SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ Gdańsk oferta pracy FORTUNA E&V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: 1 100 - 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie i wystawianie dokumentów księgowych, kontrola zgodności zamówień i kompletności dokumentacji, kontrola rozliczeń i kosztów, wyjaśnianie pozycji otwartych i przygotowywanie wezwań do zapłaty, kontrola obiegu dokumentacji (faktur).
Data publikacji: 2016-11-29
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: FORTUNA E&V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-855 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie i wystawianie dokumentów księgowych, kontrola zgodności zamówień i kompletności dokumentacji, kontrola rozliczeń i kosztów, wyjaśnianie pozycji otwartych i przygotowywanie wezwań do zapłaty, kontrola obiegu dokumentacji (faktur).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 100 - 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 100 - 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2016
Data zakończenia pracy: 19.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, minimum 7 lat doświadczenia, dokładność, umiejętności analityczne, biegła znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego oraz podstawowa języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 534-182-675.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 7
Nazwa pracodawcy:
FORTUNA E&V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Wały Piastowskie
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.11.2016
Data dodania oferty pracy: 23.11.2016
Oferta pracy ważna do: 02.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymanie czystości w pokojach hotelowych, sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Mielno (zachodniopomorskie)
wypiek ciast, tortów, lodów, deserów
Cukiernia Wyrób Pieczywa wł. M. Przełonczkowski - 2016-09-20 - Świętochłowice (śląskie)
identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, w tym wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
TOMY-KH Sp. z o. o. - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- bieżący kontakt i obsługa klientów- organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami- raportowanie wyników- dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Szczepan Brzeski "ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe" - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet)
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2016-02-19 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowywanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów, aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych, nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.Wykształcenie min. średnie (preferowany kierunek techniczny). Znajomość w zakresie budowy konstrukcji stalowych, znajomość materiałów do produkcji urządzeń reklamowych, znajomość obsługi komputera pakiet Office, umiejętność samoorganizacji pracy, znajomość zasad tworzenia rysunku technicznego, znajomość programów COREL oraz AutoCAD, znajomość rynku reklam, prawo jazdy kat. B (czynne), dyspozycyjność, samodzielność, elastyczność, mile widziane uprawnienia budowlane, mile widziane doświadczenie w projektowaniu lub nadzorze nad produkcją konstrukcji reklamowych (tablice billboardowe, kasetony, litery kasetonowe)
MAIK AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA-BABICZ S.J. - 2016-02-24 - Lublin (lubelskie)
Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
Dino Polska S.A. - 2017-11-09 - Bardo (świętokrzyskie)
administrowanie i nadzór nad systemami,projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w prowadzeniu księgowości w referacie finansowo-podatkowym, pomoc w rozliczaniu inwentaryzacji, pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, pomoc w prowadzeniu księgowości w zakresie dochodwó i wydatków budżetowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Susiec (lubelskie)
Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie ze standardami firmy. Przygotowywanie ofert. Obsługa klientów indywidualnych i grupowych, doradztwo przy zakupie wyjazdów turystycznych, budowanie długoterminowych relacji z klientem. Przygotowanie, obsługa i koordynacja organizowanych imprez turystycznych. Przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz obsługa poczty elektronicznej. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oferta dostępna również dla studentów studiów zaocznych.
STUDENT TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Lublin (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości i zgodności towarów z założonymi normami, kontrola prawidłowości procesów związanych z utrzymaniem systemu HACCP, współudział w tworzeniu dokumentacji jakościowej. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Kołobrzeska Grupa Producentów Ryb Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sprzedaż, obsługa klienta, wysyłanie paczek, obsługa kasy fiskalnej, obsługa sklepu internetowego, dbałość o stany magazynowe
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kutno (łódzkie)
Sprzedaż towaru, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy, opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych, a więc najogólniej rzecz biorąc kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą usług, współpraca z agencjami reklamowymi czy domami mediowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych, ale także analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
Folga Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Człuchów (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
Medyczna Szkoła Policealna nr 3 w Warszawie - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; roczne doświadczenie w pracy w biurze; znajomość procedur administracyjnych; znajomość j. angielskiego na średnim poziomie; znajomość programów MS Office; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji CECH-u bieżącej, archiwalnej wg. Ustalonych wzorów, obsługa urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego, współpraca z instytucjami i rzemieślnikami zrzeszonymi w CECH-u, prowadzenie akt osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)
wprowadzanie do systemu RAKS zamówień, fakturowanie, organizowanie załadunków, kontakty z klientami
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Żyrardów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik biurowy. Mile widziana osoba ze stopniem niepełnosprawności.
Przedsiębiorstwo NORDEKO Mirosław Pelowski - 2017-05-04 - Zblewo (pomorskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stano•koordynacja oraz planowanie procesów magazynowych•rozwój działalności Działu Logistyki Kontraktowej•kontrola zgodności przepływu towaru•zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów•bieżące inwentaryzowanie towarów•dbałość o odpowiednie wykorzystywanie przestrzeni magazynowej•przygotowywanie wycen do Działu Sprzedaży•bieżąca analiza poziomu wypełnienia regałów•przygotowywanie zestawień / raportówMiejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą elektronicvzny: rekrutacja (at) spedimex.plMiejsce pracy:ul Logistyczna Bielany Wrocławskie Oferta w sali: F
Spedimex Sp z o.o - 2016-12-09 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
1. zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie w wymogami pozwolenia wodno-prawnego,2. zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,3. nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków,4. nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie w obowiązującą dokumentacją techniczno-ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji,5. udział w procesie usuwania awarii,6. nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków,7. udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych, współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków,9. nadzór i kontrola nad wynikami badań w wykonywanych w laboratorium. Okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony - rok. Godziny pracy: 7.00- 15.00Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w wysokości 5400 brutto, niezbędne narzędzia pracy, stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pakiet socjalny, interesującą i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Wodociągi Ustka Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Ustka (pomorskie)
Specjalista do ostrzenia narzędzi
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2016-11-22 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
-Prawidłowa obsługa pod kątem kredytów hipotecznych-obsługa aplikacji wykorzystywanych w procesie zawierania umów-kontakt z klientami-ocena dokumentów związanych z udzielaniem kredytów korporacyjnych.Praca od poniedziałki do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)