SPECJALISTA DO ZARZĄDZANIA BAZĄ TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWĄ R124/0482-124/17 Mikorzyn oferta pracy ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKOŁAJ GRONOWSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DO ZARZĄDZANIA BAZĄ TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWĄ R124/0482-124/17
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
Data publikacji: 2017-01-31
Lokalizacja: Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKOŁAJ GRONOWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-732 Mikorzyn 19, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO ZARZĄDZANIA BAZĄ TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWĄ R124/0482-124/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikorzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubanie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, doświadczenie minimum 3 lata na podobnym stanowisku, zdolności analityczne, dyspozycyjność i zaangażowanie w realizacje powierzonych zadań
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKOŁAJ GRONOWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-732 Mikorzyn 19, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV z aktualnym zdjęciem i listem motywacyjnymPracodawca skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami.W przesyłanej aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: włocławski
Gmina pracodawcy: Lubanie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikorzyn
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 31.01.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
umiejętność tworzenia ofert handlowych, telefoniczne pozyskiwanie klienta
BLASZANY BĘBENEK Sebastian Sienkiewicz - 2016-05-18 - Trzebinia (małopolskie)
1. Nauka organizowania kursów/szkoleń kierowców.2. Nauka prowadzenia dokumentacji szkoleniowej.3. Zapoznanie się z rozliczeniem czasu pracy instruktorów i pojazdów z GPS.4. Nauka prowadzenia programu szkoleniowego ELKA.5. Nauka obsługi kasy fiskalnej i sporządzania raportów kasowych.6. Nauka sporządzania sprawozdań ze szkoleń, prowadzenia ewidencji materiałowej.7. Nauka prowadzenia dziennika korespondencji.8. Zapoznanie się z regułami dot. reklamy ośrodka.9. Nauka obsługi klientów w ośrodku szkoleniowym. 10. Zapoznanie się z wewnętrznymi procedurami ISO.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Gryfino (zachodniopomorskie)
j.w.
AMAD Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Łomianki (mazowieckie)
Brak danych
Resource Polska Meland Sadowski Sp. J. - 2018-03-28 - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych, nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy, przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych, koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych, kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów, sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Marcelów (łódzkie)
przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie do systemu rozliczeń i zakupów towarów, przekazywanie i ewidencjonowanie faktur zakupów, pozyskiwanie towarów w dobrej cenie
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Gdynia (pomorskie)
przewóz stali, głównie na terenie śląska, a także na terenie całego kraju,
F.T.H. "GAMAR" Ślimok Marek - 2016-09-08 - Piekary Śląskie (śląskie)
Wykonywanie prewencji robotów i systemów sterowania, analizowanie problemów, nadzór nad linią produkcyjną.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
dokonywanie telefonicznych rezerwacji oraz e-mail, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
ST INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-27 - Niechorze (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie Klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, prowadzenie negocjacji z Klientem, telefoniczna obsługa Klienta, pozyskiwanie Klientów Biznesowych na podległym terenie, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą podczas Giełdy pracy organizowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku dnia 22.01.2016 r. o godz. 10:00 w sali 207 (II piętro)
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
dopuszczanie do sprzedazy produktów przeznaczonych na rynek pozaeuropejski. Gromadzenie wymaganej dokumentacji dot. produktów na rynek pozaeuropejski. Śledzenie zmian dot. certyfikatów bezpiczeństwa oraz innych aktów prawnych związanych z produktem dla rynku pozaeuropejskiego. Wprowadzanie informacji o certyfikatach bezpieczeństwa do systemu komputerowego oraz przekazywanie ich klientom. Weryfikacja poprawności oznakowanych produktów.
kontakt przez OHP - 2017-03-13 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji kadrowej i płacowej, przygotowywanie listy płac - obliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji i zaświadczeń dla pracowników, kontakt z urzędami, prowadzenie spraw związanych z ZUS, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz firmy, współpraca z innymi działami firmy. Umowa o pracę na zastępstwo.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż i obsługa klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie ofert, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL ANNA KOTLICKA - 2016-10-31 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Chojnice (pomorskie)
zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w należytym stanie technicznym sprzętu, maszyn i urządzeń budowlanych, nadzór nad produkcją pomocniczą dla poszczególnych budów, rozdysponowanie na budowy materiałów i sprzętu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE STRYKOWSKI SPÓŁKA Z O .O, SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-03 - Radzimów Dolny (dolnośląskie)
- Obsługa klienta (w tym zagranicznego).- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Mile widziana znajomość systemu informatycznego IMPULS. Wymagana znajomość języka ANGIELSKIEGO oraz języka NIEMIECKIEGO w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość zagadnień INTRASTAT.
GONAR - SYSTEMS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów biura rachunkowego w zakresie płac - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, umów zleceń, deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych związanych z wynagrodzeniami oraz w ograniczonym stopniu - dla kilku klietnów - obsługa w zakresie kadr. Możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu, a także na umowę zlecenie. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracdoawcą - e-mail: biuro (at) abem.pl, tel.: 71 792 49 04.
Biuro Usług Księgowych ABEM Bednarska, Maluszczak Sp. j. - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż świątecznego karpia
kontakt przez OHP - 2017-11-13 - Brzesko (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, obsługa kasy, obsługa dostaw, zamówień. Praca w godzinach: 06:00-14:00, 10:00-18:00. Miejsce pracy Konstantynów Łodzki ul. Łaska 11 oraz w Łodzi ul. Przełajowa 6 lok. 5
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Poświętne (mazowieckie)
Ofertowanie, zawieranie i realizacja umów handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
Sprawdzanie sald, obsługa klientów ukraińskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert, przygotowywanie dokumentów, działa marketingowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Płock (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej. Profesjonalna obsługa klienta. Kontrola towaru. Dbanie o pozytywny wizerunek sklepu.
kontakt przez OHP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
obsługiwanie kasy fiskalnej, terminala płatniczego, przyjmowanie od klientów zamówień, doradzanie w zakresie wyborupotraw i napojów, przygotowywanie napojów zimnych i gorących, wydawanie posiłków, utrzymanie miejsca pracy wczystości, dbanie o czystości w lokalu.umowa zlecenia+ZUS, wynagrodzenie miesięcznie, przepracowywanie około 80 godzin w miesiącu, praca w godzinach od 11 do 22,
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)