SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU DZIAŁU SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA Zabrze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU DZIAŁU SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Data publikacji: 2016-05-20
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850zł brutto + premia i prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU DZIAŁU SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, bardzo dobra organizacja pracy na samodzielnym stanowisku, odwaga i komunikatywność, zdolności analityczne i organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, biegła znajomość pakietu MS OFFICE, rzetelność, dokładność, chęć poszerzania wiedzy, umiejętność pracy w stresie w warunkach ograniczonego czasu. Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu klientów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Pl. Krakowski 9, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwo szkolne, świadectwa pracy.CV przesłać na adres e-mail : marketing (at) agm-konsulting.pl lub kontakt telefoniczny w godzinach od 8.00 do 15.00 tel. 795456336.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Adres strony pracodawcy: www.agm-konsulting.pl
Ulica pracodawcy: Pl. Krakowski
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.05.2016
Data dodania oferty pracy: 20.05.2016
Oferta pracy ważna do: 15.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji, wystawianie faktur
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa koparki kołowej, rozładunek i załadunek aut.
DK RECYKLING Sp. z o.o. Sp. K - 2018-02-06 - Rudniki (wielkopolskie)
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie - 2017-08-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Nauczyciel przedszkola: opieka nad dziećmi.Praca w Krakowie na os. Bohaterów Września lub ul. Ujastek (do uzgodnienia z pracodawcą).
K-I-D Dominik Łośko - 2017-08-24 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe techniczne/informatyczne, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, umiejętność pracy w (basecump, trello itp.), doświadczenie w zakresie usług informatycznych, rozwoju oprogramowania, dobra komunikacja z klientem, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym, angielskiego komunikatywnie. Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów z rynków UE, Europy wschodniej (branża dostarczanie usług informatycznych i rozwoju oprogramowania. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
Realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków kierownika kancelarii tajnej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zarządzenia nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 16 grudnia 2011 w sprawie szczególnego sposobu oraganizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, tj.: Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowanie dokumentacji niejawnej nadesłanej do Archiwum oraz wytworzonej w ramach działalności bieżącej instytucji. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej wytworzonej w ramach działalności bieżącej. Przyjmowanie i nadawanie poczty elektronicznej w oparciu o kancelarię elektroniczną z wykorzystaniem sieci Milnet-Z, INTER-MON, a także pocztą tradycyjną i faksem. Przedstawianie Dyrektorowi Archiwum korespondencji wychodzącej do dekretacji, a następnie terminowe jej dostarczanie jej do wykonawców. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w Archiwum, rozlizanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejkawnych, osobisty udział w niszczeniu dokumentów niejawnych, udzielanie wykonawcom informacji o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych; sposobie prszekazywania dokumentów zainteresowanym wykonawcom; sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez poszczególnych wykonawców. SPorządzanie i uaktualnianie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Archiwum. Osobiste wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z realizacją formalnej strony wytwarzania i obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą "TAJNE" 9 "śCIŚLE TAJNE".
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami porządkowymi, dostarczanie pracownikom środków czystości i narzędzi. Współpraca z zarządcą sprzątanego terenu.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-11-20 - Gdynia (pomorskie)
SZACOWANIE ILOŚCI ZAMAWIANEGO TOWARU, ZAMAWIANIE TOWARU, GOSPODARKA MAGAZYNOWA - PROWADZENIE MAGAZYNU, DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2016-10-14 - Rogoźnica (podkarpackie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp.z o.o. - 2016-02-16 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
obsługa biura, benificjentów, pomoc w realizacji projektów
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Stryków (łódzkie)
Samodzielna obsługa maszyn CNC wraz z elementami umiejętności ustawiania tych maszyn. Przygotowanie dokumentacji technicznej.
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kontakty i współpraca z biurami turystycznymi w Polsce i Rosji. Uczestnictwo w targach turystycznych w Polsce i zagranicą. Tworzenie materiałów reklamowych w języku rosyjskim i angielskim.
PPHU ROKO - 2017-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie dań, serwowanie, pieczenie ciast, wykonywanie posiłków zimnych
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
• prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera, prace biurowe zwiazane z przygotowaniem technologii, organizacją produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH "KUPRYT II" sp. z o.o. - 2018-04-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Metrix Metal Sp. z o.o. Tczewzatrudni:SPECJALISTĘ DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKAWymagania :- Wykształcenie wyższe kierunkowe,- Praktyczna znajomość przepisów i zagadnień z zakresu ochrony środowiska i BHP,- Znajomość wamgań normy ISO 14001,- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane,- Umiejętność pracy w zespole,- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,- Dobra znajomość pakietu MS Office,- Dobra znajomość języka angielskiego.Oferujemy:- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację, poczucie bezpieczeństwa,- Stałe, terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),- Dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- Uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- Bogaty pakiet socjalny: bilety do kina, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-11-15 - Tczew (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie prac związanych z sieciami energetycznymi. Praca w stabilnej polskiej firmie.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ROBOTNIK" w Zamościu - 2016-09-21 - Zamość (lubelskie)
- PRACĘ NA PEŁNY ETAT W STABILNEJ, PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE- ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE 3000- 4000 ZŁ BRUTTO- MOŻLIWOŚĆ ZDOBYCIA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO I ROZWOJU OSOBISTEGO- NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY- PRACA JEDNOZMIANOWA, BIUROWA, OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKUOSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O WYSYŁANIE CV NA MAILA: REKRUTACJA (at) FRAC.PL Z DOPISKIEM"SPECJALISTA DS. ANALIZ".NA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z 29.08.1997 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, DZ. U. NR 133, POZ. 833 Z PÓŹN. ZM.)". ADMINISTRATOREM DANYCH JEST FRAC HANDEL SP. Z O.O. AUTO-MARKET S.K.A. Z SIEDZIBĄ W RZESZOWIE, KOD POCZTOWY 35-959 RZESZÓW, UL. LWOWSKA 6.
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi klientami firmy, zawieranie kontraków handlowych, obsługa klientów kluczowych
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klientów biura podróży, proponowane wynagrodzenie od 2000 zł brutto - do negocjacji, w zależności od kwalifikacji. Praca w godzinach 09.30 - 17.30
Axis Agencja Gospodarcza Elżbieta Śliwko - 2017-10-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prace biurowe,wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Krężołek (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
wykonanie form montażu na stołach; włożenie w formy zbrojenia i zamontowanie wbudowanych elementów; zabetonowanie i obróbka betonu; kosmetyka wykonanych elementów; terminowa realizacja budowy zgodnie z jej harmonogramem, miejsce pracy Niemcy
G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Analiza zapytań ofertowych,przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji techniczno- handlowych.
Przedsiębiorstwo Concept Stal B&S Lejman Spółka Jawna - 2016-02-09 - Chełm (lubelskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Krasne (podkarpackie)
1.Księgowanie dokumentów finansowych w systemie komputerowym 2.Klasyfikacja kosztów związanych z działalnością spółki według zakładowego planu kont (Cost Center) oraz prowadzenie ewidencji kosztów.3.Wystawienie faktur sprzedaży dla klientów 4.Realizacja procedury płatności dostawcom lokalnym, krajowym i międzynarodowym, zapewniające zgodność z terminami płatności. 5.Realizacja płatności obowiązkowych gwarantujące zgodność z terminami płatności.6.Zarządzanie kasą 7.Uzgodnienie kont: miedzy wewnętrzną księgowością i wynikami zewnętrznego biura rachunkowego.8.Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Realizacja założonych działań marketingowych.
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKOŁAJ GRONOWSKI - 2017-01-31 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)