SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Luboń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Luboń (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Luboń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 18.05.2016
Data zakończenia pracy: 17.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), rolnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- samodzielność- umiejętność współpracy w zespole- kreatywność- komunikatywność- sprawna obsługa programów World, Excel
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 12.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenia umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-11-18 - Tarnów (małopolskie)
przygotowywanie wniosków dot. wydawania decyzji środowiskowych, uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w zakresie spraw dot. ochrony środowiska i gospodarki odpadami prowadzonych przez Kancelarię
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
Prace biurowe, obsluga klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pianowo (wielkopolskie)
Obsługa turystów, przyjmowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych apartamentów do sieci, kontakt z partnerami firmyPraca na umowę o pracę od 9 do 17 w Kołobrzegu.
SUN & SNOW Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska:* obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych* prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur* sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym* obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży* prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników)* koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami)Wymagania* samodzielność, umiejętność rozmowy z klientami* kultura obsługi* dokładność, staranność* znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanymOferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
NADZÓR NAD SEGREGACJĄ ODPADÓW;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, WIEDZA NT. OCHRONY ŚRODOWISKA, 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO;
BFK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów firmy oraz poszukiwanie nowych Klientów biznesowych.Przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji.Monitorowanie i analizowanie rynku.Prowadzenie rejestrów i zestawień sprzedażowych.Analizowanie kosztów i metod wytwarzania produktów.Monitorowanie przebiegu realizacji zleceń.
WELDON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Brzezówka (podkarpackie)
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2018-02-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Dokonywanie kalkulacji i raportowanie kosztów działalności, sporządzanie analiz finansowych dotyczących różnych sfer działalności przedsiębiorstwa, wycena nowych produktów, analiza rentowności i rekomendowanie optymalnej struktury portfela produktówi. Wspomagania windykacji należności od klientów. Tworzenie i rozwój narzędzi analitycznych, wspomagających działalność operacyjną. Pracodawca ofertuje interesująca i stabilna prace w stale rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, motywujący system wynagrodzeń, przyjazną atmosferę i dobre warunki pracy w młodym, kreatywnym zespole.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie księgi handlowej, sporządzanie sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
- nadzrorowanie stanu BHP- opracowywanie regulaminów, instrukcji, postępowania powypadkowe- prowadzenie szkoleń BHP- sporządzanie sprawozdań- pełnienie funkcji inspektora ochrony przeciwpożarowej
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Optymalne planowanie produkcji przy uwzględnieniu ograniczeń takich jak: zapotrzebowanie od klenta, kalendarz produkcyjny, dostępność pracowników, dostępność komponentów, udoskonalenie procesów w występujących w planowaniu produkcji, utrzymywanie stałego kontaktu z klientem: przeprowadzanie analiz, porównać i zestawień niezbędnych do prawidłowgo formułowania planów produkcyjnych (dzienny monitoring, wskaźniki).
FM POLSKA SP Z O.O. - 2017-05-11 - Olszowa (opolskie)
obsługa klienta detalicznego i hurtowego
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Dobczyce (małopolskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie; obsługa komputera; komunikatywność; zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów; utrzymywanie standardów handlowych; profesjonalna obsługa klienta w salonie; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
przeprowadzanie rozmów handlowych, budowanie marki i wizerunku firmy na rynku, opracowywanie oraz realizacja planów strategii marketingowej oraz sprzedażowej, ustalanie oczekiwań potencjalnych klientów oraz przygotowywanie dla nich propozycji optymalnych rozwiązań. Wyjazd delegacje (Polska lub inne kraje)
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2017-10-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
.
ROMAN ROMANOWSKI - PRZEDSIĘBIORSTWO ROMANOWSKI - 2016-07-28 - Sędławki (warmińsko-mazurskie)
współpraca przy planowaniu i realizacji planów utrzymania ruchu (konserwacje prewencyjne, naprawy, remonty) z wykorzystaniem obecnie stosowanego oprogramowania CMMS;zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urzadzeń, instalacji oraz budynków należących do firmy (usuwanie awarii maszyn i urządzeń).
Yagi Poland Factory Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Żarów (dolnośląskie)
sprzedaż wyrobów z tworzyw sztucznych na terytorium Polski, Ukrainy, Rosji i Niemiec
"AILANT" Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dobrych relacji z istniejącymi partnerami handlowymi, przygotowanie i przedstawianie ofert handlowych klientom polskim i zagranicznym, negocjowanie warunków współpracy, organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych, monitorowanie zleceń oraz dbanie o jakość i terminowość dostaw
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2016-10-07 - Strzyżów (podkarpackie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-05-10 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Ochrona obiektów na terenie Legnicy, Kunic, Dobrzejowa, Prochowic.
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2017-02-16 - Legnica (dolnośląskie)
ocena procesów produkcyjnych, kontrola stanów sanitarnych, kontrola pod względem jakości, stosowanie procedur i instrukcji systemu zarządzania jakością, sporządzanie zamówień materiałów specjalistycxznych, realizacja sposobu dostawy lub odbioru zamówionych towarów
Animex Foods Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-05-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw pakowania i opakowań
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Brzozów (podkarpackie)
w/g stanowiska
Republic of Expo Sp. z o.o. Kielce - 2018-05-04 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klientów Biura Rachunkowego
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2018-07-21 - Józefów (mazowieckie)
• Doświadczenie w obsłudze klienta• Biegła znajomość języka czeskiego lub/i słowackiego w mowie i piśmie• Umiejętność pracy w zespole• Komunikatywność• Mile widziana znajomość języka angielskiego
Krakvet.pl sp z o.o. - 2017-12-21 - Kokotów (małopolskie)
Obsługa klientów indywidualnych i firm, sprzedaż zdalna na miejscu.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Bochnia (małopolskie)
Obsługa programów kadrowych, redagowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, kontakt telefoniczny z kandydatami i wstępna weryfikacja ich umiejętności, selekcja kandydatów na stanowiska niskiego i średniego szczebla, pozyskiwanie kontaktów oraz współpraca z partnerami na Ukrainie, poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania pracowników
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Opole (opolskie)