z działem serwisu.9. Wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do zwiększenia sprzedaży.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2017-10-11 - Łęczyca (łódzkie)
Księgowanie, sporządzanie list płac, rozliczanie ZUS
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
mycie ,obcinanie,farbowanie i układanie włosów
Sklep Spożywczo-Przemysłowy "Jagódka" Elias Ewa - 2018-02-10 - Debrzno (pomorskie)
(Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże)-analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrarzanie w Polsce-Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji.Ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe.Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)
Obsługa największego klienta Shella działającego w Rosji, obsługa w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Zabierzów (małopolskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacji hotelowych, udzielanie informacji o ofercie handlowej hotelu
HOTEL ARŁAMÓW S.A. - 2016-10-28 - Arłamów (podkarpackie)
wypełnianie dokumentów dot. przewozu i wysyłek
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Tarczyn (mazowieckie)
Wypełnianie funkcji doradczych w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych z wykorzystaniem transportu samochodowego.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności 25 WOG w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie zgodności przewozów realizowanych w 25 WOG z wymaganiami dotyczącymi przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących zachowaniu zgodności z wymaganiami dotyczącymi identyfikacji przewożonych towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących sprawdzeniu wyposażenia używanego w związku z przewozem, załadunkiem i rozładunkiem towarów niebezpiecznych.Prowadzenie szkoleń osób zaangażowanych w przewóz towarów niebezpiecznych oraz związany z nim załadunek i rozładunek.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-07-06 - Białystok (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie okładzin różnego rodzaju płytkami na ścianach i podłogach, przygotowywanie podłoża, obróbka wyłożonych płytek, doradztwo klientom w zakresie doboru chemii budowlanej. Miejsce pracy:Teren województwa dolnośląskiego-jednodniowe wyjazdy ( pracodawca zapewnia dojazd)Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny.Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości.
COMPANY SOLO Maciej Kizior - 2018-02-13 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)