SPECJALISTA DS. LOGISTYKI R2/2646-906/16 Włocławek oferta pracy HUSAR BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI R2/2646-906/16
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wspólpraca z dostawcami, sporządzanie specyfikacji materiałowej dokumentacji projektowej, tworzenie zapytań ofertowych, negocjacje warunków handlowych cen oraz terminów, przygotowanie zamówień materiałowych
Data publikacji: 2016-07-01
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: HUSAR BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wspólpraca z dostawcami, sporządzanie specyfikacji materiałowej dokumentacji projektowej, tworzenie zapytań ofertowych, negocjacje warunków handlowych cen oraz terminów, przygotowanie zamówień materiałowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI R2/2646-906/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik działu logistyki
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt średnie lub wyższe techniczne, umiejętność czytania dokumentacji projektowej i rysunku technicznego, znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: HUSAR BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 01.07.2016
Oferta pracy ważna do: 01.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace przy produkcji wyrobów cukierniczych
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Śnieżka Spółka Akcyjna - 2018-07-20 - Świebodzice (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich pracowników, opracowywanie analiz i raportów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami, sporządzanie dokumentów /deklaracji dla ZUS , US, GUS i PFRON, sporzadzanie list płac, doradztwo w zakresie prawa pracy. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.plOferta w sali: E
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba będzie wystawiała faktury klientom firmy jak również korekty, noty korygujące i przede wszystkim będzie podejmowała wszelkie kroki do egzekwowania należności, tzn. wysyłanie wezwań, upomnień, kontakt telefoniczny. Jak również sporządzanie przeciwko dłużnikom firmy dokumentów i kierowanie ich do kancelarii prawnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Chojna (zachodniopomorskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacyfic, maksymalizowanie zysków, efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Katowice (śląskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i realizacja zajęć szkoleniowych z języka angielskiego. Przeprowadzanie testów wiedzy. Opieka nad grupą. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie.
INNOWACYJNE CENTRUM ROZWOJU S.C. - 2017-11-29 - Wejherowo (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych - wspieranie działu jakości w rozwiązywaniu problemów jakościowych - nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-23 - Czyżew (podlaskie)
praca i obsluga zagęszczarek , listw wibr,praca na budowie
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad laboratorium pomiarowym, nadzór nad wyposażeniem kontrolno pomiarowym w całym zakładzie, przeprowadzanie pomiarów detali, w tym na maszynie 3D, wzorcowanie narzędzi pomiarowych, przygotowanie raportów i analiz, przeprowadzanie analiz MSA, współuczestnictwo w rozwiązywaniu bieżących, wewnętrznych problemów jakościowych, przeprowadzanie audytów, tworzenie dokumentów systemowych na poziomie operacyjnym
TP REFLEX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Żarów (dolnośląskie)
Weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja).
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-06-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
prowadzenie całości zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy pracowników produkcyjnych, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, przygotowanie danych do płac, obsługa systemu rejestracji czasu pracy, wdrożenie pracowników produkcyjnych do pracy, zarządzanie narzędziami pracy, ścisła współpraca z kierownikami produkcji, wsparcie kierownia HR w innych zleconych zadaniach
DELITISSUE Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-06-22 - Ciechanów (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
Favet Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
1.Prowadzenie pełnej komputerowej obsługi procesu sprzedaży towarów i usług.2. Wnioskowanie o założenie nowych Kontrahentów w bazie.3. Sporządzanie wniosków i monitoring do ubezpieczyciela, zgodnie z obowiązującą procedurą windykacyjną.4. Aktualizacje warunków handlowych (rabaty, terminy płatności, itp.).5. Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji.6. Monitorowanie i analiza stanów magazynowych wyrobów gotowych, udział w tworzeniu planów produkcji oraz prognoz sprzedaży.7. Sporządzanie analiz, raportów.8. Obsługa klienta i sprzedaż9. Sprawdzanie terminowości spływu zapłat i monitorowanie płatności odroczonych, kontrola i nadzór złożonych przez klienta zabezpieczeń. 10. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
ROMB S.A. - 2015-12-17 - Złotów (wielkopolskie)
- zakupy używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm, - pozyskiwanie klientów, - szacowanie wartości księgozbiorów, - częściowa inwentaryzacja zbiorów, - negocjowanie umów, - organizacja załadunku i transportu do siedziby firmy. Firma oferuje: - atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 2 tys. zł netto, premia do 2 tys. zł netto, łącznie do 4 tys. zł netto, - umowę stałą po okresie próbnym, - przeszkolenie w zakresie wyceny książek i księgozbiorów, oraz specyfiki branży- szkolenia zewnętrzne, - współpracę z jednym z najlepszych antykwariatów internetowych w Polsce, - możliwość stworzenia własnej, dużej i unikalnej biblioteki prywatnej.Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą: Więcej szczegółów i informacje o innych rekrutacjach na stronie http://tezeusz.pl/page/praca. Aplikacje z CV, listem motywacyjnym i zdjęciem prosimy przesyłać na adres praca (at) tezeusz.pl. Mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Rozpatrywane będą wyłącznie aplikacje zawierające poniższą klauzulę:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 r., nr 101. poz. 926, ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne. Oświadczam, że zostałem poinformowany o prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz o prawie ich poprawiania i aktualizowania."
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZA - ANDRZEJ MISZK - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się z systemami do rezerwacji imprez turystycznych, biletów autokarowych i lotniczych, ubezpieczeń, przygotowywanie umów, realizacja planów sprzedaży, kalkulacja imprez, pozyskiwanie klientów. Praca pn-pt 10-18, po stażu pn-pt 10-18, sob 10-14.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bełchatów (łódzkie)
Praca w zespołach projektowych nad opracowywaniem i wprowadzaniem do produkcji nowych konstrukcji, wzorów urządzeń. Opracowywanie dokumentacji technicznej. Współpraca przy tworzeniu wycen, specyfikacji technicznych, zamówień materiałów do produkcji. Udział w procesie identyfikacji i badaniu rynku dostawców. Wynagrodzenie: zgodnie z Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy - w zależności od posiadanych kwalifikacji - od 4000 zł miesięcznie. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: tel.: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, e-mail: ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl, strona interentowa: www.wzl2.pl - zakładka "praca".
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2015-11-18 - Czernica (dolnośląskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Sygneczów (małopolskie)
Zdobywanie klientów dla ośrodka, opracowywanie ofert oraz pakietów pobytu.
OŚRODEK WCZASÓW RODZINNYCH UNIVERSAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Łazy (zachodniopomorskie)
Operator wytłaczarki
P.P.U.H "FOL-MAX" s.c - 2018-07-06 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
obróbka jelit naturalnych po uboju trzody chlewnej
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kobylec (małopolskie)
* SAMODZIELNE SPORZĄDZANIE LIST PŁAC* ROZLICZANIE CZASU PRACY*SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI DO ZUS, US, GUS, PFRON* RAPORTOWANIE W ZAKRESIE WYNAGRODZEŃ
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Rzeszów (podkarpackie)
- tworzenie i realizacja Polityki BHP w organizacji, wsparcie kadry zarządzającej w zakresie BHP, dokonywanie przeglądów i kontroli stanu BHP, utrzymywanie bezpieczeństwa pracy zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi oraz wymogami zakładu,- prowadzenie rejestrów, kompletowanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie BHP oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników, przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP, opracowanie prezentacji, sporządzanie dokumentacji,- kontrola terminowości szkoleń okresowych, zamawianie szkoleń.- dopuszczenie maszyn do produkcji.
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-02-06 - Strzelce Opolskie (opolskie)
jw.
IMEXLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
1.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz dokumentacji aplikacyjnej.4.Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy.5.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego.6.Współpraca z kierownikami projektów.7.Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą.8. Realizacja projektów zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektów i udzielania pomocy publicznej.9.Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów.10.Obsługa administracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty.11.Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.12. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji projektów.13. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznego systemu informatycznego.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2016-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzanie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń. Korespondencja z ZUS. Drobna pomoc przy księgowości.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne. 5 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa Internetu. Znajomość programu Płatnik, Optima lub Symfonia. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 08:00-16:00.
CETRA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta jednostki, sprzedaż produktów bankowych, obsługa wpłat i wypłat.
Bank Polska Kasa Opieki SA IO/ Kłodzko - 2017-11-28 - Kłodzko (dolnośląskie)