SPECJALISTA/KA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI Warszawa oferta pracy Edyta Kamińska Liber Lex Nieruchomości

Stanowisko: SPECJALISTA/KA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: systematyczne pozyskiwanie nieruchomości, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, koordynacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości, organizacja i monitoring przebiegu transakcji, współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje
Data publikacji: 2018-01-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Edyta Kamińska Liber Lex Nieruchomości
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:T. Bora-Komorowskiego 35/202, 03-982 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
systematyczne pozyskiwanie nieruchomości, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, koordynacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości, organizacja i monitoring przebiegu transakcji, współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/KA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pośrednik w obrocie nieruchomościami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2018
Data zakończenia pracy: 23.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY PEŁNOSPRAWNEJ LUB OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: wykształcenie średnie, systematyczność, kreatywność, determinacja w realizacji celów. Obowiązki: systematyczne pozyskiwanie nieruchomości, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, koordynacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości, organizacja i monitoring przebiegu transakcji, współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje.[CV na e-mail: e.kaminska (at) liberlex.pl, telefonicznie: 516 793 207]
Nazwa pracodawcy: Edyta Kamińska Liber Lex Nieruchomości
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
T. Bora-Komorowskiego 35/202, 03-982 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail, telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: T. Bora-Komorowskiego
Numer budynku pracodawcy: 35/202
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pośrednik w obrocie nieruchomościami
Data dodania oferty pracy: 15.01.2018
Oferta pracy ważna do: 15.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-07 - Rogoźno (wielkopolskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych oraz arabskojęzycznych. Księgowanie faktur. Kontrola sald rachunków klientów,bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łódź (łódzkie)
systematyczny kontakt z dostawcami mleka, doradztwo w zakresie produkcji mleka, nadzorowanie jakości produkowanego mleka,kontrolne pobieranie prób mleka
CUIAVIA OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA INOWROCŁAW - 2018-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za bezpośrednią obsługę potencjalnych projektodawców w ramach realizowanych przez LGDPDS naborów. Jest także odpowiedzialna za realizowanie działań informacyjnych w zakresie możliwości finansowania działań objętych LSR, pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej, pomoc w rozliczaniu projektów, przygotowywanie raportów dotyczących ww. działań, współpracę z komisjami zajmującymi się wyżej wymienionymi działaniami w ramach ogłoszonych naborów wniosków. Ważniejsze obowiązki:a.Prowadzenie spraw związanych z projektami w ramach realizowanych przez LGDPDS projektów. b.Planowanie i realizacja zadań promocyjnychc.Planowanie i realizacja zadań edukacyjnych i informacyjnych d.Planowanie i realizacja zadań związanych z monitoringiem wdrażania LSR e.Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2800-3200zł brutto. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15 po 10 maja 2016.
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Dorzecze Słupi - 2016-04-29 - Krzynia (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, sporządzanie listy wynagrodzeń
Szkoła Podstawowa nr 5 - 2017-05-17 - Zakopane (małopolskie)
wyroby cukiernicze
PIEKARNIA OBORA DARIUSZ SENK - 2016-04-07 - Obora (dolnośląskie)
jw.
COMP S.A. - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe, pomoc przy remontach świetlic wiejskich, przystanków PKS i szkół oraz wycinka krzaków przy drogach
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Kiwity (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klienta, współpraca z handlowcami - obsługa zamówień, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych, prowadzenie dokumentacji handlowej, dbanie o estetykę sklepu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kłobuck (śląskie)
przygotowanie dokumentów produkcji, planowanie produkcji na podstawie zamówień klienta, kontrola stanów magazynowych komponentów oraz wyrobów gotowych, nadzór nad przeprowadzaniem wysyłek do klientów zgodnie z zamówieniami, identyfikacja przyczyny niezrealizowania planu produkcji, zarządzanie zasobami ludzkimi na wydziale w zakresie potrzeb produkcyjnych wynikających z zamówień klienta, prowadzenie inwentaryzacji
KRATEX Piotr Krata - 2015-11-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa komputera, urządzeń biurowych, wyliczanie składek ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
- tłumaczenie ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka rosyjskiego lub ukrainskiego na j. polski,- tłumaczenia ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka polskiego na język rosyjski lub ukraiński,- bierząca obsługa pracowników z Ukrainy i Białorusi,- praktyczna znajomość procedur związanych z pobytem i zatrudnieniem oraz otrzymaniem wizy w celu zatrudnienia cudzoziemców z Ukrainy i Białorusi i obowiązujących oraz praktyczne zajmowanie się wszelkimi obowiązkami z tego wynikajacymi, osobisty i telefoniczny kontakt z urzędami,- przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz związanej z pobytem i zatrudnieniem cudzoziemca,- kontakt z agencjami zatrudnienia na terenie Ukrainy i Białorusi,- pomoc w tłumaczeniu spraw związanych ze spedycją i transportem w relacji spedytor kierowca, sprawozdawczość wewnętrzna, inne polecenia wykonywane na polecenie pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świebodzin (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w spółce działającej na rynku nieruchomości, związana z wyjazdami w obrębie całego kraju.
PROFAM Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Jawor (dolnośląskie)
Sprzedaż detaliczna i hutrowa wyrobów śrubowych i tworzyw sztucznych, transport do klienta- sporadycznie, poszukiwanie nowych klientów.Godziny pracy 7-15
ABOT B&J Sp. z o.o - 2018-08-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, dobieranie pomocy psychologicznej w formie odpowiedniej do rozpoznanych potrzeb, inicjowanie form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów. wymiar czasu pracy: pełen etat praca w godzinach: 7.30 - 15.30
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kamieniu Pom. - 2017-06-01 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
bardzo dobra znajomość branży consultingowej, przygotowywanie oferty handlowej, prezentacja
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Żyrardów (mazowieckie)
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie w callcenter lub sprzedaży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i P.POŻ. Analiza trendów gospodarczych i rynku pracy. Monitorowanie możliwości pozyskiwania środków na realizację projektów unijnych. Przygotowywanie,opracowywanie projektów w nowej perspektywie.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Lublin (lubelskie)
-kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami-obsługa systemu (obsługa klientów, magazyn, kalendarz)-obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej-prace administracyjne (dokumenty firmy, pisanie pism wychodzących, regulaminów promocji)-pozyskiwanie klientów (prowadzenie facebook, strony internetowej, projektowanie i kolportaż ulotek)-windykacja klientów (telefonicznie i mailowo)
italnet Sebastian Handzlik - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Wola Ociecka (podkarpackie)
Zarządzanie wolumenami PIC/PDP w SAP oraz RM a także przygotowywanie faktur, kontrolowanie właściwej parametryzacji SAP dla maksymalnego automatyzowania czynności, kontrolowanie przepływu informacji oraz przepływu materiałowego, zaopiekowanie nowych projektów i dostaw dla nich wliczając aktywności tradingowa, praca nad poprawą kosztów transportu oraz zapasów, tworzenie tygogniowych planów transportowych w kooperacji z działami Logistyki oraz Planistami Produkcji
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Grójec (mazowieckie)
praca biurowa oraz praca przy pomocy organizacji szkoleń, obsluga sprzetu biurowego (faks, komputer, kserokopiarka, telefon), pomoc przy organizacji szkoleń zarówno na miejscu w biurze jak i poza nim, obsługa klienta tj.: instytucji rynku pracy i innych podmiotów w zakresie organizacji szkoleń, wysyłanie ofert szkoleniowych drogą mailową, faksem, kontakt telefoniczny z klientem,, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz dokumentacji szkoleniowej
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej. Prowadzenie akt osobowych . Sporządzanie wniosków do PUP, PFRON i deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS.
ICF Wood Paweł Fąfara - 2017-04-03 - Czudec (podkarpackie)
Opracowywanie wniosków dot. wszczęcia postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletność.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-10-02 - Lublin (lubelskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników, naliczanie świadczeń ZUS, deklaracje ZUS i Urząd Skarbowy, zestawienia, raporty i analizy dla Zarządu
DROP Spółka Akcyjna - 2017-09-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- obsługa klienta internetowego,- obsługa zamówień internetowych,- udzielanie informacji przez telefon i internet,- doradztwo i rozwiązywanie problemów klienta (w ramach obsługi zamówień)
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Wymagane wyształcenie wyższe, kierunek- mechanika i budowa maszyn, półroczne doświadczenie, umiejętnośc czytania rysunku technicznego. Charakterystyka pracy: przygotowywanie ofert przetargowych, rozeznanie w rynkach producentów, przygotowanie i prowadzenie aukcji elektronicznych, tworzenie dokumentacji sprzedażowej. Aplikacje nadsyłać na adres kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2017-06-21 - Gogolin (opolskie)