SPECJALISTA DS. SPRZEDAZY IMPREZ TURYSTYCZNYCH Białystok oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAZY IMPREZ TURYSTYCZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: -

Data publikacji: 2018-06-14

Lokalizacja: Białystok (podlaskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: -

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAZY IMPREZ TURYSTYCZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: rezydent biura turystycznego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018

Data zakończenia pracy: 31.03.2019

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Białystok

Gmina pracodawcy: Białystok

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Białystok

Adres strony pracodawcy: www.albicja.pl

Ulica pracodawcy: Pogodna

Numer budynku pracodawcy: 63/1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: rezydent biura turystycznego

Data dodania oferty pracy: 14.06.2018

Oferta pracy ważna do: 01.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 800 PLN

Obsługa urządzeń diagnostycznych, diagnozowanie usterek, naprawa samochodów dostawczych i ciężarowych, naprawa układów pneumatycznych i elektrycznych, praca na dwie zmiany w godzinach: 07:00-15:00, 14:00-22:00
SILTRUCK Sp z o.o - 2017-01-05 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK PRAC PORZĄDKOWYCH - od 2 000 PLN

Prace porządkowe na terenie firmy (np. zamiatanie, koszenie trawy, odśnieżanie w okresie zimowym).
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-01-18 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z J. LITEWSKIM - WARSZAWA - od 3 500 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY (1/2 ETATU) - 1 250 - 1 500 PLN

/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: 1250-1500 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od 1 lipca 2017- Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracyznajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-12 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 400 PLN

realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa internistycznego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Śmiłowo (wielkopolskie)

TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH. - od 2 000 PLN

Prace wykończeniowe.
Firma Remontowa Wrzosek - 2017-03-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

ELEKTRYK Z UPRAWNIENIAMI - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
PHUP ROLMASZ SP Z O.O. - 2017-06-22 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 100 PLN

- bieżąca obsługa określonej grupy klientów oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów- przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów- przygotowywanie dokumentacji eksportowej i organizacja dostaw towaru- współpraca z magazynem i nadzór nad prawidłową realizacją zamówień / wydań towaru- realizowanie planów sprzedaży- udział w targach
CDRL S.A. - 2018-07-20 - Pianowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU RYNKU I OBSŁUGI Z J. CZESKIM I / LUB SŁOWACKIM - od 3 000 PLN

• Doświadczenie w obsłudze klienta• Biegła znajomość języka czeskiego lub/i słowackiego w mowie i piśmie• Umiejętność pracy w zespole• Komunikatywność• Mile widziana znajomość języka angielskiego
Krakvet.pl sp z o.o. - 2017-12-21 - Kokotów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów
P.P.H.U. VITRO Stanisław Opas - 2016-07-12 - Koło (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I REKLAMY - 997,4 PLN

Gromadzenie informacji na temat produktu i strategii marketingowej, określenie koncepcji i sposobu jej realizacji w celu zwiększenia sprzedaży. Opracowywnie i sprawdzanie efektów reklamy i promocji.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Karwiniec (dolnośląskie)

SPECJALISTA ODSZKODOWAWCZY - od 2 400 PLN

Praca z klientami polegająca na pomocy w zorganizowaniu potrzebnych dokumentów, wypełnieniu i odesłaniu ich do kancelarii. Przed podjęciem pracy pracodawca organizuje szkolenie
VOTUM S.A. - 2016-01-13 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY - 2 000 - 5 000 PLN

obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów
PETRA-BUD Zakład Wydobycia i Przerobu Granitu - 2016-02-11 - Kostrza (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 2 000 PLN

praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - od 2 200 PLN

Przyjmowanie i wysyłanie korespondrncji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, prowadzenie rejestru korespondencji, udzielania wsparcia klientom, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymywania dofinansowania, monitorowanie podpisywania i realizacji umów, uczestnictwo w organizowanych przez Stowarzyszenie targów, konferencji, wystawach oraz szkoleniach, inne zadania zlecane przez Dyrektora Biura lub Prezesa Zarządu.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY 53A - od 2 900 PLN

dbanie o pozytywny wizerunek i ciągłość pracy oddziałów KONKRET Sp. z o.o., wsparcie merytoryczne w sprzedaży, monitorowanie pracy podległych biur, rozliczanie podległych biur (praca na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego)
KONKRET Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

obsługa gości oraz promocja firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Żywiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - od 1 850 PLN

Sprzedaż art. medycznych, prowadzenie sklepu internetowego.I zmiana 9-14 pn-ptWynagrodzenie 1850 zł brutto
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO -BIUROWEJ. - od 2 100 PLN

Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Obsługa komutera- internetowa sprzdaż opon
GOLDI Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Kosin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

wyksz.średnie, obsługa komputera
Wiązary Burkietowicz SP.J. - 2016-04-04 - Odolanów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZDAŻY - od 3 500 PLN

Profesjonalna obsługa obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu. Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy. Koordynacja i nadzór nad operacjami handlowym. Zgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmy. Organizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych. Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży. Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja). Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztów
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-07 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 6579) - od 9 PLN

Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI PROCESOWEJ R133/0816-254/16 - od 3 900 PLN

przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu automatyki procesowej, projektowanie AKPiA oraz układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów automatyki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 600 PLN

prowadzenie spraw z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków itp.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2016-10-28 - Czarnków (wielkopolskie)