SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW, ODDZIAŁ LEGALIZACJI POBYTU I OBSŁUGI KLIENTA Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW, ODDZIAŁ LEGALIZACJI POBYTU I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW, ODDZIAŁ LEGALIZACJI POBYTU I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017
Data zakończenia pracy: 12.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: socjologia, psychologia, prawo
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv i skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2017
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja, kierowanie i nadzór nad realizacją prac budowlano-remontowych, w zakresie prawidłowości wykonywania, zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz w oparciu o przepisyprawa budowlanego.Nadzór nad harmonogramem prowadzonych prac, dbałość o terminowość oraz realizację założeń kosztowych. Obsługa programów budowlanych.
Zakład Produkcyjno Handlowy "Wodex" Sp. z o. o. - 2017-06-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wykonywanie zadań służby BHP
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Chorzów (śląskie)
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów. Przygotowanie ofert handlowych dla klientów rosyjsko- oraz angielskojęzycnych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Przeprowadzenie badań rynkowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy budowie mostu
MOSTY KUJAWY KRZYSZTOF SZYMAŃSKI - 2018-03-30 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z firmami logistycznymi w celu realizacji dostawy do klienta z kraju arabskiego zamówionego przez niego towaru. Wykształcenie wyższe - kierunek logistyka. Dobra znajomość języka angielskiego i arabskiego. Prawo jazdy kat. B. Znajomość programów WORD, EXEL.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Marki (mazowieckie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie biura, pozyskiwanie i rekrutacja opiekunek osób starszych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nysa (opolskie)
prowadzenie spraw kadrowych w firmie
"EUROPEJSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Radom (mazowieckie)
Bieżąca pomoc merytoryczna w kwestiach prawnych związanych z zatrudnieniem obywateli Ukrainy, tłumaczenie dokumentów z języka Ukraińskiego na Polski lub z Polskiego na Ukraiński, współpraca z działem kadr firmy, doradztwo prawne dla obywateli Ukrainy zatrudnionych w firmie, nadzór nad poprawnością dokumentów obywateli Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Jaworze (śląskie)
Rekrutacja cudzoziemców, doradztwo bizesowe, sprzedaż usług
Progres Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Kluczbork (opolskie)
sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie RAMZES Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2016-11-04 - Bełchatów (łódzkie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wielka Wola (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji zwiazanych z ochorona srodowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Przasnysz (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków:1. Przyjmowanie i rejestracja zamówień w systemie, 2. Informowanie klientao dostępności towaru i terminach wysyłki, 3. Przygotowywanie ofert,zestawień, 4. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem, 5. Fakturowanie,archiwizacja dokumentów oraz kontrola należności, 6. Współpraca z innymidziałami
"POLIAMID PLASTICS" S.C. - 2016-05-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
-udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów-udział w tworzeniu ofert dla klientów-nauka prowadzenia rozmów handlowych z klientami-nauka obsługi posprzedażowej-udział w działaniach promocyjnych-nauka udzielania podstawowych informacji o produktach-podstawowa obsług asprzedawanych produktów-prace biurowe związane z obsługą dokumentów-wykonywanie zadań realizowanych w ramach projeków przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
MWM Sp. z o. o. - 2016-10-05 - Stryszów (małopolskie)
praca stacjonarna przy obsłudze mechaniczno-elektrycznej floty samochodów wschodnich klientów zagranicznych, wyceny, kosztorysy, wykonanie usług, obsługa administracyjna klienta, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-03-09 - Raszyn (mazowieckie)
wspólpraca z dostawcami, sporządzanie specyfikacji materiałowej dokumentacji projektowej, tworzenie zapytań ofertowych, negocjacje warunków handlowych cen oraz terminów, przygotowanie zamówień materiałowych
HUSAR BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-07-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia,- organizacja szkoleń dla beneficjentów LSR,- organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje,- przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na realizację działań i przedsięwzięć określonych w LSR,- przygotowanie i składanie wniosków o płatność,- przygotowywanie odpowiednich sprawozdań,- monitorowanie podpisywania i realizacji umów,- przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR dla Zarządu,- sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów,- przygotowanie raportów dotyczących realizacji projektów,- koordynacja projektu współpracy i projektów grantowych,- poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,- realizacja projektów Stowarzyszenia,- przygotowanie i prezentacja informacji na temat operacji,- prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania oraz rozliczenia projektów,- współpraca przy przygotowaniu/aktualizacji Lokalnej Strategii Rozwoju, - inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura.
Poleska Dolina Bugu - Stowarzyszenie - 2016-06-29 - Okuninka (lubelskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Grabskiego 80 h prcay w miesiącu, dyspozycyjność 8-17przewidywany okres zatrudnienia 3 lata sala G
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
konserwacja, naprawa oraz montaż gontu na dachu
Gospoda Młyńskie Koło Wolko, Błaszczyk SP.J. - 2016-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11. lub b.milczarek (at) medinet.pl
MEDINET Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Doradztwo w zakresie opracowania projektów dydaktycznych i inwestycyjnych, monitorowanie źródeł pozyskiwania środków unijnych, bieżące nadzorowanie realizowanych projektów, rozliczenie projektów unijnych
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2018-02-09 - Częstochowa (śląskie)