SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI Kraków oferta pracy Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie
Stanowisko: SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: - sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism,- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzedu w sądach i innych organach,- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubicz 25, 31-503 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism,- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzedu w sądach i innych organach,- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Data zakończenia pracy: 15.05.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
- co najmniej 3 rok jednolitych studiów magisterskich na kierunku prawo
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie
Adres pracodawcy:
Lubicz 25, 31-503 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Lubicz
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
- zapoznanie się praktykanta ze strukturą organizacyjną organów nadzoru górniczego, podstawami prawnymi działania oraz zadaniami i kompetencjami wynikającymi z ustawy Prawo geologiczne i górnicze;- zapoznanie się z zasadami prowadzenia postępowania administracyjnego oraz zasadami etyki korpusu służby cywilnej;- zapoznanie się praktykanta z rodzajami dokumentów powstających w toku działalności tut. Urzędu;- zapoznanie się praktykanta z zasadami prowadzenia archiwum zakładowego oraz pomoc przy
Data dodania oferty pracy: 17.02.2017
Oferta pracy ważna do: 20.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2017
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie do uzgodnienia
DAN-STAL Budownictwo Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa kadrowa pracowników, wspłlpraca z instytucjami administracji państwowej. Praca w systemie jednozmianowym.Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec.
Ensila Group Spółka z o.o. Sp.K. - 2018-07-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych- Koordynowanie zleceń produkcyjnych- Obsługa klienta, po przez nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi- Realizacja zamówień- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami- Budowanie sieci kontaktów- Przygotowania dokumentacji wdrożeniowej- Przygotowywania analiz sprzedaży produktów- Wprowadzania do systemu zamówień- Przygotowywania formatek planów produkcyjnych- Zlecania transportów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Kartuzy (pomorskie)
Handel samochodami ciężarowymi. Wyszukiwanie kontahentów z krajów arabskich.Przygotowywanie dokumentów celnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Łódź (łódzkie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy okreslenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Stosowanie właściwych technik , instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników , wykorzystujących ich zalety i ograniczenia . Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów . Współpraca z dyrekcją w okreslaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów . Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane, opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia (TWP) do sieci i obiektów infrastruktury technicznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-03 - Zielona Góra (lubuskie)
- Koordynowanie pracy Opiekunek / Opiekunów- Opieka nad osobą starszą / zależną
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Rawicz (wielkopolskie)
-
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja skupu, , utrzymywanie i nawiazywanie kontaktów handlowych z klientem krajowym i zagranicznym.
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-31 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie list płac dla kilku spółek, administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów i innych nieobecności, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac, przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, GUS itp., bycie osobą pierwszego kontaktu dla pracowników w zakresie wyjaśniania spraw dotyczących płac, sporządzanie informacji o rocznych dochodach dla wszystkich pracowników i przekazywanie ich do właściwych urzędów skarbowych, prowadzenie procesów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy), prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowanie zbiorczych danych źródłowych dotyczących czasu pracy (godziny pracy, urlopy, L4), rozliczanie czasu pracy, obsługę umów zleceń, umów o dzieło, przygotowanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik).
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Nysa (opolskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
opracowywanie strategii marketingu internetowego zorganizowanej części przedsiębiorstwa, wypracowanie wizerunku marki na rynku wschodnim za pośrednictwem mediów elektronicznych, przeprowadzanie badań rynku, zaplanowanie budżetu marketingu internetowego, współpraca z rosyjskojęzycznym zespołem firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń reklamacji, rejestracja w systemie, udzielanie klientom informacji kompleksowej oraz pomocy technicznej. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Komunikatywność, odporność na stres. Kompetencje techniczne będą dodatkowym atutem. (znajomość j angielskiego będzie dodatkowym atutem).
Armatoora S.A. - 2017-06-29 - Nisko (podkarpackie)
Poszukiwanie klientów na rynku wschodnim. Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami. Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Poszukiwanie i wdrażanie na rynku wschodnim nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego (RTV/GSM/AGD) I linia wsparcia, udzielanie pomocy w zakresie obsługi sprzętu, kierowanie do serwisów, wyszukiwanie adresów najbliższych serwisów, wysyłanie instrukcji obsługi itp., administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Proste prace manualne, - Pakowanie jednostkowe i zbiorcze towaru, oklejanie, praca w godz. 8-16
Chameleon S.A. - 2016-04-21 - Opole (opolskie)
Wykonywanie zadań z zakresu przygotowania, realizowania i oceniania programów i projektów krajowych oraz międzynarodowych z zakresu aktywizacji społecznej i zawodowej, promocji zatrudnienia i współpracy międzynarodowej. Inicjowanie, koordynacja i wdrażanie realizacji projektów systemowych i regionalnych współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych w ramach działań ustawowych OHP.
kontakt przez OHP - 2018-10-25 - Kraków (małopolskie)
- Pisanie prostych pism urzędowych- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w jednostce i systemem EZD- Pomoc w przygotowywaniu i obsłudze szkoleń pracowniczych- Archiwizacja dokumentów- Wsparcie w realizacji bieżących zadań wydziału
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2015-09-28 - Opole (opolskie)
Telefoniczne odbieranie zgłoszeń, klasyfikacja i rejestracja w systemie oraz zapewnienie wsparcia klientom.
"Goran" sp. z o.o. - 2016-02-24 - Biała Niżna (małopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów
1. MYRLAND Szymon Myrlak 2. FOREVER sp. c. Tomasz Rydz, Szymon Myrlak - 2018-04-10 - Brzeźnica (małopolskie)
wykonywanie połączeń wychodzących w celu umówienia klientów na spotkania o tematyce zdrowego przygotowywania posiłków
"COLTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-10 - Lublin (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)
Księgowanie i wystawianie dokumentów księgowych, kontrola zgodności zamówień i kompletności dokumentacji, kontrola rozliczeń i kosztów, wyjaśnianie pozycji otwartych i przygotowywanie wezwań do zapłaty, kontrola obiegu dokumentacji (faktur).
FORTUNA E&V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie projektów umów, prowadzenie rejestrów, obsługa klienta
Kancelaria Notarialna - Beata Wałęga - 2015-12-02 - Oborniki (wielkopolskie)