SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PODŁOŻY Pasłęk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PODŁOŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: praca i obsluga zagęszczarek , listw wibr,praca na budowie
Data publikacji: 2017-05-16
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca i obsluga zagęszczarek , listw wibr,praca na budowie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PODŁOŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pomocniczy robotnik budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.05.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie w zawodzie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 24
Profil działalności pracodawcy: 248 00 54
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Stanowisko pracy finansowane z PFRON: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pomocniczy robotnik budowlany
Data dodania oferty pracy: 16.05.2017
Oferta pracy ważna do: 16.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
Podobne oferty pracy
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Ciemne (mazowieckie)
•Aktywna sprzedaż telefoniczna do aptek i sklepów zielarskich ze stałej bazy danych•utrzymywanie dobrych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych,•praca przy komputerze (obsługa programu sprzedażowego CRM, sporządzanie ofert handlowych)
NELFARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Czeladź (śląskie)
obsługa klienta telefoniczna, mailowa, pomiary pracowników na terenie zakładów pracy- sporadycznie wyjazdy służbowe
Bardusch Polska Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie samochodu do 3,5t
CRUX Sp. J. P. Wolny, D. Zając - 2019-10-23 - Świętochłowice (śląskie)
Współudział w opracowaniu opisów przedmiotów zamówienia, przygotowaniu zamówienia oraz ocenie złożonych ofert na roboty budowlane, opiniowanie programów organizacyjno-funkcjonalnych i projektów budowlanych zadań inwestycyjnych i remontowych. Wykonywanie zadań zmierzających do utrzymania nieruchomości w prawidłowym stanie technicznym zgodnie z wymogami prawa. Nadzór nad wykonywanymi przeglądami stanu technicznego wynikającego z Ustawy Prawo Budowlane. Planowanie modernizacji systemów pod zmieniajace się potrzeby. Optymalizacja kosztów eksploatacji. Opracowanie oraz aktualizacja procedur związanych z eksploatacją nieruchomości
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-03-27 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie nowych pracowników, przeprowadzenie procesu wyboru kandydatów, wdrażanie ich na stanowiskach pracy, koordynowaniem przebiegu ich pracy,
WORK PARTNER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka niemieckiego.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-08-16 - Mroczeń (wielkopolskie)
dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2015-12-10 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-02-10 - Ustroń (śląskie)
Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa klienta w ramach realizacji operacji zwiazanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym, promowanie i sprzedaż produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-11 - Żyrardów (mazowieckie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 4/2017 z dnia 04.05.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. płac w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń.2. Sporządzanie w określonym terminie list płac.3. Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych świadczeń z ubezpieczenia społecznego.4. Prowadzenie kartotek zarobkowych, chorobowych i innych pozostałych płatności5. Obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń: - stawek podatku dochodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych- rat miesięcznych pożyczek z ZFŚS, PKZP- innych.6. Terminowe sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych zgodnie z aktualnymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych.7. Sprawdzanie i korygowanie na bieżąco naliczeń płacowych i podatkowych dokonywanych w oparciu o program komputerowy.8. Obliczanie wynagrodzeń dla celów ustalenia podstawy wymiaru emerytury i renty oraz wypełnianie obowiązujących w tym zakresie formularzy.9. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia na wniosek pracownika.10. Terminowe sporządzanie i przekazywanie w systemie elektronicznym deklaracji rozliczeniowych ZUS za dany miesiąc.11. Terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat i innych deklaracji podatkowych.12. Przygotowanie i sporządzanie list płac dodatkowych wypłat świadczeń z funduszu socjalnego(zapomogi, wczasy pod gruszą) oraz wyliczanie zaliczek z tytułu przyznanych świadczeń i umów zleceń.13. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym:- wysokości wykazanej premii przez kierowników Oddziałów dla podległego personelu,- pozostałych dokumentów stanowiących podstawę dokonywanej wypłaty.14. Sporządzanie zestawień wynagrodzeń osobowych oraz pochodnych od wynagrodzeń (w ujęciu miesięcznym) według klasyfikacji rodzajowej wypłat.15. Bieżące zapoznanie się z publikowanymi przepisami.16. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wyżej wymienionego zakresu czynności.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 24 maja 2017 r.3. miejsce pracy: Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne:1. wykształcenie średnie lub wyższe,2. min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku przy obsłudze płacowej,3. znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Kodeku Pracy, egzekucji komorniczej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i odprowadzania składek, przepisów podatkowych4. znajomość ustawy o finansach publicznych, w szczególności z zakresu samorządowej jednostki budżetowej, 5. umiejętność sporządzanie list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego) 6. umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,7. biegła znajomość obsługi programu PŁACE firmy REKORD (lub podobnego) oraz programu PŁATNIK,8. doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań do GUS,9. dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).10. obywatelstwo polskie,11. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. umiejętności analityczne2. motywacja do pracy na oferowanym stanowisku3. komunikatywność4. umiejętność pracy w zespole 5. dyspozycyjność
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
kompleksowe zarzadzanie obszarem magazynowym, kierowanie i nadzór nad wszyskimi procesami magazynowymi, zarzadzanie pracownikami, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP
Polbram Steel Group Poland Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Kleszewo (mazowieckie)
jw.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-10 - Warszawa (pomorskie)
Sporządzanie rej. zakupu i sprzedaży dot. podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji VAT-7, rozliczanie podatku odroczonego.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-obsługa recepcji; umawianie wizyt, obsługa interesantów, przyjmowanie i rozliczanie wpłat-pomoc lekarzom podczas przyjmowania wizyt-praca ze zwierzętami-czynności techniczno-porządkowe; wyprowadzanie psow, dbanie o ład i czystość na terenie kliniki, prace porządkowe
POLVET HEALTHCARE TEODOROWSKI Sp. J. - 2017-08-04 - Mikołów (śląskie)
Specjalista ds. ochrony środowiska
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2017-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Uczestniczenie w pracach zespołu realizującego zadania w zakresie: -Przygotowania kalkulacji ofert handlowych - Przygotowaniazamówienia do produkcji i montażu - Zabezpieczenia materiałów doprodukcji i montażu - Opracowania i aktualizacji standardówjakościowych w przedsiębiorstwie - Planowania i rozliczania produkcji- Opracowania dokumentacji technicznej prefabrykatów -Przygotowania dokumentacji powykonawczej
FABET EUROBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Żory (śląskie)
obsługa klienta; sporządzania napojów zimnych i gorących;
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży.Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa, sprzedaż na portalu aukcyjnym allegro, współpraca z działem marketingu przy tworzeniu kompanii promocyjnych, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
- współpraca z inwestorem i ekipą budowlaną
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Grójec (mazowieckie)
Szeroko rozumiana obsługa klientów, aktywne poszukiwanie nowych klientów, praca w biurze jak i w terenie, opracowywanie ofert dla klientów.
ELTRIM KABLE Sp z o.o. - 2017-06-19 - Ruszkowo (warmińsko-mazurskie)
Staż
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej. Stanowisko samodzielne, wymagające odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Dodatkowo prowadzenie spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-10-26 - Bytom (śląskie)
Spawanie konstrukcji stalowych, zarówno stal czarna jak i kwasowa, cieńkie blachy, profile. Spawanie na podstawie rysunków technicznych i izometrycznych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DREWMAX" - 2017-06-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Wdrożenie w przygotowanie ofert handlowych. Wsparcie procesu sprzedaży /kontakt z klientem biznesowym/. Tworzenie bazy danych. Przygotowanie technicznych wycen dla klientów. Wspołpraca z firmami produkcyjnymi. Przyjmowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
-profesjonalna telefoniczna obsługa klienta -praca w trybie połączeń przychodzących-realizacja indywidualnego planu sprzedaży -przedstawianie ofert oraz warunków współpracy dopsaowanych do potrzeb klienta
kontakt przez OHP - 2019-05-24 - Łódź (łódzkie)