SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA Płońsk oferta pracy DPH COMPANY SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, bieżąca obsługa wybranej grupy klientów, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy handlowej na rynku niemieckim.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są przysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail:aneta.j (at) dphcompany.com
Data publikacji: 2018-03-07
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: DPH COMPANY SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 26, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, bieżąca obsługa wybranej grupy klientów, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy handlowej na rynku niemieckim.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są przysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail:aneta.j (at) dphcompany.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł/brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum wykształcenie średnie, pożądane wykształcenie wyższe, język niemiecki w stopniu biegłym w mowie i piśmie, mile widziane doświadczenie na podanym stanowisku, znajomość MS Office (w tym Excel), umiejętności negocjacyjne, samodzielność w działaniu.
Nazwa pracodawcy: DPH COMPANY SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Płońska 57, 09-100 Szerominek, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: ..................../2018
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szerominek
Ulica pracodawcy: Płońska
Numer budynku pracodawcy: 57
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 07.03.2018
Oferta pracy ważna do: 06.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt telefoniczny z dyrektorami placówek edukacyjnych: szkół, przedszkoli, bibliotek, domów kultury - prezentacja i sprzedaż książek edukacyjnych
GLOBUS, BANIAK JAROSŁAW - 2016-01-26 - Tychy (śląskie)
sprzedaz ubezpieczeñ majatkowych i osobowych
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
-
P.V. PREFABET KLUCZBORK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-12 - Kluczbork (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa prasy krawędziowej i gilotyny, walcy, prasy mimośrodowej walcy i iinnych urządzeń do kształtowania blach cienkich.
Euro - Hak K. Flisiński - 2017-03-10 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
Sprzedaż telefonów komórkowych i usług telekomunikacyjnych.
MUSIK-SHOP Jacek Krupa - 2015-11-18 - Lubartów (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Białystok (podlaskie)
POMOC W POSTĘPOWANIACH W SPRAWIE USTALENIA I WERYFIKACJI UPRAWNIEŃ DO ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ŚWIADCZENIA WYCHOWAWCZEGO, ŚWIADCZEŃ Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO I ŚWIADCZENIA "ZA ŻYCIEM", WPROWADZANIE DANYCH OSOBOWYCH ORAZ SPRAW BENEFICJENTÓW DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, ARCHIWIZACJA AKT, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ DZIAŁU, PRZYGOTOWANIE PISM I DECYZJI DO WYSYŁKI
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
SPECJALISTA INFORMATYKMiejsce pracy: NOWY SĄCZ I RACIBÓRZKLUCZOWE ZADANIA:- Nadzór nad prawidłowym działaniem systemów informatycznych w zakładzie produkcyjnym-Zapewnienie stałego wsparcia (Help Desk) dla użytkowników sieci komputerowej firmy-Rozwiązywanie problemów dot. infrastruktury i oprogramowania we współpracy z serwisem IT Grupy-Zarządzanie zewnętrznymi dostawcami usług IT zgodnie z obowiązującymi w Grupie SGL standardami bezpieczeństwa IT i ochrony danych-Koordynowanie działań mających na celu wybór i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie technologii informatycznej w obszarach produkcyjnychWYMAGANIA:-Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub podobnym-Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku-Doświadczenie w zakresie procesów i infrastruktury informatycznej oraz zarządzania projektami IT-Umiejętność przeprowadzania analiz i określania potrzeb w zakresie IT-Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2-Samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizacji pracy w środowisku hybrydowym-Umiejętność przedstawiania tematów IT w sposób przyjazny i zrozumiały dla odbiorcy -Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy w międzynarodowym środowiskuPRaCODAWCA OFERUJE:-Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie-Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju-Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjnośćOsoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)w języku polskim i angielskim do dnia 12.11.2017 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.com
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2017-10-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
sporządzanie posiłków zgodnie z jadłospisem i normami żywieniowymi, przestrzeganie stanu sanitarnego pomieszczeń kuchni
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Radom (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów z kraju i zza granicy, kontakt z klientami Polskimi i zagranicznymi, opracowywanie harmonogramu imprez targowych, dbanie o kontakt z klientem, aktywny udział w życiu firmy.
Republic of Expo - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
odpowiednio do stanowiska- zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-01-12 - Rogoźno (wielkopolskie)
- Obsługa klienta biznesowego.- Rozwój bieżących działań.- Rozwój sprzedaży.- Współpraca z Działem Marketingu, Zarządem.- Udział w projektach międzynarodowych.Wynagrodzenie 3000 zł + premia, uzależnione od kompetencji i doświadczenia.
Rębisz Marek ABMmedia INFOrmacje FACHOWE - 2017-06-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
PRZEPROWADZANIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY W FIRMIE ORAZ NA TERENIE FARM WIATROWYCH, DOPRADZTWO W ZAKRESIE STOSOWANIA PRZEPISÓW ORAZ ZASAD BHP, PROWADZENIE DOCHODZEŃ POWYPADKOWYCH, ORGANIZACJA I PROWADZENIE SZKOLEŃ BHP, PROWADZENIE I ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z OBSZAREM BHP I PPOŻ, PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE PRACOWNIKOM TECHNICZNYM SPRZĘTU OCHRONY OSOBISTEJ, WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ZADAŃ OKREŚLONYCH W ROZPORZĄDZENIU W SPRAWIE SŁUŻBY BHP, WSPARCIE INNYCH DZIAŁÓW W FIRMIEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP LUB WYŻSZE UZUPEŁNIONE STUDNIAMI PODYPLOMOWYMI Z ZAKRESU BHPUMIEJĘTNOŚCI:ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU BHP, OCHRONY ŚRODOWISKA I OCHRONY PRZECIWPOOŻAROWEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, DUŻA SAMODZIELNOŚĆ W WYKONYWANIU ZADAŃ, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE ORAZ ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ SZYBKIEGO REAGOWANIA, DOKŁADNOŚĆ, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ,PRAWO JAZDY B, DOŚWIADCZENIE W SŁUŻBIE BHP, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2CV WYSŁAĆ NA E-MAIL; biuro (at) wpm.com.pl
WPM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
osoba z wykształceniem chemicznym minimum średnie wykształcenie znającej tematykę "chemii polimerów"Mile widziane doświadczenie na produkcji
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za planowanie i realizację procesów rekrutacji, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska
TAP Uliana Szczetenko - 2016-01-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maili z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim, wykonywanie poleceń indyjskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynowanie załadunków, wyszukiwanie przewoźników i zlecanie przewozów, nadzór nad transportem od załadunku do rozładunku
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Grójec (mazowieckie)
Negocjowanie warunków handlowych, sporządzanie ofert, sporządzanie umów najmu, planowanie transportu. Praca na umowę o pracę, jedna zmiana, praca w miejscowości Byków gm. Długołęka. Wynagrodzenie do uzgodnienia.Kontakt z pracodawcą: cv przesłać na adres: g.tokarz (at) combros.plInformacja o ofercie w sali G, F, D, E
COMBROS ORZECHOWSCY Sp. J. - 2015-12-01 - Byków (dolnośląskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe, faktury zakupu i sprzedaży; księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego; analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych; współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości; prowadzenie kont pozabilansowych; przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni; rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych; uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji; rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych; zastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie, tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanów materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami, współpraca z innymi działami firmy. zaangażowanie, dokładność, sumienność. Mile widziana znajomość programów magazynowych, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, inicjatywa w działaniu, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w grupie. umowa na 3 miesiące. godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-06-12 - Słupsk (pomorskie)
Wprowadzanie danych dotyczących postępu robót drogowych, branżowych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych.
Gulermark Agir Sanayi Insaat ve Taahhut oddział w Warszawie - 2018-07-05 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
systematyczne pozyskiwanie nieruchomości, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, koordynacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości, organizacja i monitoring przebiegu transakcji, współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje
Edyta Kamińska Liber Lex Nieruchomości - 2018-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa telefoniczna klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Lublin (lubelskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów dla pracowników, rozliczanie pracowników oraz udzielanie niezbędnych informacji pracownikom, obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz pracowników
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
SPRZĄTANIE W SKLEPIE "SMYK" W CH STER;GODZINY PRACY: 07.00 - 11.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY UL.ŁYSKOWSKIEGO 18
AMLUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Planowanie tras dowozu cysternami gazu ziemnego do klientów na terenie Polski.
GASPOL Spółka Akcyjna - 2016-12-06 - Starorypin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa recepcji i urządzeń biurowych
FAMILY PARADISE Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Sominy (pomorskie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B2) – warunek konieczny• Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (poziom min. B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutemObowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i internetowej)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)