SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI I ROZWOJU PRZEMYSŁU Ustroń oferta pracy SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI I ROZWOJU PRZEMYSŁU
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
Data publikacji: 2017-02-10
Lokalizacja: Ustroń (śląskie)
Pracodawca: SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daszyńskiego 64/AA, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca pon.-pt. 7-16gotowość do wyjazdów służbowych
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI I ROZWOJU PRZEMYSŁU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustroń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustroń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość systemu ISO/TS 16949
Nazwa pracodawcy: SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 64, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: C.V.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Ustroń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustroń
Ulica pracodawcy: Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 64
Profil działalności pracodawcy:
branża automotive, tapicerowanie podłokietników, zagłówków i drzwi dla samochdów HUINDAIlinia produkcyjna-wąsko wyspecjalizowane odcinki -stanowiska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2017
Data dodania oferty pracy: 08.02.2017
Oferta pracy ważna do: 08.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism,- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzedu w sądach i innych organach,- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia dla bezrobotnych do 30r.ż.Kontakt z klientem, sprzedaz produktów i usług, montaż okien, obsługa agregatu do natrysku piany poliuretanowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Sufczyn (mazowieckie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
zaopatrzenie produkcji, rozładunek i załadunek towaru
MILA PAPIER Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
-
Firma Usługowa "Pescar" Patryk Urban - 2016-05-12 - Kościerzyna (pomorskie)
Specjalista do spraw rozliczeń
ASTALDI S.P.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-12-11 - Masłowo (wielkopolskie)
PRACA WE WSZYSTKICH DOMACH KULTURY PODLEGŁYCH MOK-W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB PRACODAWCY.OPIEKA MERYTORYCZNA NAD KOŁAMI I SEKCJAMI ZAINTERESOWAŃ MOK,SPORADYCZNA OBSŁUGA TECHNICZNA WYDARZEŃ KULTURALNYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ MOK,PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI,SPORZĄDZANIE UMÓW,ZAMIESZCZANIE INFORMACJI PROMOCYJNYCH NA STRONIE INTERNETOWEJ I PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH.
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY - 2016-01-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przygotowanie produktów sprzedaż produktów sprzatanie oraz prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kraków (małopolskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Wołów (świętokrzyskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
-kontrola warunków BHP na stanowisku pracy - prowadzenie postępowań powypadkowych, analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz potencjalnych zagrożeń -planowanie i nadzorowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy -pełne prowadzenie i zarządzanie zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska i BHP Wynagrodzenie od 2500 do negocjacji (możliwa wyższa stawka). Pracodawca prosi osoby zainteresowane o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę.
Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek" - 2017-02-23 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Mielec (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Luboń (wielkopolskie)
j.w.
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie ofert techniczno-handlowych, doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
HULANICKI - BEDNAREK Sp. z o.o - 2016-08-18 - Chełm (lubelskie)
sprawy kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Wąsosz (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Pawłowice (śląskie)
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)
Praca w dziale technologii produkcji; przygotowanie produkcji; testy; próby; kontakt z dostawcami maszyn/materiałów; kontakty wewnętrzne w grupie Bader. Praca w systemie trzyzmianowym od 06:00 do 14:oo ,od 14:00 do 22:00 i od 22:00 do 06:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert cenowych na produkty Oracle dla klientów i partnerów biznesowych z Wielkiej Brytanii i USA.
ARROW ECS SERVICES Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; obsługa połączeń przychodzących/infolinia brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta.
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-05-25 - Siedlce (mazowieckie)
1. Przygotowanie strategii marketingowej w firmie - planowanie, koordynacja i realizacja działań w tym zakresie. 2. Udział w kształtowaniu polityki sprzedaży usług, przygotowywanie ofert. 3. Kreowanie dobrego wizerunku firmy ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter, You Tube). 4. Analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji. 5. Wdrażanie przedsięwzięć służących pozyskiwaniu klientów. 6. Udział w oficjalnych spotkaniach firmowych i akcjach promocyjnych, reprezentowanie firmy na imprezach handlowych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2017-01-04 - Polkowice (dolnośląskie)
ANALIZA SPRAWY OSOBY POSZKODOWANEJ W WYPADKU KOMUNIKACYJNYM, PISANIE WNIOSKÓW DO UBEZPIECZYCIELI, ROZMOWA Z KLIENTEM O ETAPIE SPRAWY, PISANIE ODWOŁAŃ, NAKAZÓW, NADZÓR NAD PROCESEM LIKWIDACJI PROWADZONYCH SZKÓD WYMAGNIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PREFEREOWANE ADMINISTRACJA, EKONOMIA, PRAWO, UBEZPIECZENIA, DOBRA ORGANIZACJA CZASU PRACY, UMIEJĘTNOŚC PRACY Z KLIENTEM, ŁATWOŚĆ FRMUŁOWANIA MYŚLI, PISANIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, MILE WIDZIANA PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM CV NA ADRES EMAIL:P.LIEBNER (at) AKA-ODSZKODOWANIA.PL
Aka Dochodzenie Odszkodowań Patryk Liebner - 2017-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzi rozpoznanie i zapobiega przestępczości, wykroczeniom oraz zjawiskom kryminogennym, zapewnia spokój i porządek w miejscach publicznych
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie - 2018-05-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca w godzinach od 7.30 do 15.30, kontakt z klientem biznesowym, pozyskiwanie klientów
Centrum Szkoleń EXPERT Barbara Jakubowska - 2017-05-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedażowej w systemie,odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłej,prowadzenie reklamacji oraz niezgodności ilościowych i jakościowych (zarówno od dostawców/odbiorców zewnętrznych, jak i zaopatrywanych filii) współpraca z zaopatrywanymi filiami oraz działami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.) współpraca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie kosztów transportu czynny udział w projektach logistycznych dotyczących procesów magazynowych.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; biegła znajomość jęz. rosyjskiego i ukraińskiego; zakres obowiązków: kontakty z gośćmi z Ukrainy i Rosji;
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Gliwice (śląskie)
rejestracja zgłoszeń z urzedów celnych, kontakt z biurami obsługi klienta w kraju i za granicą telefonicznie i mailowo
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-11-13 - Zakopane (małopolskie)