SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW KORPORACYJNYCH Mikołów oferta pracy FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na brodziki.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW KORPORACYJNYCH
Wynagrodzenie: 6 000 - 8 000 PLN
Zakres obowiązków: -Prawidłowa obsługa pod kątem kredytów hipotecznych-obsługa aplikacji wykorzystywanych w procesie zawierania umów-kontakt z klientami-ocena dokumentów związanych z udzielaniem kredytów korporacyjnych.Praca od poniedziałki do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
Data publikacji: 2017-05-09
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Prawidłowa obsługa pod kątem kredytów hipotecznych-obsługa aplikacji wykorzystywanych w procesie zawierania umów-kontakt z klientami-ocena dokumentów związanych z udzielaniem kredytów korporacyjnych.Praca od poniedziałki do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 6 000 - 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zł brutto (zapewnione minimalne wynagrodzenie+ prowizja)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW KORPORACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 6 000 - 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik do spraw kredytów (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (dowolne), min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość w obsłudze kredytów korporacyjnych, znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym.
Nazwa pracodawcy: FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów
Data dodania oferty pracy: 09.05.2017
Oferta pracy ważna do: 09.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pakowanie produkcji, obsługa maszyn pakujących.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Łódź (łódzkie)
ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej, przygotowanie raportów do centrali, pośrednioczenie w przekazywaniu informcji Centrali
Alucrom Sp.z o.o. - 2016-10-14 - Janów Lubelski (lubelskie)
Prowadzenie kadr w szkole, dokumentacja pracownicza, znajomość Karty Nauczyciela, Kodeks pracy, naliczanie wynagrodzeń pracownikom pedagogicznym, administracji i obsłudze, znajomość programu Vulcan - kadry i płace, obsługa Systemu Informacji Oświatowej
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Przedmościu - 2017-10-17 - Przedmoście (dolnośląskie)
przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, kontakt z klientami, w tym rosyjskojęzycznymi, nadzór nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Runów (mazowieckie)
Zbieranie informacji o rynku, segmentacja rynku, realizowanie badań rynkowych, planowanie organizacji badań rynkowych, wyznaczanie trendów rynkowych, obsługa rynku arabskiego
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2016-11-10 - Sieradz (łódzkie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, bieżąca obsługa wybranej grupy klientów, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy handlowej na rynku niemieckim.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są przysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail:aneta.j (at) dphcompany.com
DPH COMPANY SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Płońsk (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Polski i Ukrainy
WOJ-KAT Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
tworzenie ofert dla klientów; dowóz towaru do klienta, odbiór i wysyłka towaru u kuriera; zamwaianie towaru; negocjowanie cen/warunków;
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Legnica (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań: 1. terminowe naliczanie płac, wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i nadliczbowe, 2. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, 3. przygotowanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzenia osób przechodzących na emeryturę lub rentę oraz RP 7 do przeliczeń już istniejących emerytur, 4. przygotowanie dokumentacji do ZUS-u, 5. podnoszenie kwalifikacji w związku ze zmianami w przepisach dotyczących powierzonych obowiązków, 6. współpraca z głównym księgowym, 7. prowadzenie dokumentacji kadrowej, 8. wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników, 9. prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich, 10. prowadzenie ewidencji obecności i urlopów, Informacja o warunkach pracy: 11. Umowa na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umową na czas próby. 12. Norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin, 13. Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin, 14. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu do 26-go dnia każdego miesiąca, 15. Możliwe rozpoczęcie pracy już od 01 września 2018 r. 16. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce - 2018-08-22 - Ustka (pomorskie)
- opieka i budowanie relacji z obecnymi klientami agencji,- kontakt z obecnymi i nowymi klientami poprzez telefon i e-mail,- przygotowanie ofert i umów dla nowych klientów,- poszukiwania i aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
RedSEO Paweł Rabinek - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
-
METALWIT Łukasz Nadolski - 2017-12-29 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie prezentacji sprzetu, sprzedaz bezpośrednia, opieka klienta, prowadzenie biura, wystawiane faktur
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-04-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
budowa i obsługa stron internetowychoferta pracy dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2018-01-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej wniosków o gwarancje i zabezpieczenia wadialne.
"DROGBUD" PUPH SOBANIAK KAZIMIERZ - 2018-02-14 - Zawoja (małopolskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych (głównie z Ukrainy). Tworzenie baz, organizacja przyjazdu pracowników, kwater, szkoleń, badań. Wdrażanie pracowników do pracy na stanowiskach.
DMK-WORK Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia - 2018-04-06 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie instalacji na podstawie rysunku technicznego oraz instrukcji w języku koreańskim, ścisła współpraca z Projektantem oraz Specjalistą Budowy Strefy Czystej, instalacja urządzeń pomiarowych i regulacyjnych. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, płacowych z elementami księgowości
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2017-05-04 - Brzyście (podkarpackie)
prowadzenie postępowań administracyjnych związanych bezpośrednio z użytkowanymi wodami,wnioskowanie do organów administracji publicznej o pozwolenie np.budowa pomostów,wycinka drzew,itp.,realazacja zadań biurowych związanych z gospodarką rybacko-wędkarską,opracowywanie operatów rybackich oraz przygotowywanie ofert konkursowych na obwody,prowadzenie dokumentacji rybackiej,przygotowywanie planów zarybień wód użytkowych przez Okręg i udział w zarybianiach,planowanie i udział w odłowach kontrolnych i gospodarczych na użytkowanych przez Okręg wodach,udział w innych zadaniach związanych z funkcjonowaniem Zespołu Zagospodarowania Wód i Ochrony Wód
Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie bieżących i okresowych przeglądów stanów budynków, koordynowanie napraw i usterek oraz innych prac zleconych poprzez wyłonienie wykonawcy,nadzór nad prawidłowym przebiegiem zleconych prac, opracowywanie rocznego projektu planu napraw,remontów i inwestycji, przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii itp. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie spółdzielni oraz w terenie.
Spółdzielnia Mieszkaniowa BESKID - 2017-05-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kolportaż gazet na terenie Gliwic.
kontakt przez OHP - 2017-01-13 - Gliwice (śląskie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłania towaru, wystawianie faktur VAT,czuwanie nad realizacją monitoringu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-11-16 - Dołhobyczów (lubelskie)
Obsługa klientów przy sprzedaży odręcznej i realizacja recept
Firma Farmaceutyczna Andrzej Klamut 27-600 Sandomierz ul. A. Asnyka 4 - 2017-04-10 - Oleśnica (świętokrzyskie)
specjalista do spraw marketingu i handlustaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
weryfikacja techniczna i normalizacyjna dokumentów konstrukcyjnejopracowanie norm zakładowych oraz instrukcji ustalających
POLON - ALFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy (praca zdalna)
Blue Education Krystian Żak w Wołowie - 2018-08-09 - Hajnówka (podlaskie)
obsługa zamówień klientów oraz fakturowanie sprzedaży, przygotowywanie i monitorowanieofert handlowych, dbałość o wysoka jakość obsługi klientów oraz efektywność procesu sprzedaży, fachowe doradztwo produktowe, bieżący nadzór nad należnościami, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych.
TiA Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Przeworsk (podkarpackie)
Analiza zasad zatrudniania na terytorium Niemiec
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-12-08 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac protetycznych i ortodontycznych. Kontakt osobisty w godz. 9.00-15.00.
Pracownia Protetyki Stomatologicznej SARDENT Urszula Sarnowska-Kobryń - 2016-07-12 - Stok Lacki-Folwark (mazowieckie)