SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI Iława oferta pracy Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: do 2 750 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Data publikacji: 2017-08-18
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Jana Pawła II 8, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
premia kwartalna (300,00zł brutto) + premia roczna (1200,00 zł brutto) + nagroda za polecenie pracownika do pracy (maksymalnie 400,00 zł brutto)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier organizacji i planowania produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (technologia żywności lub pokrewne), warunki konieczne: dobra znajomość MS Office i i ukierunkowanie na wysoką jakość obsługi klienta; mile widziane: doświadczenie w dziale planowania produkcji, znajomość procesu produkcyjnego, znajomość j. angielskiego, zdolności analityczne. wynagrodzenie zasadnicze 2750 zł brutto + premia kwartalna (300,00zł brutto) + premia roczna (1200,00 zł brutto) + nagroda za polecenie pracownika do pracy (maksymalnie 400,00 zł brutto)Kontakt: ilawa.rekrutacja (at) animex.pl i mój numer telefonu 896490545
Nazwa pracodawcy:
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Aleja Jana Pawła II 8, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Aleja Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier organizacji i planowania produkcji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.08.2017
Data dodania oferty pracy: 17.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja danych, praca w exel i dedykowanym programie
kontakt przez OHP - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zamówień handlowych, sprawdzanie i weryfikacja poprawności dokumentacji sprzedażowych, przygotowywanie raportów, statystyk i analiz rynku. Prowadzenie dokumentacji handlowej, bieżące wsparcie działu handlowego
ALPAN Maciej Pankiewicz - 2016-04-15 - Płock (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego, analiza przepływu danych, pełen zakres informatyczny, zabezpieczanie strony internetowej przed Hakerami
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień klientów zgłaszających się do jednostki. Miejsce pracy MCK w Śremie, ul. Staszica 3. Praca w godzinach 7.045-15.45
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-03-09 - Śrem (wielkopolskie)
NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, PRZYJMOWANIE, RALIZOWANIE I OPIEKA NAD ZAMÓWIENIAMI KLIENTÓW, PROJEKTOWANIE PREZENTACJI I OFERT, DORADZTWO ZWIĄZANE Z WYBOREM PRODUKTU, KONTAKT Z KLIENTAMI Z WIELKIEJ BRYTANII, NIEMIEC, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (KIERUNKI POWIĄZANE Z MARKETIINGIEM), DOŚWIADCZENIE W HANDLU I KONTAKCIE Z KLIENTAMI (JAKO SPRZEDAWCA, HANDLOWIEC, DORADCA KLIENTA ITP.), DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA: ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, POLSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Proste, rutynowe prace związane z różnymi etapami budowy.Praca na terenie Częstochowy lub wg zleceń na terenie Polski delegacje - pracodwca zapewnia zakwaterowanie i transport
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Częstochowa (śląskie)
1.Tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie.2.Przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie.3.Informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów.4.Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów.Umowa na okres próbny 3 miesiąceGodziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Słupsk (pomorskie)
marketing, promocja hotelu, odowiadanie na zapytania ofertowe, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
specjalista do spraw sprzedaży,prowadzenie sprzedaży zgodnie z opracowaną polityką handlową, uzgadnianie z firmami przewozowymi terminów dostaw oraz tras, wystawianie dokumentów sprzedaży klientom i ich ewidencja ilościowo-wartościowa, comiesięczne uzgadnianie ilości sprzedanej pianki, stała współpraca z klientem. wykonywanie zleconych analiz w zakresie sprzedaży
JOONGPOL sp z o.o. - 2017-09-27 - Mielec (podkarpackie)
współtworzenie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, współtworzenie i moderacja treści pojawiających się na profilach społecznościowych, komunikacja z użytkownikami, tworzenie i angażowanie społeczności, projektowanie interakcji
CYFROWA FOTO Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Świlcza (podkarpackie)
-
CHIMERA CENTRUM SPA Sp.j. J.M. BAGIŃSCY - 2017-04-07 - Niechorze (zachodniopomorskie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabierzów (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
JAŚKOWIAK PROMOCJA PHU ŁUKASZ JAŚKOWIAK - 2016-10-19 - Pleszew (wielkopolskie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażąnie w Polsce- projekt zastosowań informatyki.Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Zabierzów (małopolskie)
przygotowanie elementów opracowań: wnioski, biznesplany, studia wykonalności; współpraca przy przygotowywaniu i weryfikacji dokumentów o charakterze analitycznym; kontakt z klientami; przygotowywanie wzorów dokumentów/pism/odpowiedzi;
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Krupski Młyn (śląskie)
Specjalista ds. zapewnienia jakości
GEMO-SILESIA Sp. z o. o. - 2016-11-16 - Chorzów (śląskie)
ospowiedzialność za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami koreańskimi, aktywne prowadzenie wielotorowego researchu koreańskich gier, odpowiedzialnośc za budwowę dobrego wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Kraków (małopolskie)
jw.
LAFARGE POLSKA S.A. - 2016-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja działań marketingowych firmy na poziomie międzynarodowym. Głównie kontakty biznesowe z Armenią (wyjazdy służbowe) bezpośredni kontakt z klienetm z Armenii
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta telefoniczna lub mailowa
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
Planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;Utrzymywanie optymalnego stanu magazynu;Rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawami;Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw;Poszukiwanie nowych dostawców;Utrzymanie bazy danych o dostawcach;Budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami;Zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców;Współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych;Kontakt z dostawcami zewnętrznymi;Nadzór nad pracą magazynu;Planowanie i organizowanie serwisów i przeglądów maszyn;Zarządzanie flotą samochodów;
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
Współpraca z przedstawicielami handlowymi kraj- przyjmowanie zamówień z systemu , telefonicznie i mailowo- przetwarzanie zamówień, poprawianie, sprawdzanie zgodności cen z obowiązującymi rabatami, promocjami i indywidualnymi ustaleniami,Obsługa klientów indywidualnych, , przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych bezpośrednio od klientówPraca w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
kompletacja towaru
TIMMON.COM SP. Z O.O. - 2016-06-09 - Plewiska (wielkopolskie)
Obsługa klientów i przedstawicieli, odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, czatem, mailem, faxem, pocztą tradycyjną, rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy lub przedstawienia nowej oferty. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów.Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00, umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.cominformacja o ofercie w sali E.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-04-05 - Katowice (śląskie)
kompleksowe realizowanie procesu zaopatrzenia na potrzeby działu technicznego (części do maszyn, podzespoły, serwisy), koordynowanie dostaw i monitorowanie ich terminowości (bieżące reagowanie na pojawiające się problemy), przygotowywanie zapytań ofertowych na bazie specyfikacji dostarczonych przez dział utrzymania ruchu, analiza rynku oraz wyszukiwanie najlepszych dostawców, negocjacje handlowe, raportowanie wyników do przełożonych, prowadzenie i opieka nad dokumentacją techniczną i zakupową, czuwanie nad terminowością przeglądów i serwisów, bezpośrednia współpraca z serwisami zewnętrznymi, działem produkcji oraz działami wspomagającymi produkcję
Petralana SA - 2018-01-25 - Bytom (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)