SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: do 1 050 PLN
Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
Data publikacji: 2018-09-17
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2018
Data zakończenia pracy: 12.10.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wiedza w zakresie rekrutacji pracowników, mile widziana wiedza w zakresie kompleksowego przygotowywania procesu rekrutacji, znajomość j. rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.09.2018
Data dodania oferty pracy: 17.09.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2018
Podobne oferty pracy
bieżące planowanie i realizacja zaopatrzenia oraz rozliczanie stanów magazynowych na potrzeby realizowanych w firmie projektów; planowanie dostaw, realizacja zamówień krajowych i zagranicznych, negocjowanie cen, aktualizacja danych w systemie bazodanowym
elPLC Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Tarnów (małopolskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży systemów kominowych w programie OPTIMA. Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 346 53 41 lub e-mail: biuro (at) umet.pl
UMET Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Iwiny (dolnośląskie)
KOSZENIE BOISK I POBOCZY, SPRZĄTANIE CHODNIKÓW I ULIC, WERTYKULACJA, AERACJA, SKARYFIKACJA MURAWY NA BOISKACH SPORTOWYCH, MECHANICZNE FORMOWANIE ŻYWOPŁOTÓW
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Grębocice (dolnośląskie)
- dekrestowanie i księgowanie dokumentów- uzgadnianie rozrach. z odbiorcami i dostawcami- naliczanie i rozliczanie różnic kursowych- sporządzanie deklaracji Intrastat- rozliczanie delegacji służbowych- sporządzanie list płac- obliczanie podatku dochodowego i przekazanie do US- obliczanie i przekazanie składek z tyt. ubezpieczeń społecznych do ZUS- sporządzanie umów o pracę- wystawianie świadectw pracy
POMORSKIE CENTRUM OBSŁUGI ROLNICTWA "ELEWATOR JABŁOWO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Jabłowo (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
planowanie prac produkcyjnych i nadzór nad ich realizacją, sporzadzanie ofert oraz kosztorysów i wysyłanie ich do klienta, monitorowanie dostaw towarów wychodzacych na magazyn oraz ich kontrola pod względem jakościowym, opracowywanie raportów i analiz, prowadzenie ewidencji, pomoc w wykonywaniu wycen poszczególnych detali i wysyłanie zapytań cenowych
"PONEFA" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
PRACA W BRYGADZIE PRZY UKŁADANIU MAS BITUMICZNYCH, OBSŁUGA MASZYNY
MOLTER ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWO SPRZĘTOWYCH W RUDNEJ MAŁEJ SP. Z O.O. - 2017-04-19 - Rudna Mała (podkarpackie)
realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów oraz przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów i obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
prace biurowe
ZAKŁAD TRANSPORTOWY "BOJ-TRANS" JANKOWSKI ZBIGNIEW - 2016-03-01 - Gołaszyn (wielkopolskie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-14 - Kęty (małopolskie)
przygotowywanie ofert turystycznych, obsługa klienta, obsługa strony internetowej biura, obsługa kasy fiskalnej, obsługa poczty
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Płock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki:- pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;- zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie srodków ochrony fizycznej w Zarządzie;- prowadzenie szkolenia podstawowego i uzupełniającego w zakresie ochrony informacji niejawnych;- opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;- prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;- reakizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecenia przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,- opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, szkolenia kierowców (w języku ukraińskim), tłumaczenia dokumentów kadrowych na język ukraiński, kontakt z pracownikami w języku ukraińskim, rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zielona Góra (lubuskie)
negocjowanie cen i warunków handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z innymi działami w firmie, realizowanie innych zadań handlowych min. planowanie dostaw surowca, wysyłka towaru za granicę
EFARM MACIEJ ROSNER - 2016-11-28 - Gozdnica (lubuskie)
Brak danych
MiS Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
ewidencjonowanie księgowanie dokumnetów-faktur, obsługa programu bankowego, prowadzenie kasy głownej, sporządzanie deklaracji US, GUS
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Sosnowiec (śląskie)
praca w godzinach od 10.00 do 18.00, obsługa klienta, prace związane z higieną pracy
ROBSON Handel Art. Przemysłowymi Marta B.Kamińska Stargard - 2017-10-12 - Stargard (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
- kontrola utrzymania ustalonych parametrów produktów,- ocena sensoryczna dostarczanych surowców i produkowanych wyrobów, - podejmowanie działań zapobiegających niezgodnościom,- bezpośrednia kontrola produkcji,- raportowanie osiąganych wyników z przeprowadzanych inspekcji,- zarządzanie niezgodnościami wewnętrznymi, generowanie raportów,- nadzór nad sprzętem do pomiarów, kontroli i badań,- podejmowanie działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa pracy, eliminacji wad jakościowych, redukcji strat, zwiększenia wydajności oraz zmniejszenia uciążliwości dla środowiska.
JACOBS DOUWE EGBERTS PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Sułaszewo (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
JERZY KOSEK MARKET BUDOWLANY JEŻYK - 2016-02-09 - Polanka Wielka (małopolskie)
- ewidencja dokumentacji biurowej- obsługa korespondencji firmowej- kontakt z klientem- rozliczenia z kontrahentami- raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- obsługa kasy fiskalnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie kontrahentów i prowadzenie negocjacji, przygotowywanie dokumentów, podtrzymywanie kontaktów z klientami, budoanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pianowo (wielkopolskie)
Nadzór nad surowcami do produkcji chałwy i miazgi, kontakty z kontrahentami z Turcji, praca z pracownikami turecko-języcznymi.
ELIS ALI ESKI - 2017-03-16 - Tuchom (pomorskie)
Zakres obowiązków:- Efektywnie wyszukiwanie potencjalnych klientów- Wspieranie procesów sprzedaży poprzez telefoniczne nawiązywanie kontaktów biznesowych - Wstępna weryfikacji oczekiwań i w zakresie rozwoju lub zmiany systemów medycznych- Skuteczne umawianie spotkań biznesowych- Monitorowanie rynku konkurencji w branży IT- Dbanie o wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z klientemOferujemy: umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt atrakcyjny system wynagrodzeń możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń komfortowe warunki pracySzukamy osób:- Posiadających doświadczenie w inicjowaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientem biznesowym- Posiadających umiejętność budowania skutecznej argumentacji handlowej- Zorientowanych na realizację wyznaczonych celów- Gotowych do zdobywania wiedzy w zakresie naszego systemu medycznego- Samodzielnych i posiadających umiejętność organizacji własnej pracyDodatkowo docenimy:- Podstawową wiedzę w zakresie funkcjonalności medycznych systemów informatycznych - Znajomość branży IT
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw o wydanie pozwolenia wodnoprawnego, spraw dot. urządzeń wodnych, stref ochronnych itp, analiza przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw. Praca w Sandomierzu na jedną zmianę w godz. 7-15
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie - 2018-09-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wprowadzanie danych, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (pomorskie)