SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Ruda Śląska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa oraz praca przy pomocy organizacji szkoleń, obsluga sprzetu biurowego (faks, komputer, kserokopiarka, telefon), pomoc przy organizacji szkoleń zarówno na miejscu w biurze jak i poza nim, obsługa klienta tj.: instytucji rynku pracy i innych podmiotów w zakresie organizacji szkoleń, wysyłanie ofert szkoleniowych drogą mailową, faksem, kontakt telefoniczny z klientem,, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz dokumentacji szkoleniowej
Data publikacji: 2017-08-28
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
praca biurowa oraz praca przy pomocy organizacji szkoleń, obsluga sprzetu biurowego (faks, komputer, kserokopiarka, telefon), pomoc przy organizacji szkoleń zarówno na miejscu w biurze jak i poza nim, obsługa klienta tj.: instytucji rynku pracy i innych podmiotów w zakresie organizacji szkoleń, wysyłanie ofert szkoleniowych drogą mailową, faksem, kontakt telefoniczny z klientem,, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz dokumentacji szkoleniowej
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I zmiana 7-15, FP, gwarancja zatrudnieniadodatkow kwalifikacje: obsługa komputera, komunikatywność, obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy kat.Bpraca także w terenie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Ballestremów
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Organizacja szkoleń
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 28.08.2017
Oferta pracy ważna do: 28.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Baranów (mazowieckie)
Obsługa informatyczna firm, serwis komputerowy, oprogramowania
ASK CIONGWA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-27 - Radzionków (śląskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa, doradztwo handlowe, ofertowanie, zamawianie i przyjmowanie towarów. Wymagania: wykształcenie średnie (handlowiec lub elektryk), prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienia SEP.
HURTOWNIA ELEKTRYK RAFAŁ ROSTKOWSKI - 2017-02-27 - Wejherowo (pomorskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, prowadzenie rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)
-obsługa klientów
M.M. Kraszewscy spółka jawna - 2015-12-03 - Szepietowo-Janówka (podlaskie)
wykonywanie analiz i raportów, znajomość MS SQL, wdrażanie nowych rozwiązań spełniających potrzeby informatyczne na różnych szczeblach organizacji, wsparcie pracowników w sprawach informatycznych, rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych, wymiar czasu pracy: 40 godz. tygodniowo 08.00-16.00
PROFIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Łomna-Las (mazowieckie)
obsługa finansowo-księgowa biblioteki (więcej informacji na stronie: http://bip.biblioteka.tarnowskiegory.pl)
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-05-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prowadzenie całokształtu spraw zawiązanych ze sprzętem i transportem, wydawanie raportów i kart drogowych, sporządzanie wypłat kierowców i operatorów, prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców i operatorów itp.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2018-07-10 - Poddębice (łódzkie)
Udział w sporządzaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, sporządzaniu projektów planów zagospodarowania przestrzennego, prowadzeniu procedury formalno-prawnej związanej z ww. opracowaniami, przygotowywaniu prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, inwentaryzacji urbanistycznej, prezentacji projektów przed komisją architektoniczno-urbanistyczną, dyskusji publicznej.
Intertim Spółka z o.o. - 2016-04-13 - Suwałki (podlaskie)
Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów, wydawanie świadectw pracy, naliczanie płac, pomoc w wysyłaniu przelewów, księgowanie, dekretowanie, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, itp.
PRES-CON Spółka z o.o. - 2017-10-11 - Kozielice (zachodniopomorskie)
- obsługa zapytań użytkowników;- rozwiązywanie problemów w oparciu o znajomość aplikacji biznesowych Volvo i współpraca z członkami zespołu;- eskalacja zapytań i żądań do innych zespołów oraz monitorowanie ich przebiegu;- informowanie użytkowników o statusie zapytania.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników,ewidencji czasu pracy, nadzór nad czasem wolnym, urlopami, zwolnieniami lekarskimi, rozliczaniem z ZUS, US.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Świdnica (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Znajomość obsługi stron internetowych, sklepu internetowego.
KUPROLETY.PL Artur Przyczka - 2018-03-14 - Bytów (pomorskie)
prace administracyjne, koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów, obsługa korespondencji, obsługa połączeń telefonicznych, kontakt telefoniczny z klientem, współpraca z innymi działami firmy
"ABENA POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Sosnowiec (śląskie)
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zduny (pomorskie)
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2016-10-27 - Ryki (lubelskie)
praca przy produkcji kostki brukowej, załadunki
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE POLBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI - 2018-08-20 - Golczewo (zachodniopomorskie)
wykonywanie zleconych prac, -analiza danych finansowych, -weryfikację faktur, dokumentów oraz wprowadzaniem danych do systemu,-rozwiązywanie niezgodności w fakturach, na rachunkach bankowych,-przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych,-bieżący kontakt i wsparcie klienta,-wykonywanie operacji finansowych na rachunkach klienta,-weryfikację wyciągów oraz wprowadzanie danych do systemu bankowego, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Opole (opolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
Praca w charakterze pomocnika stolarza
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA ANNA JAZŁOWIECKA - 2016-07-29 - Racibórz (śląskie)
Budowanie bazy lientów i realizacja planów sprzedażowych, obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, zarządzanie dokumentacją, praca w godz. 8-16
Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich K. Błażowski - 2015-12-11 - Opole (opolskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Obsługa kasowo-płacowa pracowników tymczasowych. Sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy. Prowadzenie teczek osobowych. Rozliczanie czasu pracy. Dbanie o zamówienia zakupowe. Dyżury u klientów.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Peplin (pomorskie)
- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)