SPECJALISTA IT Radzionków oferta pracy ASK CIONGWA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA IT
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa informatyczna firm, serwis komputerowy, oprogramowania
Data publikacji: 2015-11-27
Lokalizacja: Radzionków (śląskie)
Pracodawca: ASK CIONGWA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-922 Radzionków, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa informatyczna firm, serwis komputerowy, oprogramowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA IT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzionków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radzionków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sieci komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, informatyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs: "prawa jazdy kategorii B"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, znajomość systemów informatycznych, umiejętnoŚć rozwiązywania problemów, punktualność, rzetelność, znajomość języka angielskiego A2.
Nazwa pracodawcy: ASK CIONGWA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
41-922 Radzionków, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV;
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Radzionków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radzionków
Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sieci komputerowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2015
Data dodania oferty pracy: 12.11.2015
Oferta pracy ważna do: 11.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-01-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kadr oraz płac, sporządzanie dokumentacj do ZUS, BHP, przeprowadzanie rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Tułowice (opolskie)
Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych, bieżąca obsługa zatrudnionych pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników.Przygotowanie raportów i analiz.Doradztwo dla kierowników i pracowników, nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy, wewnetrznych polityk i procedur.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-12-05 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie Klienta za pośrednictwem forum internetowych, pomoc w rozwiązywaniu problemów z produktem.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta,księgowanie,obsługa zus
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Będzin (śląskie)
obsługa klienta przez email, telefon i skype - w języku polskim i angielskim, pakowanie i wysyłka zamówień, przyjmowanie dostaw, zarządzanie stanami magazynowymi- współpraca z pozostałym działami w celu utrzymania ciągłości dostaw i terminów zamówień, dodawanie produktów do sklepu, wprowadzanie poprawek, obsługa pozostałych kanałów sprzedaży online, wykonywanie fotografii produktów
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Kraków (małopolskie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-05-02 - Sosnowiec (śląskie)
pozyskiwanie partnerów na rynkach wschodnich do współpracy, przygotowanie wersji językowcyh, moderowanie portalu, zarządzanie użytkownikami z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
Znajomość branży metalowej;Samodzielność;Dobra organizacja pracy.
PALETTEN-METALBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-10-06 - Szamocin (wielkopolskie)
praca w biurze, ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Marki (mazowieckie)
wystawianie faktur, sprzedaży i dokumentów magazynowych, obsługa klientów telefonicznie i mailowo, współpraca z przedstawicielami handlowymi,
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
- obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia,- organizacja szkoleń dla beneficjentów LSR,- organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje,- przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na realizację działań i przedsięwzięć określonych w LSR,- przygotowanie i składanie wniosków o płatność,- przygotowywanie odpowiednich sprawozdań,- monitorowanie podpisywania i realizacji umów,- przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR dla Zarządu,- sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów,- przygotowanie raportów dotyczących realizacji projektów,- koordynacja projektu współpracy i projektów grantowych,- poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,- realizacja projektów Stowarzyszenia,- przygotowanie i prezentacja informacji na temat operacji,- prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania oraz rozliczenia projektów,- współpraca przy przygotowaniu/aktualizacji Lokalnej Strategii Rozwoju, - inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura.
Poleska Dolina Bugu - Stowarzyszenie - 2016-06-29 - Okuninka (lubelskie)
doradztwo, obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż materiałów budowlanych i pokryć dachowych
Tomasz Zakrzewski FHUP Euro -Profil 2 - 2017-07-04 - Pelikan (wielkopolskie)
Kontakt telefoniczno - mailowy z klientem, obsługa administracyjna procesu sprzedaży, obsługa procesu posprzedażowego, wsparcie procesów logistycznych
Hjort Knudsen Polen Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Wysoczka (wielkopolskie)
poszukiwanie i pozyskiwanie zewnętrznego finansowania projektów terminowe, kompletne i prawidłowe przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej obsługa administracyjno-finansowa, przygotowywanie sprawozdańpromocja projektu,współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania funduszy i rozliczania projektów,
Stowarzyszenie "Nadzieja Rodzinie" - 2018-02-06 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa sklepu internetowego i allegro
PHU LAWON WIESŁAW NOWICKI - 2016-06-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
organizacja transportu na rynku wschodnim, kierowanie flotą firmy, planowanie finansowe i prognozowanie realizacji wskaźników biznesowych, pozyskiwanie klientów
POM-TRANS-LOGISTIC SP. Z O.O.* - 2016-02-02 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Umawianie spotkań, obsługa klientów, spotkania z klientami, raportowanie, odbywanie szkoleń.
INTERGLOB Waldemar Szpręgiel - 2017-07-27 - Płock (mazowieckie)
instalacja systemów alarmowych
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Poznań (wielkopolskie)
- Krótko jak i długoterminowe sporządzanie planów produkcji dla zakładów firmy, optymalizacja zdolności produkcyjnych, tworzenie raportów dotyczących produkcji oraz planowania, stały kontakt z dostawcami w celu rozwiązywania pojawiających się problemów oraz zapewnienia najlepszego serwisu.- Firma oferuje: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwości rozwoju, praca w międzynarodowym środowisku.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie wyższe logistyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 letnie na stanowisku specjalisty ds. planowania. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Wymagane umiejętności interpersonalne. Wymagana znajomość systemu SAP. Wymagana zdolności analitycznego myślenia.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
- organizacja i nadzór pracy konserwatorów, - organizacja i uczestnictwo w przeglądach budynków, instalacji i ich wyposażenia technicznego, - nadzór nad robotami remontowymi, - prowadzenie książek obiektu budownanego, - przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń / interwencji / od mieszkańców
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-09-05 - Jaworzno (śląskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich , prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Oczesały (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Radom (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe. Osoba z doświadczeniem. Praca na terenie Ostrowa Wlkp. i Kalisza
JÓZEF BANACH ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANO-HANDLOWY - 2016-08-11 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Obsługa maszyn do druku cyfrowego, gilotyny do papieru, prostych maszyn i urządzeń introligatorskich. Projektowanie i skład publikacji. Prace montażowe w terenie. Obsługa klientów. Pomoc w sprzedaży internetowej (allegro, FB itp).
Wydawnictwo DOT Agnieszka Oczeretko - 2018-01-19 - Legnica (dolnośląskie)
Organizacja pracy i promowanie Szkoły
CENTRUM KSZTAŁCENIA "TORUS" - EWA PIECHOWSKA; EWA PIECHOWSKA - 2017-01-23 - Zawiercie (śląskie)